Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Når søvnkontoen er på minus, og barna har sommerferie? Anonymkode: 689b5...0df
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Før når jeg hadde drivhus så var det å pussle ute i det. Hva jeg gjorde var helt ubetydelig, det var ett mentalt avbrekk å bare være der. Jeg så også ungene derifra så de kunne leke i hagen og jeg gjøre mitt samtidig som jeg holdt ett øye med de uten at jeg følte jeg passet på de eller måtte underholde de. Ofte var de med meg også, det var bare koselig. De spiste litt som var modent, vannet litt og dilla. Når melonene blomstra krangla vi nesten om å være der, for vi måtte være bie. Gå der med en liten malekost og ta pollen fra blomst til blomst. Det var mentalt veldig deilig og avslappende. Nå så er det å sette seg i skyggen med strikketøy og netflix. Men nå er ungene så store at jeg kan ta meg en lur om jeg trenger det. Anonymkode: c8208...c78
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 16 hours ago, Anonym bruker said: Når søvnkontoen er på minus, og barna har sommerferie? Anonymkode: 689b5...0df god sex Anonymkode: 5d467...754
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Turer og trening. Anonymkode: 13bc3...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå