Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kun mottatt info om timen, men får kanskje noe info etterpå? 

Har tatt høyde for at jeg kanskje er litt småruskete etterpå, men utover det? Kan man ta ett glass prosecco f eks? Eller dra på topptur så lenge formen er fin? Leter gjennom siden til kommunen, men finner ikke noe spesifikt. 

Anonymkode: 94598...5e6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Kun mottatt info om timen, men får kanskje noe info etterpå? 

Har tatt høyde for at jeg kanskje er litt småruskete etterpå, men utover det? Kan man ta ett glass prosecco f eks? Eller dra på topptur så lenge formen er fin? Leter gjennom siden til kommunen, men finner ikke noe spesifikt. 

Du kan leve som vanlig. Ingen hensyn å ta. Etter vaksinen må alle sitte i 20 min, itilfelle allergi, så går man hjem. Gjør hva du vil. Etter ca 4 timer ble jeg litt kvalm og fikk hodepine. Armen ble mere og mer støl. Gikk over etter ett døgn. 

Anonymkode: 6bb03...055

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Du kan leve som vanlig. Ingen hensyn å ta. Etter vaksinen må alle sitte i 20 min, itilfelle allergi, så går man hjem. Gjør hva du vil. Etter ca 4 timer ble jeg litt kvalm og fikk hodepine. Armen ble mere og mer støl. Gikk over etter ett døgn. 

Anonymkode: 6bb03...055

Til for svar 👍🏻 Kanskje jeg skal kjøpe inn litt Paracet hvis det er tomt 🤔

Tenkte jeg skulle feire frihetens sprøytestikk med ett glass prosecco i kveld 😂 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Til for svar 👍🏻 Kanskje jeg skal kjøpe inn litt Paracet hvis det er tomt 🤔

Tenkte jeg skulle feire frihetens sprøytestikk med ett glass prosecco i kveld 😂 

Det synes jeg absolutt du bør! 😀

Anonymkode: 20023...639

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det synes jeg absolutt du bør! 😀

Anonymkode: 20023...639

🥳 fy søren så heldige vi er i Norge. Så proft, hyggelige folk, god info, vaksinen var registrert på helsenorge før jeg rakk å sette rumpa i stolen på venteplassen etterpå. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg gikk på topptur, 0 problem. Var litt øm i armen på kvelden, ellers merket jeg ingenting.  😊 

Anonymkode: 79f32...53e

Supert, håper på samme her 🤞🏻

• Opprett ny...