Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #76 Skrevet 22. juli 2021 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Jo, det er det faktisk. Du sitter og venter på at andre skal ordne opp for deg, og når ting ikke går helt som du tenkte så går du helt i vranglås og ‘vil ikke’. Ting blir ikke alltid som planlagt, nei, men det hjelper ikke å sutre som en furten femåring. Ta tak og lag en fin hyttetur for barnet ditt, sol eller ikke. Ja, da må det jo bli annet for hytteturen er gått i vasken. Anonymkode: b89a5...e1f
*Miss Marple* Skrevet 22. juli 2021 #77 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Ja, da må det jo bli annet for hytteturen er gått i vasken. Anonymkode: b89a5...e1f Men det er det bare du som har avgjort. Du gidder ikke engang snakke med foreldrene dine for å høre hva de tenker om hytteturen.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #78 Skrevet 22. juli 2021 *Miss Marple* skrev (3 minutter siden): Men det er det bare du som har avgjort. Du gidder ikke engang snakke med foreldrene dine for å høre hva de tenker om hytteturen. Ja, du har rett i det. Men de er ikke hjemme så vet at det kan ikke bli uansett. Ang nøkler og annet. Så da kan vi ikke tenke mer på det. Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #79 Skrevet 22. juli 2021 Hadde hatt penger hadde vi reist på tur. Anonymkode: b89a5...e1f
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. juli 2021 #80 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hadde hatt penger hadde vi reist på tur. Anonymkode: b89a5...e1f Herregud du er stusslig
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #81 Skrevet 22. juli 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Herregud du er stusslig Hvordan det? Prøv å ha lite penger og ikke kunne reise noen plass. Alt må gå til mat. Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #82 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvordan det? Prøv å ha lite penger og ikke kunne reise noen plass. Alt må gå til mat. Anonymkode: b89a5...e1f Jesus Kristiansen... 🤦♀️ Anonymkode: 4e9bd...630
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #83 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvordan det? Prøv å ha lite penger og ikke kunne reise noen plass. Alt må gå til mat. Anonymkode: b89a5...e1f Dra på fisketur, plukk bær og sopp. Det er hyggelige ferieaktiviteter og du sparer inn på matbudsjettet. Anonymkode: d97a4...f0a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #84 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Ja, du har rett i det. Men de er ikke hjemme så vet at det kan ikke bli uansett. Ang nøkler og annet. Så da kan vi ikke tenke mer på det. Anonymkode: b89a5...e1f Men HVORFOR kan du ikke reise på hytta, med eller uten foreldre, med eller uten sol? Hvis man kun skulle reist på ferie i solskinn i Norge hadde det blitt få turer altså. Du er skrekkelig negativ og tiltaksløs. Har du en diagnose? Anonymkode: eb8ca...a1c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #85 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hvordan det? Prøv å ha lite penger og ikke kunne reise noen plass. Alt må gå til mat. Anonymkode: b89a5...e1f Jeg er rik, og bryr meg katta i at du har vært så idiotisk at du ikke har sørget for å ha penger til ferie. At du er fattig, er kun din egen feil, så ædda bædda, jeg er RIK og har råd til hva som helst! Anonymkode: 7e905...a67
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #86 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men HVORFOR kan du ikke reise på hytta, med eller uten foreldre, med eller uten sol? Hvis man kun skulle reist på ferie i solskinn i Norge hadde det blitt få turer altså. Du er skrekkelig negativ og tiltaksløs. Har du en diagnose? Anonymkode: eb8ca...a1c Har ikke nøkler eller bil/lappen osv. Så går ikke det. Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #87 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har ikke nøkler eller bil/lappen osv. Så går ikke det. Anonymkode: b89a5...e1f Jammen, SLUTT Å GNÅL OM DEN HYTTA DA!!!! Legg deg under dyna og bli der resten av sommeren! Anonymkode: 7e905...a67
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #88 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er rik, og bryr meg katta i at du har vært så idiotisk at du ikke har sørget for å ha penger til ferie. At du er fattig, er kun din egen feil, så ædda bædda, jeg er RIK og har råd til hva som helst! Anonymkode: 7e905...a67 Fint for deg. Ja, sant seg er. Godt du ikke kan se andre og koser deg med det 😍 Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #89 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jammen, SLUTT Å GNÅL OM DEN HYTTA DA!!!! Legg deg under dyna og bli der resten av sommeren! Anonymkode: 7e905...a67 Ja, sant! Godt råd. Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #90 Skrevet 22. juli 2021 Når man er voksen og forelder kan man ikke legge ansvar for egen og barnets lykke på andre. Det er din oppgave at ferien blir så bra som mulig for barnet ditt og deg selv. Anonymkode: a190d...72d
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #91 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Fint for deg. Ja, sant seg er. Godt du ikke kan se andre og koser deg med det 😍 Anonymkode: b89a5...e1f Jeg er frisk og sunn, voksen og ansvarlig, tar egne, gode valg, sørget for utdanning, god jobb å har ordnet økonomi. Ingen andre har ansvar for meg og mitt liv, akkurat slik det skal være! At du ikke har gjort det samme....vel, det er din egen dumskap. Derfor gidder jeg ikke bry meg om slike som deg, men fryder meg med mitt eget deilige liv, masse penger og super ferie! Anonymkode: 7e905...a67
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #92 Skrevet 22. juli 2021 Ta nå å prat med foreldrene dine. De har vell telefon selv om de er på tur? Så går du gjennom hva annet hyggelig og nyttig dere kan gjøre. Dra på stranda, gå en fjelltur, besøk venner, lær deg å lage noe god mat osv. Anonymkode: d97a4...f0a
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #93 Skrevet 22. juli 2021 Hvis dette er sant og du hadde lyst på tur til foreldrene dine sin hytte - hvorfor hadde dere da ingen avtale? Om jeg skal på ferie med noen så avtaler vi tid, sted, varighet, reisemåte og det praktiske rundt ferien. Man avtaler f.eks. dato ved at man velger en dato der alle har mulighet helt fritt eller man ser på værmeldingen og velger noen dager der værmeldingen er grei om an absolutt ikke vil dra dager med regn. Vil tro at vennen til ungdommen din også trenger en avtale slik at vedkommende vet når hen skal være med dere. Nå er foreldrene dine bortreist noen dager samtidig som du plutselig har funnet ut at NÅ skal du på tur. Da må du ta en telefon til dem og avtale med dem når det passer for dere begge og hvordan dere løser det rent praktisk. Så må du høre med vennen til ungdommen din om dette passer for vedkommende disse dagene. Og så drar dere. Anonymkode: edc45...260
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #94 Skrevet 22. juli 2021 Håper Ungdommen din har en far som er mer oppegående enn deg. Mulig hun bør bo mer hos sin far til du får hjelp til å komme på beina igjen! Anonymkode: 16fa8...7e9
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #95 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg er frisk og sunn, voksen og ansvarlig, tar egne, gode valg, sørget for utdanning, god jobb å har ordnet økonomi. Ingen andre har ansvar for meg og mitt liv, akkurat slik det skal være! At du ikke har gjort det samme....vel, det er din egen dumskap. Derfor gidder jeg ikke bry meg om slike som deg, men fryder meg med mitt eget deilige liv, masse penger og super ferie! Anonymkode: 7e905...a67 Er det mulig? Fint for deg og din perfekte verden. Hva jeg har gjort og ikke vet du ingenting om. Og hvorfor jeg sitter i det jeg gjør. Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #96 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Har ikke nøkler eller bil/lappen osv. Så går ikke det. Anonymkode: b89a5...e1f Men de kommer hjem på fredag og da kan du få nøkkelen. Anonymkode: eb8ca...a1c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #97 Skrevet 22. juli 2021 Dette er jo bare blitt en hetsetråd. Trykk meg mer ned enn jeg er fra før. Tusen takk til dere fine snille! Setter pris på. Stille her i fra nå!!! Anonymkode: b89a5...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #98 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Dette er jo bare blitt en hetsetråd. Trykk meg mer ned enn jeg er fra før. Tusen takk til dere fine snille! Setter pris på. Stille her i fra nå!!! Anonymkode: b89a5...e1f Husk at du er den eneste moren barnet ditt har. Det er ditt ansvar å gi hn en fin sommer! Anonymkode: eb8ca...a1c
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #99 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Jeg er frisk og sunn, voksen og ansvarlig, tar egne, gode valg, sørget for utdanning, god jobb å har ordnet økonomi. Ingen andre har ansvar for meg og mitt liv, akkurat slik det skal være! At du ikke har gjort det samme....vel, det er din egen dumskap. Derfor gidder jeg ikke bry meg om slike som deg, men fryder meg med mitt eget deilige liv, masse penger og super ferie! Anonymkode: 7e905...a67 Ærlig talt. Ja, HI er fryktelig tafatt og lett å irritere seg over, men maken til usympatiske innlegg fra deg i denne tråden. Blir ikke spesielt imponert over deg heller. HI, er du deprimert? Høres ut som du (og barna dine) hadde hatt veldig godt av at du fikk litt hjelp til å bryte de negative og lite konstruktive tankemønstrene dine. Anonymkode: e687a...687
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2021 #100 Skrevet 22. juli 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ærlig talt. Ja, HI er fryktelig tafatt og lett å irritere seg over, men maken til usympatiske innlegg fra deg i denne tråden. Blir ikke spesielt imponert over deg heller. HI, er du deprimert? Høres ut som du (og barna dine) hadde hatt veldig godt av at du fikk litt hjelp til å bryte de negative og lite konstruktive tankemønstrene dine. Anonymkode: e687a...687 Men har du lest alle innleggene? Det har ingenting for seg å komme med råd og innspill, alt blir sablet ned av HI. Mest sannsynlig er dette nok et tulleinnlegg, forumet har nærmest vært spammet ned av lignende innlegg den senere tid! Anonymkode: 7e905...a67
Anbefalte innlegg