Anonym bruker Skrevet 20. juli 2021 #26 Skrevet 20. juli 2021 Vi har vært på leting etter elbil en god stund og vårt valg endte på en VW ID. 4 GTX.... Anonymkode: 3eae6...996
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #27 Skrevet 21. juli 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Vi har vært på leting etter elbil en god stund og vårt valg endte på en VW ID. 4 GTX.... Anonymkode: 3eae6...996 Ja, den har jeg også lurt på. Har du fått den, og er du fornlyd? Anonymkode: 0505e...ad5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #28 Skrevet 21. juli 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Ja, den har jeg også lurt på. Har du fått den, og er du fornlyd? Anonymkode: 0505e...ad5 Har ikke fått den enda, men ble forelsket nå jeg satt meg inn i setet i utstillings bilen. Etter vi prøvekjørte var det ingen vei tilbake. Snakket med flere som har den og alle er ekstremt fornøyde, og den kommer ekstremt bra ut i alle tester. Slik som vi bor trenger vi mulighet til 4 hjulstrekk også, og det har den. Anonymkode: 3eae6...996
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #29 Skrevet 21. juli 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Har ikke fått den enda, men ble forelsket nå jeg satt meg inn i setet i utstillings bilen. Etter vi prøvekjørte var det ingen vei tilbake. Snakket med flere som har den og alle er ekstremt fornøyde, og den kommer ekstremt bra ut i alle tester. Slik som vi bor trenger vi mulighet til 4 hjulstrekk også, og det har den. Anonymkode: 3eae6...996 Jeg skal absolutt bestille prøvekjøring av den også. Jeg må også ha 4-hjulstrekk Anonymkode: 0505e...ad5
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2021 #30 Skrevet 21. juli 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Takk for svar. Det som er dumt er jo at vi ikke får prøvd Y før vi bestiller den😬 Anonymkode: 8011e...261 Trengs ikke. Alle Teslaene er bygget på det samme utgangspunktet, noe forskjell på understellet, men komforten er den samme. Størrelsesmessig er Y mellom S og X, så den blir stor og god. Anonymkode: a747b...83a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå