Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Har endret min datters Apple-ID da hun har brukt min e-postadresse og vil nå ha sin egen (har Samsung, men får iphone snart). Gikk inn på nettsiden og endret. So far so good. Gikk først inn på iphonen hennes for å sjekke at alt var i orden. Da var alt endret så og si, bortsett fra at min mail fortsatt stod under hennes navn. Skjønte ikke dette, og prøvde alt for å endre det, men plutselig ble den endret til hennes nye mail. Alt i orden. Så skulle jeg sjekke på iPaden hennes. Der var samme problemet. Min mail står fortsatt under hennes navn. Den har ikke blitt endret til hennes. Er det slik at det kan ta litt tid før disse endringene oppdaterer seg? Prøvde å google, og hvis jeg forstod det riktig, så kan det ta tid før oppdateringen er på plass? Eller? Skjedde jo ganske kjapt på telefonen, men på iPaden har det ikke endret seg. Noen som skjønner hva jeg mener og har vært borti dette? Anonymkode: 667b0...af8
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Kan du ikke bare logge av Apple-id på iPad og så logge inn igjen med den nye du ønsker brukt på enheten? Anonymkode: c2d63...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå