Gå til innhold

Er dette realistisk? Å kjøre i 7 timer. .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med 4 forholdsvis små barn. 2, 3, 5 og 8 år. Overnatte 2 netter. For så å kjøre hjem igjen. 

Anonymkode: edf39...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 timer kan gå helt fint. Men belag dere på mer, det er veldig mye ferietrafikk nå i sommer. 

Anonymkode: eb995...8c6

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

7 timer kan gå helt fint. Men belag dere på mer, det er veldig mye ferietrafikk nå i sommer. 

Anonymkode: eb995...8c6

At jeg kjører alene 

Skrevet

Drit kjedelig bruk av sommertid.

Anonymkode: d32fa...d9c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

At jeg kjører alene 

At du kjører alene? Mener du uten ungene? Det er ferietrafikk okke som. 

Skrevet

7 timer på 3 dager? Hehe... Det er da ingenting!! 

Litt over 2 timer hver dag. 

Anonymkode: ede94...c5f

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

7 timer på 3 dager? Hehe... Det er da ingenting!! 

Litt over 2 timer hver dag. 

Lol! Mente du 7 timer hver dag? Det derimot er nok litt drøyt hvis bare du kjører

Skrevet

Det går nok helt fint, 7 timer er jo ikke så mye egentlig. Men å kjøre 7 timer bare for 2 overnattinger hadde jeg ikke giddet.

Anonymkode: 3e077...7b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det går nok helt fint, 7 timer er jo ikke så mye egentlig. Men å kjøre 7 timer bare for 2 overnattinger hadde jeg ikke giddet.

Anonymkode: 3e077...7b8

Stemmer. Kjøre 7 timer hver vei. Kun jeg som voksen, med 4 barn. For å treffe datteren min 

Skrevet

Kjedelig for ungene, men det går jo.

Anonymkode: 59760...244

Skrevet

Jeg har kjørt 8 timer i strekk med barn for å besøke ei venninne en helg flere ganger. Alene med3 barn. Det tar mer enn 8 timer så klart. Stoppe å spise en gang, skifte bleie en gang osv. Men det tok ca 10 timer. På vei hjem Kjørte jeg ofte om kvelden når det var leggetid. Da sovnet de i bilen og sov hele veien hjem

Anonymkode: 41b8e...069

Skrevet

Ja. Men slitsomt. Jeg har ca sju timers reise til mine foreldre, og drar sjelden uten å kunne være der en ukes tid. 

Anonymkode: b8dfe...b2c

Skrevet

Går definitivt an, hadde ikke orket for to dager.. 

Anonymkode: e69d4...544

Skrevet

Hadde ikke orka å kjøre 7 timer hver vei for kun 2 dagers besøk. Og iallfall ikke med så små barn. 

Anonymkode: 4d304...1ae

Skrevet

Går helt fint! Pakk god niste, legg opp til pauser, ha gøy musikk og f.eks bingo.

Anonymkode: df9f8...690

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Går helt fint! Pakk god niste, legg opp til pauser, ha gøy musikk og f.eks bingo.

Bingo med barn på 2 og 3 år? 

Hi, det høres ut som oppskriften på turen fra helvete. Ikke fordi man ikke kan kjøre 7-10 t selv, men så små barn når metningspunktet brått og brutalt og da kan det bli ganske bråstopp. 

Det hadde jeg aldri gjort, faktisk. 

Anonymkode: cc44a...5cf

Skrevet

Joda, det kan gå fint, kle de i pysj, ta med pledd, kjør på kvelden slik de sovner. Ordne deg med lydbøker, kaffi og snacks til deg og barna.

Anonymkode: 0134b...a61

Skrevet

Det er det bare du som vet. Det hadde gått helt fint med meg og mine, men bare du kjenner barna og din egen utholdenhet i slike situasjoner. Det kommer an på  om du er sliten fra før, om du er frisk, om du blir stresset av å kjøre med barna i bilen, om du får sove greit på turen, hvor sterk motivasjonen for å dra er etc. 

Anonymkode: b6fbc...8b1

Skrevet

Vi har klart det uten problem med to netters overnatting. Kjører alltid tidlig om morgenen, og stopper stort sett når vi har kjørt halvveis. Da føles det ikke så ille når man setter seg bak rattet igjen. 

Anonymkode: 4369c...a75

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bingo med barn på 2 og 3 år? 

Hi, det høres ut som oppskriften på turen fra helvete. Ikke fordi man ikke kan kjøre 7-10 t selv, men så små barn når metningspunktet brått og brutalt og da kan det bli ganske bråstopp. 

Det hadde jeg aldri gjort, faktisk. 

Anonymkode: cc44a...5cf

Unger på 2 og 3 greier fint å se etter sau, tog, hus osv. Men kommer selvfølgelig an på ungene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...