Gå til innhold

Fikk dere plaster etter vaksinen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk ikke bomullsdott og plaster, men alltid fått på andre vaksiner. Derfor jeg lurte ☺️

Anonymkode: 70044...ffa

Ikke bry deg om internettroll. Det har sikkert med sparing å gjøre - man sparer der man han. Jeg har også opplevd en gang å ikke få bomull og teip etter en blodprøve, og spurte bare etter det. De må enten opplyse om at man må komme med sitt eget plaster, eller sørge for det. 

Anonymkode: ca0c6...7fb

Annonse

*Miss Marple* skrev (9 timer siden):

Av alle rare spørsmål?

Jeg fikk bomullsdott og sykehustape. Blødde bittelitt. 

Jeg synes ikke det var ett rart spørsmål, greit å vite, jeg reagerer på plaster. Kjekt å vite at jeg må si i fra at jeg gjerne vil holde på bomullsdotten i stedet. Har time til vaksine i dag 👍🏻

Anonymkode: 95f9a...57f

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jeg synes ikke det var ett rart spørsmål, greit å vite, jeg reagerer på plaster. Kjekt å vite at jeg må si i fra at jeg gjerne vil holde på bomullsdotten i stedet. Har time til vaksine i dag 👍🏻

Men det tar man jo der og da? Trenger ikke å forberede seg på det, liksom? Men for all del, ingen dumme spørsmål osv. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ikke når man føler trang til ondsinnet latterøiggjøring bare fordi. 

Å, rull inn krenkemodus. Det var en morsom kommentar. At den traff blink hos deg gjør den bare mer morsom. 

Anonymkode: 315d2...34e

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Å, rull inn krenkemodus. Det var en morsom kommentar. At den traff blink hos deg gjør den bare mer morsom. 

Ingen blink hos noen, nei. Og krenkeordet er så 2019. 

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ingen blink hos noen, nei. Og krenkeordet er så 2019. 

2019😂såå opptatt av å være in i tiden, altså? Og fullstendig ute av stand til å la en ironisk kommentar stå for seg selv. 

*Miss Marple* skrev (1 time siden):

Men det tar man jo der og da? Trenger ikke å forberede seg på det, liksom? Men for all del, ingen dumme spørsmål osv. 

tja, jeg kom i hvert fall på at jeg ikke skal velge den hvite kjolen i dag 😅

• Opprett ny...