Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kommunen her gikk over til Moderna nettopp, flere jeg har snakket med som har bekjente i andre kommuner sier: alle ble skikkelig sjuke av de som tok Moderna. (Ja, jeg vet det er svogerforskning) 

Forventet litt reaksjon, men merker lite. Hva var din erfaring med Moderna? Kanskje andre dose som er verst? 

Anonymkode: f2429...a2b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419759-moderna-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg, mine foreldre, mannen og hans foreldre er fullvaksinert med Moderna. Jeg og min mor og far og mannen hadde kun øm arm begge ganger. Hans mor hadde arm pluss hodepine. Hans far bare hodepine. Dvs i praksis har ingen av oss hatt noen som helst problemer.

Anonymkode: 7ea3c...6b8

Annonse

• 2 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 23.7.2021 den 12.44):

Kommunen her gikk over til Moderna nettopp, flere jeg har snakket med som har bekjente i andre kommuner sier: alle ble skikkelig sjuke av de som tok Moderna. (Ja, jeg vet det er svogerforskning) 

Forventet litt reaksjon, men merker lite. Hva var din erfaring med Moderna? Kanskje andre dose som er verst? 

Blødde en uke etter dose to, men ellers grei allmenntilstand 

Anonymkode: d4fec...642

Takk for svar dere. Dose en gikk veldig bra. Vond arm, mer hodepine enn normalt. Jeg bruker sjelden Paracet, men ved menstruasjon nå fikk jeg så hodepine at jeg var nødt til å dra på med maks dose i nesten en uke. Ellers i fin form og normal syklus. Litt spent på dose 2 😬

Annonse

• Opprett ny...