Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #1 Skrevet 21. juli 2021 Ser det arrangeres markeringer over hele landet. Skal du delta på noen? Anonymkode: ad344...ebc
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #2 Skrevet 21. juli 2021 Nei, men følger med på nyheter og leser de ulike historiene. Mange mennesker som har det vondt, selv etter 10 år selvsagt. Anonymkode: 413b5...455
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #3 Skrevet 21. juli 2021 Bor på et lite sted så eneste markeringen her er at kirkeklokkene ringer kl 12. Det blir en dag til ettertanke. Anonymkode: 6f4f7...10b
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #5 Skrevet 21. juli 2021 Hadde planer om å reise til Oslo og legge blomster foran domkirken, men tror det blir veldig mye folk og alt for lite smittevern, så jeg revurderer det Anonymkode: caca5...8b7
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #7 Skrevet 21. juli 2021 Det skal jeg, ja. Anonymkode: 0d19f...f97
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #9 Skrevet 21. juli 2021 6 hours ago, Anonym bruker said: Ser det arrangeres markeringer over hele landet. Skal du delta på noen? Anonymkode: ad344...ebc Nei. har ingen tilknytting til det Anonymkode: a61eb...ee7
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. juli 2021 #11 Skrevet 22. juli 2021 Ja. Her er det åpen kirke. Jeg skal dit å tenne lys.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #14 Skrevet 22. juli 2021 Ja, det var vondt og samtidig godt og viktig. Anonymkode: 97cb1...e02
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #15 Skrevet 22. juli 2021 Nei. En må legge dette bak seg. Vi skal ikke glemme, men vi må komme oss videre. Dessuten er det så mange som mister sine nærmeste som får langt mindre omtanke og oppmerksomhet. Det er nok Utøya for meg, nok av lystenning og minnestunder generelt, det er framtiden som gjelder. Anonymkode: 83a9f...b48
sug lut Skrevet 22. juli 2021 #16 Skrevet 22. juli 2021 (endret) Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Nei. En må legge dette bak seg. Vi skal ikke glemme, men vi må komme oss videre. Dessuten er det så mange som mister sine nærmeste som får langt mindre omtanke og oppmerksomhet. Det er nok Utøya for meg, nok av lystenning og minnestunder generelt, det er framtiden som gjelder. Anonymkode: 83a9f...b48 . Endret 22. juli 2021 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #17 Skrevet 22. juli 2021 sug lut skrev (7 minutter siden): Fy. Neida. Bare lei av mas og dyrking av sorg og nederlag. Norge trenger optimisme og framdrift. Hva gjør disse ungdommene mer verdifulle enn andre ungdommer og mennesker for øvrig? Breivik er en syk mann, mange syke menn gjør syke ting hver eneste dag. Anonymkode: 83a9f...b48
amandine Skrevet 22. juli 2021 #18 Skrevet 22. juli 2021 Jeg har ikke hatt anledning i dag, men jeg har sett nyheter nå i kveld og jeg kjenner på det. Jeg synes slett ikke det er nok, det er minst like viktig i år som i fjor, men også i morgen og dagen etter der og neste år. Aldri glemme.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #19 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Nei. En må legge dette bak seg. Vi skal ikke glemme, men vi må komme oss videre. Dessuten er det så mange som mister sine nærmeste som får langt mindre omtanke og oppmerksomhet. Det er nok Utøya for meg, nok av lystenning og minnestunder generelt, det er framtiden som gjelder. Anonymkode: 83a9f...b48 Det er fremtiden som gjelder. Derfor må vi fortsette å snakke om terrorangrepet rettet mot barn og ungdom som drømte om en bedre verden - et terrorangrep rettet mot demokrati, frihet og hele det norske samfunnet. Anonymkode: c44c0...674
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #20 Skrevet 22. juli 2021 sug lut skrev (22 minutter siden): . Jøss. Angret du på noe du skrev? Lurer på hva det var… Anonymkode: 77757...fdf
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #21 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Nei. En må legge dette bak seg. Vi skal ikke glemme, men vi må komme oss videre. Dessuten er det så mange som mister sine nærmeste som får langt mindre omtanke og oppmerksomhet. Det er nok Utøya for meg, nok av lystenning og minnestunder generelt, det er framtiden som gjelder. Anonymkode: 83a9f...b48 Jeg mistet barnet mitt kun få mnd før terrorhandlingen og var fremdeles i dyp sorg den 22 juli . Jeg har likevel aldri følt det minste snev av ‘misunnelse’ over oppmerksomheten og den kollektive sorgen som ble ofrene og deres etterlatte til del. Deres barn ble jaktet på! De ble skutt ned som dyr! De døde pga at en mann bestemte at de ikke skulle få leve! Min sorg ble ikke mindre verd fordi Norge sørget over denne katastrofen. Det skal aldri legges bak oss. Vi skal tenne lys. Vi skal aldri glemme. Anonymkode: 6f4f7...10b
frk Nilsen Skrevet 22. juli 2021 #22 Skrevet 22. juli 2021 Ser på minnemarkeringen fra Spektrum nå, sterkt. Aldri tie, aldri glemme. ❤️
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #23 Skrevet 22. juli 2021 Det som skjedde 22. Juli var tragisk. Men jeg kjenner det er så hardtrykk av fokus på det at jeg blir helt tom inni meg. Uansett hvilken nettside en klikker inn på så handler det om 22 juli. Hele den siste uken har vært proppet med bare 22 juli.. Jeg synes dagen bør huskes- men er det virkelig nødvendig å dyrke den så mye? Anonymkode: 3ac23...a8e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #24 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det som skjedde 22. Juli var tragisk. Men jeg kjenner det er så hardtrykk av fokus på det at jeg blir helt tom inni meg. Uansett hvilken nettside en klikker inn på så handler det om 22 juli. Hele den siste uken har vært proppet med bare 22 juli.. Jeg synes dagen bør huskes- men er det virkelig nødvendig å dyrke den så mye? Anonymkode: 3ac23...a8e Hva tenker du hadde vært passende for en 10 års markering, egentlig? Dette er den verste hendelsen i Norge siden krigen, da er det andre hensyn å ta enn at noen blir ‘lei’. Anonymkode: 6f4f7...10b
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2021 #25 Skrevet 23. juli 2021 7 hours ago, Anonym bruker said: Det som skjedde 22. Juli var tragisk. Men jeg kjenner det er så hardtrykk av fokus på det at jeg blir helt tom inni meg. Uansett hvilken nettside en klikker inn på så handler det om 22 juli. Hele den siste uken har vært proppet med bare 22 juli.. Jeg synes dagen bør huskes- men er det virkelig nødvendig å dyrke den så mye? Anonymkode: 3ac23...a8e kunne ikke vert mer enig. Er ALTFOR mye fokus på dette. Skjønner at det ikke er lett og leve videre for de som er rammet,men tror de fleste andre gjør det. selvsagt helt grusomt det som skjedde,men livet må gå fremover. Og det er akkurat dette som er helt supert for ABB, at folk fortsatt lider . Helt enig med Viljar som var på utøya, offer rollen bør vekk nå Anonymkode: a61eb...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå