Gå til innhold

Når man bestiller bord på restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

..har du inntrykk av at de gir deg et dårlig bord, fordi de vet at de som ikke har bestillt velger det sist?

Jeg er usikker på om jeg bare innbiller meg det, eller om det faktisk er en greie.

Anonymkode: 844c0...2cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt usikker på om du nå mener at de som bestiller får dårlig bord eller de som ikke bestiller. Mitt inntrykk er at det varierer veldig. Nå om sommeren får man i hvert fall ikke bord ute hvis man bestiller, da må man sitte inne. Det positive er jo ar man er sikret bord og slipper å stå i køen. Noen steder kan man også legge inn ønsker når man reserverer bord. Dersom man har vært der før, kan man jo da beskrive et område inne i lokalet som man liker, f.eks. ("Gjerne i 2. etg ved vinduet ut mot havet"). Jeg opplever i hvert fall at hvis jeg da er tidlig nok ute, så får jeg gjerne akkurat slik bord/plassering jeg ønsker.

Anonymkode: 428b0...e22

Skrevet

Jeg mente om det er slik at de bruker reservasjonene til å fylle opp "uønskede" bord, feks nær toalett, midt imellom mange andre bord, tett inntil en dør, etc.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg mente om det er slik at de bruker reservasjonene til å fylle opp "uønskede" bord, feks nær toalett, midt imellom mange andre bord, tett inntil en dør, etc.

Det kan godt være, til slutt må de jo det også hvis de nærmer seg fullbooket. Hadde vært spennende om noen som jobber i restaurantbransjen kunne svare.

Anonymkode: 428b0...e22

Skrevet

Jeg pleier å si hvilket bord jeg ønsker eller hvor jeg ønsker når jeg reserverer 

Anonymkode: 2706c...29f

Skrevet

Jeg har i hvert fall opplevd flere ganger at attraktive bord er reservert når jeg kommer på restaurant og ikke har bestilt bord. 

Men vet jo ikke om de som har bestilt har bedt om akkurat dette bordet eller et vindusbord eller noe sånt. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (4 timer siden):

Jeg har i hvert fall opplevd flere ganger at attraktive bord er reservert når jeg kommer på restaurant og ikke har bestilt bord. 

Men vet jo ikke om de som har bestilt har bedt om akkurat dette bordet eller et vindusbord eller noe sånt. 

Jeg ber alltid om det. Spesifikt 

Anonymkode: 2706c...29f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...