Gå til innhold

Autokorrekt. Har du noen morsomme skrivefeil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glimt fra en annen tråd hvor kull ble kukk. 

Her er mine: 

Laget handleliste til mannen, alkoholfri ginger hoe. Skjønte heldigvis at han skulle kjøpe en ginger joe, ikke en avholds rødhåret hore 😅 det ville blitt en spenstig fredagskveld. 

Mannen er på butikken, spør om jeg trenger noe. Svarer moped. (Skulle stå Nope)

Sendte en melding til søsteren min og spurte om hun ville være med å spise Sigrid. (Softis)

Anonymkode: d61a4...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange år siden, men skulle skrive snx i kveld til en kamerat, det ble sex i kveld 🙈😂

Anonymkode: 3fb11...bbb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Mange år siden, men skulle skrive snx i kveld til en kamerat, det ble sex i kveld 🙈😂

Anonymkode: 3fb11...bbb

😂 får håpe han ikke stod på døra med en vinflaske, roser og nyeste undertøyet rett etterpå 😅

Skrevet

Skulle gi beskjed til eksmannen at jeg kjøper med McDonald’s på vei hjem, og skrev «kjører ned McDonald’s på vei hjem». En annen gang skulle jeg skrive til han at han ikke trengte å hente sønnen vår klokken 18 likevel, men klokken 20. skrev «Ole skal ikke henges klokken 18 likevel. Du kan henge han klokken 20»

Det er ikke mine kriminelle meldinger som er årsaken til skilsmisse forresten. 

Jeg sendte også en gang sms til en jeg skulle innkalle til intervju (hun kunne ikke norsk, så ønsket sms). Jeg inviterte med dato og klokkeslett, og jeg tror hun skulle svare at hun ikke kunne da hun ikke forventet intervju så raskt, men hun skrev «jeg forventet ikke skilsmisse i morgen, så dessverre kan jeg ikke komme. Jeg kommer gjerne til skilsmisse neste uke»

Anonymkode: 9a3bb...dc6

Skrevet

Min venninne ringte meg for å fortelle at hun hadde spontanabortert. Vi snakket litt fram og tilbake og hun fortalte hun hadde en del smerter. Vi avsluttet så samtalen og jeg vil sende henne en liten melding om det vi nettopp hadde snakket om. Meldingen ble slik:

"Jeg er så lei for å høre om aborten. Håper du blør bedre snart ❤️

BLØR bedre.. Herregud.. Jeg fikk helt panikk da jeg så det og fikk gitt beskjed om at det skulle stå BLIR bedre.. Hun skjønte det heldigvis.. 

Anonymkode: 73545...a09

Skrevet

Du er veldig sæd😍 Skulle være sød😅

Anonymkode: da527...2ba

Skrevet

Mamma skrev til meg; du må hilse Botswana.... det skulle stå; du må hilse guttaboys

Anonymkode: f4427...5cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Skulle gi beskjed til eksmannen at jeg kjøper med McDonald’s på vei hjem, og skrev «kjører ned McDonald’s på vei hjem». En annen gang skulle jeg skrive til han at han ikke trengte å hente sønnen vår klokken 18 likevel, men klokken 20. skrev «Ole skal ikke henges klokken 18 likevel. Du kan henge han klokken 20»

Det er ikke mine kriminelle meldinger som er årsaken til skilsmisse forresten. 

Jeg sendte også en gang sms til en jeg skulle innkalle til intervju (hun kunne ikke norsk, så ønsket sms). Jeg inviterte med dato og klokkeslett, og jeg tror hun skulle svare at hun ikke kunne da hun ikke forventet intervju så raskt, men hun skrev «jeg forventet ikke skilsmisse i morgen, så dessverre kan jeg ikke komme. Jeg kommer gjerne til skilsmisse neste uke»

Anonymkode: 9a3bb...dc6

Hahaha. Du kan henge han senere 😂

Skrevet

Happy holidays, ble til Happy holocaust 😳

Det var veldig pinlig og utrolig upassende!! 

Anonymkode: fc5af...46a

Skrevet

Leste en her akkurat nå der lottorekka var blitt til lotto reka

Anonymkode: e3ba5...80f

Skrevet

Jeg skulle skrive til min nye nabo som jeg ikke kjente: Planering av plenen er ok. Da jeg leste over etter å ha sendt meldingen sto det: Onanering av plenen er ok.

Jeg døde litt...

Anonymkode: 95e36...c9b

Skrevet

Femtiden ble fremtiden, ikke godt å vite når han skulle komme hjem til middag 😉

Mannen sendte et litt kort svar til meg en gang, skulle stå ok, men det ble til øl... Så jeg lurte litt, kom han hjem eller skulle han ut og ta en øl. Jeg måtte sende en ny melding og spørre.

Anonymkode: 7561f...f6b

Skrevet

Skulle sende melding til mannen: "jeg henger Truls i barnehagen"

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke hva jeg skulle skrive, men det ble i hvert fall til ordet abortklinikk. Et ord jeg aldri har skrevet, så hvor AC fikk det fra er ganske utrolig. 

Anonymkode: 63a0a...966

Skrevet

Hahaha, fikk meg en god latter nå 👌🏻

Skrevet

Skulle bestille koldtbord en gang. Skulle sende sms med hvordan brød vi ville ha. Skrev, «vi ønsker 30/70 grovbrød/loff. Jødedo kan vi skjære selv siden den blir fort tørr» loffen hadde en lei korrektur.

Sendte til mannen «Hagerunk ødela dessverre tomatplanten din» Hagestolen hadde ramlet over plantene hans. 

Anonymkode: 537c1...9bf

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Skulle bestille koldtbord en gang. Skulle sende sms med hvordan brød vi ville ha. Skrev, «vi ønsker 30/70 grovbrød/loff. Jødedo kan vi skjære selv siden den blir fort tørr» loffen hadde en lei korrektur.

Sendte til mannen «Hagerunk ødela dessverre tomatplanten din» Hagestolen hadde ramlet over plantene hans. 

Haha, så kan man lure på hvorfor AC logisk la inn jødedo liksom 🤷🏼‍♀️ Av alle ord. Er det et ord? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Ouch 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Haha, så kan man lure på hvorfor AC logisk la inn jødedo liksom 🤷🏼‍♀️ Av alle ord. Er det et ord? 

Aldri hørt det før. 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Huff 😂

Anonymkode: 7d991...8b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha! Hagerunk ødela tomatplanten! Lurer på hvordan det foregikk 😂

Anonymkode: 67fb2...df7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha! Hagerunk ødela tomatplanten! Lurer på hvordan det foregikk 😂

Anonymkode: 67fb2...df7

I hvert fall når det er kona som sender den meldingen 😂😂🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.7.2021 den 20.31):

Jeg skulle skrive til min nye nabo som jeg ikke kjente: Planering av plenen er ok. Da jeg leste over etter å ha sendt meldingen sto det: Onanering av plenen er ok.

Jeg døde litt...

Anonymkode: 95e36...c9b

Haha æ dør! 😂😂

Anonymkode: 3922e...92a

Skrevet

så fin fitte du har sendte jeg til venninnen min en gang, veldig flaut, skulle være så fin flette du har

Anonymkode: 34258...aa9

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Haha æ dør! 😂😂

Anonymkode: 3922e...92a

Ja, den var fin 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...