Gå til innhold

Jeg skjønner ikke dette med iMessage og tekstmelding på iPhone…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat skaffet meg iPhone for første gang, og skjønner ikke dette med meldinger. Den er innstilt på at den kan sende/motta iMessage. Men, noen ganger når jeg mottar mld fra for eks min datter, så kommer det flere like mld der de blir sendt med både iMessage og vanlig tekstmelding. Hvorfor gjør den det? Ganske irriterende å få fire like meldinger. Jeg regner med jeg kan skru av iMessage for å bli kvitt problemet? Hva gjør dere? Sender dere via tekstmelding eller via iMessage?

Anonymkode: daecc...4a1

Fortsetter under...

Skrevet

Må da være noen iPhone eksperter her😃

Anonymkode: daecc...4a1

Skrevet

Hos meg blir det imassage til de som har iPhone og tekstmelding til de som ikke har det. Aldri opplevd at det har blitt dobbel opp av noe. Er det ikke noe i innstillinger hvor du kan velge?

Anonymkode: bc66f...7b8

Skrevet

Hvis enten avsender eller mottaker ikke er tilkoblet nett, så blir det sendt som tekstmelding etter en stund når den ikke har blitt levert som imessage. (Dette kan du slå av i innstillinger, men da risikerer du at noen meldinger ikke kommer frem i det hele tatt.) Du kan også trykke på en melding som er sendt som imessage og velge "send som tekstmelding". Noen ganger blir det da dobbelt, når den plutselig går gjennom som imessage likevel.

Anonymkode: f51c3...08c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...