Gå til innhold

Hva gjør dere i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere gjort og hva skal dere? Vi har en uke helt uten planer, med tid og penger til å gjøre nesten hva som helst. Vil ha alt av tips!🤗 (har barn på 10 og 12 år). 

Anonymkode: fcd7a...283

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ligget to netter i telt. Resten av uka måtte tilbringes i hytter her og der pga dårlig vær i Nordland.... så ferieturen ble derfor 6 dager kortere. Koser oss hjemme nå i sola. 

Skal til namskogan til helga, åsså blir det nok strandbesøk neste uke da det er meldt 25 grader. 

Anonymkode: 757ca...81a

Skrevet

Helt ærlig... Jeg ligger rundt. Dette er første sommeren min uten mannen på 23 år. Så jeg har mye sex med faste og nye... Jeg driter i om jeg er en slut, folk kan kalle meg hva de vil.

Anonymkode: 001ff...d6f

Skrevet

Vi har satset på toppturer denne sommeren, men oppdaget at det er mange med oss, så vi roet det litt ned. Har gått rampestreken, romsdalseggen (men ikke hele da det plutselig kom mørke skyer. Lynet slo ned i Åndalsnes 20 min etter at vi kom ned), Besseggen og gaustadtoppen. Siste uken nå og det blir vel klesvask og stranda. Kom hjem i går kveld

Anonymkode: 9b889...547

Skrevet

To barn på 7 og 13 år. Vi pleier å reise utenlands, men blir hjemme i år også. Sommeren brukes til å gå på stranda (hvor de som regel møter venner), ha besøk av kusiner, barna overnatter og sover i telt, tur med hengekøye, båttur med besteforeldre, fjellridning og diverse småturer til attraksjoner og fine steder innen rekkevidde fra hjemmet (Blåfarverket, Kistefossmuseet, Hadeland glassverk). Griller i hagen, badebasseng, trampoline med spreder under, ekstra mye is, spiller mye spill sammen. 

Anonymkode: 753eb...175

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Helt ærlig... Jeg ligger rundt. Dette er første sommeren min uten mannen på 23 år. Så jeg har mye sex med faste og nye... Jeg driter i om jeg er en slut, folk kan kalle meg hva de vil.

Hehe, synes ikke du er en slut, men det er litt utenfor tanken om familieferie😂 Men kos deg! 

Skrevet

Går i fjøsen, slår gras, lagar gjerder, jagar kyr på sætra, ser etter dyr på sætra, ordnar nedsarvar bygningar osb!! . Tar med ungane på stranda, på kafé, treff feriefolk som er heime på besøk. Vi har vore på norgesferie i 8 dagar. 

Anonymkode: 42e44...91c

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Hi ønsket tips til familietur. Hvor treffer du disse mennene? Er de så lett å oppdrive? 

Anonymkode: 7abd6...65c

Skrevet

Campingferie med telt i Sverige. Godt vær, bading, masse andre unger, is, sene kvelder, spill og gøy. Ungene (9 og 11) storkoser seg😊

Anonymkode: 10b99...f12

Skrevet

I år er vi hjemme, men bor ved sjøen på sørlandet da, så vi har fine dager. Været er nydelig så det blir bading, bading og bading, litt båt, sitte på brygga i byen og spise is mens vi ser på alle turistene, vi bare roer ned og koser oss. 

I natt overnattet eldste hos en venninne, og til natten skal yngste ha tre venninnen på overnatting på trampolinen. 

Koselige småting som også er deilige ferieminner for dem

Yngste har også vært en uke på sommerskole gjennom kommunen, på rideskole, den lever hun lenge på for det var gøy.

Nå gleder de seg til vi skal plukke blåbær i helga, drar litt innover i landet. Det skal ikke så mye til for å glede dem egentlig 🙂

De er 12 og 13 år.

Anonymkode: d5355...b76

Skrevet

Helt ærlig: minst mulig på mest mulig tid. 

Anonymkode: 7bee1...f9e

Skrevet

Vi har ferie, ikke noe stress.

Har vært 2-3 netter i storby, gått i dyrepark, stranda, bygater, kjøpt is og snop, kjøp SUP board å kost oss på stranda m det, vært på hytta, gått turer, spist ute( barna får velge), så var vi hjemme en tur, så til hytta igjen

Anonymkode: 77d52...234

Skrevet

Datteren min og jeg har kjørt til Kristiansand og vært der i to døgn. Idag kjørte vi fra Kristiansand til Stavanger, og her skal vi være i to døgn. 
Neste uke skal vi bo to netter på hotell i Oslo. Datteren min er snart 15 år. 

Anonymkode: 3d6a7...4f2

Skrevet

Når man bor på sørlandet trenger man ikke reise langt. Risør, Tvedestrand, Arendal, Fevik, Grimstad, Lillesand er bare en stor riviera i seg selv. Skjønner at mange reiser hit. Kristiansand og forsåvidt, men det er ikke en typisk sørlandsby. 

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Hva har dere gjort og hva skal dere? Vi har en uke helt uten planer, med tid og penger til å gjøre nesten hva som helst. Vil ha alt av tips!🤗 (har barn på 10 og 12 år). 

jeg har vert 1 uke på hytta :) så har jeg vert hjemme, barnet var 8 dager med besteforeldrene på hytta etter på, nå er vi begge hjemme, til fredag drar han bort 1 uke igjen ,så da skal jeg se ferdig 911 og 911 lonestar :) meldt bare dårlig vær til uka dessverre, i alle fall de 4 første

Anonymkode: 0218e...323

Skrevet

Jeg er bonde og jobber selvfølgelig, men prøver å få noen timer på stranda. Jeg plukker bær og sopp og så prøver jeg å ordne det så jeg kan ta noen gode fotturer alene.

Anonymkode: 43df2...855

Skrevet

Kjørt til en venninne i nord. Regner. Ungene krangler. Skal hjem i morgen og får da besøk en uke. Neste år skal vi holde oss enda mer i ro. Er alene med ungene og de takler endringer dårlig. Blæææh. Mer sliten nå enn da ferien starta. 

Anonymkode: d5f14...fcd

Skrevet

Vi har snart hatt fire uker i Italia. Har eget hus her nede. 

Anonymkode: 52811...1fa

Skrevet

Vært en del strandturer,  bor på Østlandet,  så kan ikke klage på været . Er en uke på hytte ved sjøen nå. Så skal vi være hjemme 1 uke , blir vel mer strand , slappe av og en tur til sommarland.  

Anonymkode: 694df...79c

Skrevet

.

Skrevet

Hjemme. Masse på stranda. Vært helt magisk vær. Vært i byen, shoppa, spist middag ute nesten hver kveld. Spilt masse hagestol. Utrolig avslappende og deilig. Alt taes på sparke. Ingen pakking, ingen stress for å rekke noe, ingen køer. Ungene er også veldig fornøyd med ferien. Eldste sa i går at dette var en av hennes beste ferier. Lite tankekors altså. Vi har brukt store summer på ferier tidligere og så er hjemmeferie i solskinn det beste liksom. 😊

Anonymkode: c9fe1...c1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hjemme. Masse på stranda. Vært helt magisk vær. Vært i byen, shoppa, spist middag ute nesten hver kveld. Spilt masse hagestol. Utrolig avslappende og deilig. Alt taes på sparke. Ingen pakking, ingen stress for å rekke noe, ingen køer. Ungene er også veldig fornøyd med ferien. Eldste sa i går at dette var en av hennes beste ferier. Lite tankekors altså. Vi har brukt store summer på ferier tidligere og så er hjemmeferie i solskinn det beste liksom. 😊

Åååå. Dere lurer sikkert på hvordan man spiller hagestol? Det gjør jeg også. 😂 

Mente hagespill. Kubb, hageyatzi, ringspill osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...