Gå til innhold

Vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg nesten 12 kilo sden koronaen kom. Det må jeg gjøre noe med og jeg har begynt å slanke meg. Planen var å gå ned ca 1/2 kilo i uka, men jeg går ned nesten en kilo i uka i snitt.  Det fungerer ganske fint. Innimellom er jeg sulten, men ikke så ofte eller så ille og jeg spiser helt vanlig mat. Jeg har nå gått ned 7 kilo.

Bør jeg begynne å spise litt mer for å bremse vektnedgangen eller er det like bra å gjøre det raskt og brutalt?

Anonymkode: 91fba...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er i god form og har nok energi i hverdagen nå, så tror jeg du kan fortsette. Når du slutter på kuren så vil jo vektnedgangen også normalt stoppe. Bare pass på at du ikke får et dårlig forhold til mat og mengde på veien.

Anonymkode: c63f4...6cf

Skrevet

Hvordan klarer du å gå ned så mye hver uke, spiser du veldig lite? Hvis du gjør det, så ville jeg holdt litt igjen.

Anonymkode: 51523...77a

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan klarer du å gå ned så mye hver uke, spiser du veldig lite? Hvis du gjør det, så ville jeg holdt litt igjen.

Anonymkode: 51523...77a

Spiser en god porsjon havregrøt med .elk, frukt og nøtter til tidlig lunch og en ganske stor porsjon middag med ekstra mye grønnsaker. Noen ganger litt frukt og yogert om kvelden. Da ender jeg på ca 1200 kcal. På lørdag og et par andre dager når det har vært selskap spiser jeg snop og kaker i tillegg på kvelden. Da ligger jeg på 2000 til 2500 kcal. Har en ganske aktiv  jobb.

Anonymkode: 91fba...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...