Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Skrevet 19. juli 2021 Eneste jeg har gjort i dag er å gått tur og spist middag. Er jeg lat? Første dsgen av ferien. Anonymkode: bd424...708
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Skrevet 19. juli 2021 nei.. lov og kose seg og slappe av litt i ferien også Anonymkode: 1f2d3...2de
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Skrevet 19. juli 2021 Du har gjort det viktigste en kan hjøre i en ferie: SLAPPET AV og ladet batteriene dine. Og avslappning er så mangt. For meg er avslappning og lading av batterier fysisk arbeid som feks felling av trær, kløve ved, klippe hekk, male en vegg (og ja, jeg mener en vegg. På hytta har vi ett mål for sommeren, å male en vegg. For da kommer vi igjennom alle ytterveggene før de er helt nedslitt. En hytte med masse vegger siden det mange tilbygg, buer, og det er kun lov å bygge tilbygg siden det r innenfor 100m sona. Og om vi ikke rekker ett år pga vi har for mye annet å gjøre, det kan være å bade og bare kose seg så går det helt fint. Ifjor fikk vi en skikkelig strek i regninga siden jeg og min søster endte opp med å male alt. Det var så varmt og vi klarte ikke å sitte stille, så da måtte vi finne på noe og samtidig kunne se ungene, så det ble maling) Så nyt det å ikke gjøre noe, men bare kose deg med det du vil om det er å ligge og slikke sol eller noe mer fornuftig, det som gir deg påfyll av energi er det du skal gjøre. Om du ikke får lagt ut bilder av alt det virker som er obligatorisk å gjøre når en har ferie nå som toppturer osv, så er det slettes ingen dårlig ferie. Jeg har hatt ferie og ungene er strålende fornøyde. Vi hadde null planer, vi har gjort ganske lite igrunn, men de har gjort akkurat det de ville og det var nemlig å kose seg. Vi hadde base på hytta, men de svinset og svanset frem og tilbake til hytta og hjemme, alt etter hva som frista de mest den dagen. Anonymkode: d11cd...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå