Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Noen flere som har opplevd det? Vi har fikk nylig en baby som jeg ammer naturligvis. Men mannen vil også ammes. Dette er noe han tenner ekstremt på, han ligger rett og slett og drikker melken fra puppen. Er det normalt? Har dere menn som gjorde det? Anonymkode: c9748...afc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Ikke det mest vanlige tror jeg. Men han er neppe den eneste. Så lenge du er komfortabel med det og baby får sitt spiller det jo ingen rolle . Anonymkode: 5f31b...51e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Antar at dette er en fetisj mannen din har. Baby må få sitt. Hva dere gjør utover det må dere være enige om. Her hadde det vært uaktuelt. Anonymkode: 8ae85...0ed
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ikke det mest vanlige tror jeg. Men han er neppe den eneste. Så lenge du er komfortabel med det og baby får sitt spiller det jo ingen rolle . Anonymkode: 5f31b...51e Ja, altså jeg bryr meg ikke. Han må suge så mye han vil. Babyen vår får sitt, det er jo han også opptatt av. Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Antar at dette er en fetisj mannen din har. Baby må få sitt. Hva dere gjør utover det må dere være enige om. Her hadde det vært uaktuelt. Anonymkode: 8ae85...0ed Er en fetisj, ja. Ser ikke problemer med at han gjør det, synes bare det er rart. Anonymkode: c9748...afc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Min mann gjorde det også 🤩 Anonymkode: 517a9...dfd
shewolf Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Nå følte jeg plutselig at det blei lørdag på forumet 😂😁 frem med popcorn! Mannen trodde han skulle tenne på det, før baby kom. Men har ikke smakt engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå