Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #151 Skrevet 1. august 2021 Ingen vil vite av min eksistens og unner meg ikke noe godt. Verken her inne eller andre plasser. Om jeg ikke våkner i morgen er det ingen som ville merket det eller brudd seg. Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #152 Skrevet 1. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ingen vil vite av min eksistens og unner meg ikke noe godt. Verken her inne eller andre plasser. Om jeg ikke våkner i morgen er det ingen som ville merket det eller brudd seg. Anonymkode: b89a5...e1f Trådstarter! Nå ringer du dette nummeret: 116 123 I morgen tar du kontakt med fastlegen din. Du må snakke med noen. Dette er ikke noe du løser ved å spørre om råd inne på ett forum. Det blir bedre, men du må være villig til å åpne opp. For de rette menneskene, ikke her inne. Anonymkode: dae44...4b7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #153 Skrevet 1. august 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Trådstarter! Nå ringer du dette nummeret: 116 123 I morgen tar du kontakt med fastlegen din. Du må snakke med noen. Dette er ikke noe du løser ved å spørre om råd inne på ett forum. Det blir bedre, men du må være villig til å åpne opp. For de rette menneskene, ikke her inne. Anonymkode: dae44...4b7 Tviler på det er hjelp å få og en random på en tlf kunne vel ikke brydd seg mindre. Skal på noe i august, men…. Får sitte her og gråte alene tenker jeg. Anonymkode: b89a5...e1f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. august 2021 #154 Skrevet 1. august 2021 Har rapportert tråden. Hi trenger hjelp og det får hun ikke her. Håper moderator stenger tråden
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #155 Skrevet 1. august 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Tviler på det er hjelp å få og en random på en tlf kunne vel ikke brydd seg mindre. Skal på noe i august, men…. Får sitte her og gråte alene tenker jeg. Anonymkode: b89a5...e1f Mer hjelp der enn på et forum med mange mennesker som du ikke kjenner. Husk at din ungdom trenger deg i livet. Om ikke du gjør det for deg selv akkurat nå, gjør det for barnet ditt. Er du tom for ord, sier du ordrett det du skrev akkurat. Viktigste du kan gjøre nå er å rekke opp hånda og si i fra at du trenger hjelp. Anonymkode: dae44...4b7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #156 Skrevet 1. august 2021 Realiteten er at ingen kan hjelpe. Jeg blir bare et menneske som er plage for andre som de ikke vil ha noe med å gjøre. Skal gi det en sjanse i august, men er veldig skeptisk, Prøver å drømme meg vekk til å kunne hå hånd i hånd med en som er glad i meg, le ubekymret. En venninne ringer og vi møtes til prat, mat og god drikke. Kunne gjør ting uten å tenke økonomi og kunne gi ungdommen sine ønsker. Hatt et ubekymret liv og vært lykkelig. Så langt fra virkeligheten man kan komme jo. Anonymkode: b89a5...e1f
Admin Skrevet 2. august 2021 #157 Skrevet 2. august 2021 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Admin
Anbefalte innlegg