Gå til innhold

Slankeopplegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd dette? 
Jeg synes umiddelbart det så ut som sensasjonspreget svada, men det er laget av en norsk person og hadde mange gode tilbakemeldinger. Så jeg lot meg rive med og bestilte 4-ukers opplegg. Men så får jeg feilmelding på kredittkortet mitt, som jeg bruker stadig både på nett og i butikker, senest i dag. (Fikk feilmelding på kortet både i dag og i går)

Så nå er jeg redd det er en svindelside som har fått tak i kortopplysningene mine. Det er heller ikke mulighet for betaling med vipps eller faktura slik en stort sett kan på seriøse nettbutikker. 
Noen som kjenner til denne siden? https://marikrogshus.com/bestillfatburn49296447

Anonymkode: 19ed7...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg, men det ser utrolig useriøst ut. Bildet til høyre er jo fotoshoppet så det suser etter, blant annet. 

Anonymkode: 7d52e...bdc

Skrevet

Det der ser ut som ei skikkelig jallaside. At det er drevet av en norsk person er ingen garanti for at dette ikke er svindel. Mistenker du at det er skjedd noe med kortet tar du kontakt med banken og sperrer det med en gang. 

Skrevet

Siden var skikkelig rar og så umiddelbart ut som svindel. Googler man dama er hun ekte da. Reagerer på at hun har .com adresse når den abdre siden hennes er .no. 

Anonymkode: 5b37c...5c4

Skrevet

Takk for svar! Enig at det ser fryktelig jalla ut. Vet ikke hvorfor jeg lot meg lure. Ser i nettbanken at det ikke har skjedd noe med kortet, heldigvis. Vet ikke om de kan svindle kort på den måten, men best å sperre det ja. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har noen prøvd dette? 
Jeg synes umiddelbart det så ut som sensasjonspreget svada, men det er laget av en norsk person og hadde mange gode tilbakemeldinger. Så jeg lot meg rive med og bestilte 4-ukers opplegg. Men så får jeg feilmelding på kredittkortet mitt, som jeg bruker stadig både på nett og i butikker, senest i dag. (Fikk feilmelding på kortet både i dag og i går)

Så nå er jeg redd det er en svindelside som har fått tak i kortopplysningene mine. Det er heller ikke mulighet for betaling med vipps eller faktura slik en stort sett kan på seriøse nettbutikker. 
Noen som kjenner til denne siden? https://marikrogshus.com/bestillfatburn49296447

Du har nok gått fem på. 

Anonymkode: d0fb5...139

Skrevet

Du bør uansett sperre kortet.

Anonymkode: 24465...d63

Skrevet

Av en eller annen grunn fikk jeg opp reklame fra henne på Facebook. Linken der var til samme side som du linker til. Var det sånn du fant siden?

Anonymkode: 5a458...87f

Skrevet

Ja, det var på Facebook jeg så den, og muligens på Instagram senere. Det så seriøst ut siden hun hadde egen fb-gruppe og det var vanlige kommentarer under. 

Skrevet

Tror ikke dette er svindel. Det er vektreduksjon gjennom keto og ekstrem lsvkarbo. At man lager dårlig nettsider er ikke en forbrytelse. Har fått henne opp på face hvor hun svarer på kommentarer etc. 

Anonymkode: ae081...7d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tror ikke dette er svindel. Det er vektreduksjon gjennom keto og ekstrem lsvkarbo. At man lager dårlig nettsider er ikke en forbrytelse. Har fått henne opp på face hvor hun svarer på kommentarer etc. 

Anonymkode: ae081...7d6

Det var det jeg tenkte også, var derfor jeg meldte meg på, eller prøvde i allefall. 😃 Skal se om jeg finner henne på fb igjen.

Skrevet

Dette er ikke svindel, har flere kostplaner fra henne. Bra opplegg og bra mat (men jalla side, ja 😅)

Anonymkode: ffb32...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...