Gå til innhold

Flere som har fått slike bivirkninger av pfizer??

Anbefalte innlegg

Tok vaksinen onsdags formiddag. Så dalte formen, forferdelig muskelverk og hodeverk i går. Igår kveld kom voldsom diaré som har vart i hele natt, heldigvis gitt seg nå. 
Ør i kroppen. Alt verker, spesielt ene foten og er sengeliggende 🥴 Tåler mye men dette slo meg helt ut.

Si d går over🤞 
Kommer fra en plass uten smitte

Anonymkode: 783d9...dfd

Fortsetter under...

Ikke fullt så ille, men ja, var helt slått ut en dag med hodepine, verkende muskler og så slapp at jeg knapt orket å gå på toalettet. Det varte i nøyaktig 1,5 døgn, så var jeg helt fin igjen. Antar jeg får noe tilsvarende etter andre dose også, men nå er jeg i hvert fall forberedt 😅

Anonymkode: b3b8a...683

Fikk en del bivirkninger på første dosen, men andre dosen gikk helt fint. Sykepleieren som satte den sa at de som fikk mye bivirkninger første gang som regel slapp unna på vaksine nr 2.

Anonymkode: 2eb37...d10

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Fikk også diare. Varte i over 3 uker og er enda ikke helt bra i magen. Gått ned 5 kilo da;) 

Anonymkode: 090e0...785

3 uker??? Nåde… hvordan kommer du deg noen plass,??

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Noe hjemmekontor og null mat på kontordager. Ikke gøy, det kan jeg love deg. Da jeg hadde korona gikk plagene raskere over og jeg fikk ikke diare av det. 
Klarer å holde på mat en stund nå så vi er på ferie, men aldri langt fra et toalett🙈😅

Anonymkode: 090e0...785

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har ulcerøs colitt. Jeg må løpe på toalettet 30 ganger om dagen. Det varer i flere måneder når jeg har betennelse.

Anonymkode: da2dd...7bc

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tok vaksinen onsdags formiddag. Så dalte formen, forferdelig muskelverk og hodeverk i går. Igår kveld kom voldsom diaré som har vart i hele natt, heldigvis gitt seg nå. 
Ør i kroppen. Alt verker, spesielt ene foten og er sengeliggende 🥴 Tåler mye men dette slo meg helt ut.

Si d går over🤞 
Kommer fra en plass uten smitte

Dette er jo helt vanlige bivirkninger. Du er straks oppe og går. 😊🌞

Anonymkode: c1d27...aac

Annonse

Smerten i foten gav seg på morgenkvisten heldigvis. D var skikkelig vondt, som om d var en intens muskelverk akkurat på med plass selv om jeg kjente d på hele kroppen. 
Fortsatt rar i kroppen men bedre. Litt smårar i halsen også.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Dette må jo meldes inn! 

Ikke søren om jeg tar vaksinen nå. 

Anonymkode: 5352d...eb6

Ta den du. Dette er helt vanlige bivirkninger. Og de er forbigående. 

Anonymkode: c1d27...aac

Har hørt om flere som omtrent ikke har merket noe også. Gjelder bl. a. meg. Ble litt øm ved stikkstedet 1. gangen og helt frisk ellers. Kanskje litt svak spenningshodepine, men det kunne like gjerne komme av at jeg hadde vært litt spent hele dagen. Regnet med å bli noe dårlig 2. gangen da. Ble litt stivere i armen. Var spent hvordan jeg var da jeg våknet dagen etter, men var frisk som en fisk, og det var bare å dra på jobben😊

Anonymkode: 012a0...7cd

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Dette må jo meldes inn! 

Ikke søren om jeg tar vaksinen nå. 

Anonymkode: 5352d...eb6

Det er helt normalt å få litt bivirkninger av en vaksine. Det ble du sikkert informert om da barna dine fikk sine vaksiner som babyer og småbarn også. De fleste merker ikke noe, kanskje bare en øm arm, noen få får det litt verre i 1-3 dager. Såpass tåler da et voksent menneske, og bivirkningene er jo bare barnematen sammenlignet med et potensielt moderat til mer alvorlig tilfelle av covid-19. 

Anonymkode: b3b8a...683

Jeg hadde en arm som var ekstremt øm og stiv dagen etter, klarte ikke få på meg teskjorte engang. Fikk også forskyvet memstruasjonen, men det ordna seg fort. Hadde en litt rar hodepine i noen dager som lettet med Paracet. 

Tok andre dose denne uka, og har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt. Forskjellen på første og andre dose hos meg var væskeinntak. Drakk mye mer vann denne gangen dagen før, selve dagen og dagen etter enn jeg gjorde ved første dose. (Ikke sikkert det var utslaget, men et enkelt tips for de som vil teste det ut)

Anonymkode: ebbf5...566

Tok dose 1 av Pfizer for drøye 3 uker siden, og verker fremdeles i den armen sprøyta ble satt. Fra skulderen og ned til ca halve underarmen. Vanlig? Ingen andre bivirkninger. (Har ingen betenkeligheter med å ta dose 2 heller).

Anonymkode: 91f14...be6

Anonym bruker skrev (På 23.7.2021 den 19.24):

Tok dose 1 av Pfizer for drøye 3 uker siden, og verker fremdeles i den armen sprøyta ble satt. Fra skulderen og ned til ca halve underarmen. Vanlig? Ingen andre bivirkninger. (Har ingen betenkeligheter med å ta dose 2 heller).

Anonymkode: 91f14...be6

Tok dose 2 for 3,5 uke siden og jeg verker også i armen. Men det er kun i overarmen. Er så vondt at jeg ikke kan bruke den armen skikkelig lengre

Anonymkode: 8d0ee...33f

Anonym bruker skrev (På 23.7.2021 den 17.59):

Jeg hadde en arm som var ekstremt øm og stiv dagen etter, klarte ikke få på meg teskjorte engang. Fikk også forskyvet memstruasjonen, men det ordna seg fort. Hadde en litt rar hodepine i noen dager som lettet med Paracet. 

Tok andre dose denne uka, og har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt. Forskjellen på første og andre dose hos meg var væskeinntak. Drakk mye mer vann denne gangen dagen før, selve dagen og dagen etter enn jeg gjorde ved første dose. (Ikke sikkert det var utslaget, men et enkelt tips for de som vil teste det ut)

Anonymkode: ebbf5...566

Takk for tips. Det skader jo ikke å være nøye med å få i seg nok vann 👍🏻

Anonymkode: 320c2...d2a

Anonym bruker skrev (På 23.7.2021 den 10.47):

Ja, men fikk hjerteinfarkt da. Dette i kombinasjon med lave blodplater, trombocytter. Gikk heldigvis bra. En liten skade på hjertet som ikke vil påvirke meg fremover.

Anonymkode: 49b8e...1ac

Oi, godt det gikk bra med deg. 

Anonymkode: 320c2...d2a

• Opprett ny...