Gå til innhold

Hva skal dere i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere planer? 

Anonymkode: 30550...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SOVE!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 6ed29...f7d

Skrevet

Koronatesting

Anonymkode: 1180c...717

Skrevet

På fylla. Poolparty. 

Anonymkode: edb41...bed

Skrevet

På jobb 🤷🏻‍♀️ Ferien er ferdig for i år, så da er det bare å brette opp ermene... 

Anonymkode: 8fbd3...dac

Skrevet

På kino

Anonymkode: 777ed...89b

Skrevet

Fjelltur 

Anonymkode: b66fd...d17

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

Har dere planer? 

Anonymkode: 30550...067

ungen drar på ferie kl 12 og er borte i en uke :) skal bare slappe av ,se ferdig 911 og 911 lonestar, så blir det masse filmer, god mat, og sove lenge :) og forhåpenligvis masse sex

Anonymkode: 25562...ca5

Skrevet

Jeg er hjemme alene ett par dager.😁😁😁 Ser Gåsmamman, straks ferdig med sesong 4..fant ut at det er 6 sesonger. 😬😬Maraton! 

Anonymkode: c7672...3e4

Skrevet

Jobbe, rydde huset, handle inn for neste uke og kanskje en tur på stranda.

Anonymkode: df17b...22f

Skrevet

Vi har leid oss bil så det blir tur i fjellet i morgen. Skal gå tur i en nasjonalpark . Gleder meg😊

Skrevet

Ingenting tingeling. Har absolutt omgen planer og skal ikke ha noen planer. Jeg må på jobb om noen blir syke, da jeg er sistemann å ta av. Sjefa jobber imorra siden jeg tok noen alarmer som har gått de siste helgene. Jeg bor rett oppi gata så er jeg hjemme er det helt greit for meg, ungene mine er store så de syns bar det er topp muttern stikker ut litt. Og hun bor langt unna. Egentlig skal jeg ikke dra på alarmer, men jeg kan deg og gjør meg ikke noe. 

En ungene er på hytta, aner ikke når hun kommer hjem og hu andre jobber kveld hele helga. Vi er uten planeer alle sammen utenom jobb i hele sommer. Ungene er hit og dit og finner på ting, de storkoser seg. 

Anonymkode: f6fbe...1de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...