Gå til innhold

Skuffet!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Har du egentlig en ungdomssønn i det hele tatt? Rart å skrive at du blir alene med sønn pluss hans venn

Anonymkode: cc9c9...b7c

De er jo ikke med meg. 

Så ja blir alene sånnsett. 

Anonymkode: b89a5...e1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, ikke sant! Din stolthet er jo så mye viktigere enn at ungdommen din får en fin ferie! 

Anonymkode: eb8ca...a1c

Ungdommen får ikke en fin ferie på den måten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ungdommen får ikke en fin ferie på den måten. 

Får hn en fin ferie på din måte da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Får hn en fin ferie på din måte da?

Ja, vil heller si det. 

Har hatt vært med venner og hatt overnatting og gjort det beste ut av det uten tur, 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, vil heller si det. 

Har hatt vært med venner og hatt overnatting og gjort det beste ut av det uten tur, 

Ok. Men da er jo alt bra? 

Skrevet

Men hvorfor er det bare dine foreldre sin jobb å ta kontakt?

Og hvordan er du mot de rundt deg, for hjelpes meg som du synes synd på deg selv, velter deg i det, og velger å ikke kontakte folk, bare så du kan virkelig få ha det fælt og synes synd på deg selv.

Jeg er den som tar mest kontakt med de rundt meg, og da snakk om at jeg er den som tar kontakt først i 80% av tilfellene. Prøvde din taktikk jeg og, men da blir man lei seg, og skuffa. Men folk er jo glad for at jeg tar kontakt, og de møter meg da de kan, og da har vi det alltid hyggelig sammen. Men i dagens samfunn, så er det mange som har det hektisk, mye å gjøre, stor familie, andre venner, så blir man da litt glemt. Da får man jo bare ta kontakt selv.

Og har du tatt til deg alle de andre rådene, om å skaffe deg hjelp?

Anonymkode: 3f500...864

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 20.7.2021 den 22.53):

Skulle sammen. Ikke lyst å sitte der alene og har ikke bil. 

Du blir da ikke alene hvis du tar med ungdommen og venner av ungdommen. Dette fikser du!

Anonymkode: d3e46...aac

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Men hvorfor er det bare dine foreldre sin jobb å ta kontakt?

Og hvordan er du mot de rundt deg, for hjelpes meg som du synes synd på deg selv, velter deg i det, og velger å ikke kontakte folk, bare så du kan virkelig få ha det fælt og synes synd på deg selv.

Jeg er den som tar mest kontakt med de rundt meg, og da snakk om at jeg er den som tar kontakt først i 80% av tilfellene. Prøvde din taktikk jeg og, men da blir man lei seg, og skuffa. Men folk er jo glad for at jeg tar kontakt, og de møter meg da de kan, og da har vi det alltid hyggelig sammen. Men i dagens samfunn, så er det mange som har det hektisk, mye å gjøre, stor familie, andre venner, så blir man da litt glemt. Da får man jo bare ta kontakt selv.

Og har du tatt til deg alle de andre rådene, om å skaffe deg hjelp?

Det er ikke kjekt å være den som alltid tar kontakt. Og man ønsker å være ønsket og av betydning for andre. Og man får da bekreftelse på at man ikke betyr så mye og andre klarer seg fint uten meg. 

Ja, tatt til meg rådene om hjelp. Vet ikke om jeg har troen, men må prøve å ha et åpent sinn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok. Men da er jo alt bra? 

Er ikke ultimate nei, men prøvd å gjort det jeg kan. Og mer får jeg ikke gjort. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Du blir da ikke alene hvis du tar med ungdommen og venner av ungdommen. Dette fikser du!

Jeg ringer ikke ang hytteturen til min foreldre. Hører jeg ikke fra de så blir det ikke. Siste uken nå og belaget oss på at det ikke blir noe. 

Har hatt overnatting om ikke annet. 

Skrevet

Men i hærrens navn?!?! Gi deg med den forb*****e hytteturen da!!! Du er f*n meg det største gnagsåret jeg har hørt om, og all ære til foreldrene dine som tok til vett og stakk av fra deg! Du holder jo på å drive dem fra vettet med dette vrøvlet ditt! For sin egen del bør de fortsette å ekskludere deg!

Anonymkode: 7e905...a67

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men i hærrens navn?!?! Gi deg med den forb*****e hytteturen da!!! Du er f*n meg det største gnagsåret jeg har hørt om, og all ære til foreldrene dine som tok til vett og stakk av fra deg! Du holder jo på å drive dem fra vettet med dette vrøvlet ditt! For sin egen del bør de fortsette å ekskludere deg!

Takk. Kjekt å høre! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det er ikke kjekt å være den som alltid tar kontakt. Og man ønsker å være ønsket og av betydning for andre. Og man får da bekreftelse på at man ikke betyr så mye og andre klarer seg fint uten meg. 

Ja, tatt til meg rådene om hjelp. Vet ikke om jeg har troen, men må prøve å ha et åpent sinn. 

Men jeg vet at de er glad i meg, at de bryr seg om meg, og ønsker å tilbringe tid med meg. Spiller det da virkelig noen rolle, hvem som tar kontakt først?

Og syter du og klager så mye til de rundt deg? For da kan jeg forstå at folk trekker seg unna.

Skrevet

Jeg har skjønt det. Jeg skal la folk være i fred!!!

Blir godt for de/dere og slippe meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg ringer ikke ang hytteturen til min foreldre. Hører jeg ikke fra de så blir det ikke. Siste uken nå og belaget oss på at det ikke blir noe. 

Har hatt overnatting om ikke annet. 

Martyr?

Skrevet

Du sørger jo selv for å ødelegge for ungdommen fordi du synes så synd på deg selv 

Skrevet

Det er vel akkurat det motsatte av hva ca alle har svart deg? Men du er helt fastlåst i å dyrke misnøyen din, du VIL ikke få det bedre. Så da får du sitte der og gremmes da, den siste ferieuken din. 

Skrevet

Du nekter jo konsekvent å ta til deg det viktigste mange sier i denne tråden: 

Det at ikke folk tar kontakt betyr ikke at de ikke bryr seg! 

Jeg har f.eks venner og familie som jeg ikke har snakket med på mange måneder. Verken de eller jeg er særlig flinke til å ta kontakt. Likevel vet jeg at disse menneskene hadde blitt glade hvis jeg hadde kontaktet dem. Og hadde jeg trengt dem, f.eks i en vanskelig livssituasjon, eller hvis jeg bare ville treffes, måtte jeg faktisk ha tatt kontakt selv. 

Det skjer mye i en travel hverdag, og det kan være så enkelt som 'ute av syne, ute av sinn, uten at det betyr at de driter i meg. Det ville ha vært absurd å bli fornærmet og sitte hjemme og furte fordi ingen ringer meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Ja, bra! La oss slippe å se mer til dette gnålet ditt her inne!!! 

Skrevet

Får se hva som skjer. 

Dagene går og ferien snart slutt. Går alt for fort. Må ærlig si at det har vært kjipt å ikke vært noen plass. Pleier stortsett være på en liten tur. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Får se hva som skjer. 

Dagene går og ferien snart slutt. Går alt for fort. Må ærlig si at det har vært kjipt å ikke vært noen plass. Pleier stortsett være på en liten tur. 

Og hvem er ansvarlig for at det har blitt kjipt? 

En eneste person som kan stilles til ansvar for dette. 

Anonymkode: e9d9f...8b8

Skrevet

HI er åpenbart deprimert og har personlige problemer. At et par stykker sier at hun bør ta seg sammen og ta grep, må være innafor. Men til de 10 siste som svarte: Hva godt tror dere dere bidrar med ved å slenge dere på hylekoret? Beskjeden er vel oppfattet nå, tror dere ikke? HI: Finn deg en flink terapeut. Det negative tankemønsteret ditt tyder på at du ikke har det bra og ikke fungerer bra for din sønn. Det er ikke noen quick-fix, men du kan få hjelp til å få det mye bedre. Sånn som det er nå, blir det en ond sirkel: Du har det vondt, så du formidler så mye negativitet at folk trekker seg unna deg, og du får det enda verre. Du trenger omsorg og hjelp, både av hensyn til deg selv og dine nærmeste. 

Anonymkode: 7d1c3...fbd

Skrevet

HI er åpenbart deprimert og har personlige problemer. At et par stykker sier at hun bør ta seg sammen og ta grep, må være innafor. Men til de 10 siste som svarte: Hva godt tror dere dere bidrar med ved å slenge dere på hylekoret? Beskjeden er vel oppfattet nå, tror dere ikke? HI: Finn deg en flink terapeut. Det negative tankemønsteret ditt tyder på at du ikke har det bra og ikke fungerer bra for din sønn. Det er ikke noen quick-fix, men du kan få hjelp til å få det mye bedre. Sånn som det er nå, blir det en ond sirkel: Du har det vondt, så du formidler så mye negativitet at folk trekker seg unna deg, og du får det enda verre. Du trenger omsorg og hjelp, både av hensyn til deg selv og dine nærmeste. 

Anonymkode: 7d1c3...fbd

Beskjeden er åpenbart ikke oppfattet i og med at vedkommende spammer forumet med dette tullet! 

Dessuten slenger du deg jo selv også med på hylekoret, som du omtaler det. Du hadde ikke noe nytt å meddele, som ikke allerede er sagt over 6 sider her inne bare på akkurat dette innlegget. 

Skrevet

Har det ikke bra og det blir gjerne ikke bedre av dette på nettet som trykker meg enda mer ned. 

Kan og glede dere med å fortelle at mine foreldre er reist på hytten uten oss og ikke gitt en lyd en gang 💔

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Har det ikke bra og det blir gjerne ikke bedre av dette på nettet som trykker meg enda mer ned. 

Kan og glede dere med å fortelle at mine foreldre er reist på hytten uten oss og ikke gitt en lyd en gang 💔

Jeg tenker at det beste du kan gjøre er å kontakte hjelpeapparatet og ikke minst logge av forumet 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...