Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #1 Skrevet 22. juli 2021 Vet jeg må kjøpe der. Men blir man sett rart på om man bruker badedrakt? Har født fire barn og føler meg ikke engang komfortabel med å bruke bikini, langt mindre gå naken 😔. Anonymkode: c8e2b...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #2 Skrevet 22. juli 2021 Når man bader i sperm og kjønnshår er badedrakt det minste problemet Anonymkode: 35232...327
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #3 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Vet jeg må kjøpe der. Men blir man sett rart på om man bruker badedrakt? Har født fire barn og føler meg ikke engang komfortabel med å bruke bikini, langt mindre gå naken 😔. Anonymkode: c8e2b...3a6 Du får ikke lov til å bruke badedrakt inne i badstuene. Jeg ble tilsnakket flere ganger når jeg var så rebelsk at jeg beholdt badedrakt på 🤪 Tror det er én dag k uken hvor badetøy er lov. Og i bassenget er det helt greit å bruke badedrakt. Jeg må si at det var en meeeget spesiell opplevelse for tydeligvis bluferdige meg.. Anonymkode: a5564...aa6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #4 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du får ikke lov til å bruke badedrakt inne i badstuene. Jeg ble tilsnakket flere ganger når jeg var så rebelsk at jeg beholdt badedrakt på 🤪 Tror det er én dag k uken hvor badetøy er lov. Og i bassenget er det helt greit å bruke badedrakt. Jeg må si at det var en meeeget spesiell opplevelse for tydeligvis bluferdige meg.. Anonymkode: a5564...aa6 Å - herregud «en dag i uken - ble feilskrevet, farget av min skitne fantasi» 😂😂😂 Anonymkode: a5564...aa6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #5 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du får ikke lov til å bruke badedrakt inne i badstuene. Jeg ble tilsnakket flere ganger når jeg var så rebelsk at jeg beholdt badedrakt på 🤪 Tror det er én dag k uken hvor badetøy er lov. Og i bassenget er det helt greit å bruke badedrakt. Jeg må si at det var en meeeget spesiell opplevelse for tydeligvis bluferdige meg.. Anonymkode: a5564...aa6 Men man kan vel ha håndkle rundt seg i badstuene? Er ikke spesielt bluferdig, men ikke veldig fornøyd med kroppen akkurat nå, så frister ikke å blottlegge alt. Anonymkode: c8e2b...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #6 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Å - herregud «en dag i uken - ble feilskrevet, farget av min skitne fantasi» 😂😂😂 Anonymkode: a5564...aa6 😂😂😂😂 Anonymkode: c8e2b...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #7 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men man kan vel ha håndkle rundt seg i badstuene? Er ikke spesielt bluferdig, men ikke veldig fornøyd med kroppen akkurat nå, så frister ikke å blottlegge alt. Anonymkode: c8e2b...3a6 Nei. Fikk ikke ha med håndkle inn, så vidt jeg kan huske. Måtte sitte uten klær. Her kan du med fordel dobbeltsjekke Anonymkode: a5564...aa6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #8 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Når man bader i sperm og kjønnshår er badedrakt det minste problemet Anonymkode: 35232...327 Mener du at menn sitter i vannet der og rynker? Tror kanskje jeg skal finne på noe annet i så fall 😲 Anonymkode: c8e2b...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #9 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei. Fikk ikke ha med håndkle inn, så vidt jeg kan huske. Måtte sitte uten klær. Her kan du med fordel dobbeltsjekke Anonymkode: a5564...aa6 Da blir det i så fall ikke badstue på meg. Anonymkode: c8e2b...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #10 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da blir det i så fall ikke badstue på meg. Anonymkode: c8e2b...3a6 Her ser du mer om reglene. Det står at du kan dekke deg til med håndkle https://thewell.no/ditt-besok/ditt-forste-besok/ Anonymkode: a5564...aa6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Her ser du mer om reglene. Det står at du kan dekke deg til med håndkle https://thewell.no/ditt-besok/ditt-forste-besok/ Anonymkode: a5564...aa6 Tusen takk 👍👍 Anonymkode: c8e2b...3a6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #12 Skrevet 22. juli 2021 Det er ingen som ser rart på deg om du bruker badedrakt. Jeg gjør det selv. Jeg drar alltid på torsdager, da er det «påbudt» med badedrakt. Anonymkode: e8687...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå