Gå til innhold

Italia, Østerrike og Sveits ser ut til å gå fra grønt snart.. er ikke lett og planlegge ting..

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Det har vært umulig å planlegge for mange når mye innenlands har vært stengt. 

Anonymkode: 62c78...b00

Det er ikke vanskelig. Hvis alt er fult eller for dyrt blir du hjemme.

Anonymkode: f02ae...6d4

Fortsetter under...

Vi kom til Italia i går, fra Frankrike, er ikke vanskelig, så lenge man har satt av tid til eventuell karantene. Deilig å være på ferie i utlandet igjen, men man må følge lokale regler, holde avstand og vaske hender, som hjemme 

Anonymkode: 3e88c...6f4

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Vi kom til Italia i går, fra Frankrike, er ikke vanskelig, så lenge man har satt av tid til eventuell karantene. Deilig å være på ferie i utlandet igjen, men man må følge lokale regler, holde avstand og vaske hender, som hjemme 

Helt enig! Det er helt nydelig 😊 og Italia leverer nok en gang❤️

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Så slitsomt det må være å være så reisetørst, at man reiser for enhver pris.

Anonymkode: a0251...1cb

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så slitsomt det må være å være så reisetørst, at man reiser for enhver pris.

Alle kan skrive på nett at man er på reise🙈 Jeg er kanskje i Korea eller i Portugal? Eller i Danmark? Campingferie i Kosovo. Det er jeg! Eller? 😅😂

Anonymkode: 85ee2...68f

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Alle kan skrive på nett at man er på reise🙈 Jeg er kanskje i Korea eller i Portugal? Eller i Danmark? Campingferie i Kosovo. Det er jeg! Eller? 😅😂

Og???

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og???

Er kanskje ikke sikkert at alle som skriver at de er på reise faktisk er det. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Og det er en nyhet eller? Det er jo et forum med mye tøys og tull, man må jo være bra dum hvis man tror på alt som skrives her inne. Men meningen min om reisetrang for enhver pris er den samme, uansett om akkurat den brukeren lyver eller ei.

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Alle er flinke til å følge reglene, nedre en hjemme. Var ikke kontroll på grensen, men vi hadde jo alle papirer 😊

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alle er flinke til å følge reglene, nedre en hjemme. Var ikke kontroll på grensen, men vi hadde jo alle papirer 😊

Alle er flinke her også! Fikk bare besøke bestemor ute i hagen der hun bor. Strengt forbudt å komme innendørs . Godt å se henne uansett❤️

Faktisk lett å planlegge. Man burde planlagt for norgesferie . Ingen sutring og klaging er på sin plass for avlyste turer eller karantenkrav. Folk som blir sjokkert av at land nå skifter farger det er veldig merkelig. 

Anonymkode: 32517...247

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Faktisk lett å planlegge. Man burde planlagt for norgesferie . Ingen sutring og klaging er på sin plass for avlyste turer eller karantenkrav. Folk som blir sjokkert av at land nå skifter farger det er veldig merkelig. 

Anonymkode: 32517...247

Enig!

Når vi bor i Norge finnes det dessuten så mye å oppleve i næromgivelsene, ting folk tar for gitt i det daglige, eller ikke ser eller ikke bruker. Nærferie er også ferie. De desidert beste sommerminnene fra min barndom er lange sommerdager vi hadde hjemme.

Anonymkode: cf9f1...5a2

Enkelt å planlegge - vær i Norge. Har NULL respekt for de som på død og liv bare må ut av landet i sommer. Heldigvis ser jeg i sosiale media at kun to i min omgangskrets har valgt det egoistiske valget og dratt til syden og jeg kan love dere folk snakker negativt om dem. Vi valgte å reise i Norge og har vært på tur i en uke og har omtrent ikke hatt dager med mindre enn 27-28 grader og sol. Hvis det er det man trakter etter. 

Anonymkode: cccd4...779

Annonse

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Enkelt å planlegge - vær i Norge. Har NULL respekt for de som på død og liv bare må ut av landet i sommer. Heldigvis ser jeg i sosiale media at kun to i min omgangskrets har valgt det egoistiske valget og dratt til syden og jeg kan love dere folk snakker negativt om dem. Vi valgte å reise i Norge og har vært på tur i en uke og har omtrent ikke hatt dager med mindre enn 27-28 grader og sol. Hvis det er det man trakter etter. 

Reiser heller rundt her i Italia, enn å reise i Norge hvor ingen lenger bryr seg om smittevern. Her må man ha maske innendørs, personalet forsyner deg med mat fra frokostbufeen og noen passer på at du spritet hender i butikkene, så mye tryggere!!!

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Reiser heller rundt her i Italia, enn å reise i Norge hvor ingen lenger bryr seg om smittevern. Her må man ha maske innendørs, personalet forsyner deg med mat fra frokostbufeen og noen passer på at du spritet hender i butikkene, så mye tryggere!!!

Helt enig! Akkurat nå sitter jeg utenfor et selv vaskeri Og selv utenfor her må man ha på maske. De har satt opp stoler med 2 meters mellomrom og mannen som driver her passer godt på. Vennlig , men bestemt og påpasselig . Så nå sitter jeg her sammen med 2 gamle koner og venter😀. Strek i regningen at huset ikke hadde vaskemaskin , men en viss sjarm i det her også. Bitte liten landsby og føler oss fullstendig trygge. 

Anonym bruker skrev (På 24.7.2021 den 17.45):

Har det liksom gått opp for deg først nå? Ingenting av det man leser her inne trenger å være sant, vet du. 

Anonymkode: 4c0f9...e7a

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Snakker negativt om dem? Hvorfor det egentlig ? Hvorfor ikke bare la folk gjøre det de gjør og i det hele tatt bare passe på seg selv? Dere vet vel ikke inngående noe som helst om årsaken til at de har reist? Min venninne reiste til et varmt land og blir der en måned med sin familie . Det er slik hun overlever vinteren . Hun sliter med sykdom og blir bedre i varmen . Poenget er at vi ikke vet hvorfor folk velger som de gjør . 

Det har vært knallvær i Norge i sommer , men det er aldri en garanti . Dessuten tror jeg at det for de aller fleste som reiser handler om mer enn gradestokken. 

Hvordan enn folk velger å tilbringe ferien sin er det rett og slett for dumt å snakke negativt om andre mennesker. 

Jeg synes det er leit at du dømmer folk så hardt, og at du i tillegg snakker negativt om dem. Folk har mange forskjellige grunner til å reise ut av landet. For vår del var det fordi vi måtte se til huset vårt (for første gang på nesten to år), samt treffe besteforeldre (for første gang på over to år). Alle reiser ikke for å feste eller ligge i solen, noen reiser på mer nødvendige reiser. 

Anonymkode: 7bd63...e91

Er så enig. 

Anonymkode: 4184a...5fd

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes det er leit at du dømmer folk så hardt, og at du i tillegg snakker negativt om dem. Folk har mange forskjellige grunner til å reise ut av landet. For vår del var det fordi vi måtte se til huset vårt (for første gang på nesten to år), samt treffe besteforeldre (for første gang på over to år). Alle reiser ikke for å feste eller ligge i solen, noen reiser på mer nødvendige reiser. 

Den diskusjonen gidder ingen ta atter en gang... 

Anonymkode: 4184a...5fd

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Merkelig det der, at nesten ingen reiser bare for å reise på ferie, for plutselig så har alle supergode grunner til å reise. Har man virkelig en veldig god grunn til å reise, som ikke er bare fordi man vil på ferie, så skjønner jeg ikke hvorfor man  bryr seg om hva folk sier.

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Rart at noen har tid til å delta i alle tråder som handler om corona/reise uansett om de jobber eller er på ferie. 

Anonymkode: 475de...768

Utrolig hva man rekker når man sitter på terrassen og slapper av 🇮🇹

BAF84932-6852-4A7F-B3AB-A5EE03F1335B.jpeg

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Utrolig hva man rekker når man sitter på terrassen og slapper av 🇮🇹

BAF84932-6852-4A7F-B3AB-A5EE03F1335B.jpeg

Slenger meg på et utsiktsbilde .. her ser jeg dog ikke noe hav , men utsikt mot en oliventre skog er da innafor det og😊

CF6A300E-9D04-4EA6-8B2E-1416CE4AB720.jpeg

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Slenger meg på et utsiktsbilde .. her ser jeg dog ikke noe hav , men utsikt mot en oliventre skog er da innafor det og😊

CF6A300E-9D04-4EA6-8B2E-1416CE4AB720.jpeg

❤️❤️❤️

• Opprett ny...