Gå til innhold

Hvilken sekk til 4.klassing?

Anbefalte innlegg

Datteren min begynner i 4 klasse og er ikke spesielt høy, 133 cm. 

Vi vil bytte ut 1-klassesekken med unicorn og jeg tenkte  kjøpe en sekk som tar 26 liter. men synes den ser litt liten ut, hva tenker dere? Prøvde en som tar 30 liter, den er ganske mye større og passer nok bedre om et par år. 

Denne her tenkte jeg..

Skolesekk Beckmann Urban Midi Mint - Skolesekker

Anonymkode: 84deb...5b3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419676-hvilken-sekk-til-4klassing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min datter som begynner i 5. klasse er 145 cm og bruker en Fjellreven sekk, men hun har også en slik du linker til som hun bruker innimellom. Den passer helt greit til henne, så vil tro den er helt perfekt for din datter.

Anonymkode: 48893...1d7

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Datteren min begynner i 4 klasse og er ikke spesielt høy, 133 cm. 

Vi vil bytte ut 1-klassesekken med unicorn og jeg tenkte  kjøpe en sekk som tar 26 liter. men synes den ser litt liten ut, hva tenker dere? Prøvde en som tar 30 liter, den er ganske mye større og passer nok bedre om et par år. 

Denne her tenkte jeg..

Skolesekk Beckmann Urban Midi Mint - Skolesekker

Min sønn fikk denne i starten av 4 klasse(skal nå begynne i 5). Jeg synes den var litt stor,men sikkert uvant i forhold til førsteklasse-sekken. Han var strålende fornøyd,og har hatt god plass i den. Nå er han ca.140 høy,så vil tro han da var ca som ditt barn er nå, når vi kjøpte den. Jeg ville ikke tatt en mindre. Der vi kjøpte sa de at den passer resten av barneskolen;)

lykkelig fødeklar*aprilspire skrev (21 minutter siden):

Min sønn fikk denne i starten av 4 klasse(skal nå begynne i 5). Jeg synes den var litt stor,men sikkert uvant i forhold til førsteklasse-sekken. Han var strålende fornøyd,og har hatt god plass i den. Nå er han ca.140 høy,så vil tro han da var ca som ditt barn er nå, når vi kjøpte den. Jeg ville ikke tatt en mindre. Der vi kjøpte sa de at den passer resten av barneskolen;)

Men er du sikker på at det var 26-literssekken, den finnes i større også.

Jeg kommer nok til å ta den, så får vi heller kjøpe større etterhvert. Greit å ha en sekk som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...