Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #26 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Påstanden om at 99,99% blir friske kaller jeg vrøvl, den hadde hun også måttet revurdere om hun hadde lest det jeg kalte "bitte litt". Min kommentar til hennes påstand er derfor enkel, påstanden er vrøvl, pølsevev, tullprat all det hva du vil. Anonymkode: 3c890...c0e Fadern. Der tapte jeg diskusjonen. Du kom tross alt med argumentene som trumfer alt: «vrøvl, pølsevev, tullprat.» 🙄 Prøv igjen. Denne gangen med argumenter. Har du andre tall, for eksempel? Anonymkode: 1a413...29f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #27 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva tenker du om det da? Hvorfor får ikke denne legen uttale seg på nrk eller tv2? Hva sier det deg? Jeg kan hjelpe deg. Det betyr at da er ikke mediene nøytrale lenger. Anonymkode: 1a413...29f Hvorfor skal denne legen fåvtaletid og ikke de mange tusen leger som er for vaksinen? Anonymkode: 7b3a4...86d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #28 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal denne legen fåvtaletid og ikke de mange tusen leger som er for vaksinen? Anonymkode: 7b3a4...86d Hva? Det er jo KUN de som er for vaksinen som uttaler seg. Alltid. Hele tiden. Anonymkode: 1a413...29f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #29 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg synes du er arrogant. Du åpner innleggene dine med «Haha, les hva jeg skriver! Pisspreik!» osv. Du innbyr ikke til saklig diskusjon på den måten. I tillegg har du en måte å ordlegge deg på som hever deg selv over andre. Du snakker om de som er skeptiske til vaksinen som lavt utdannede, fattige, utstøtte, arbeidsledige mm. Det er veldig generaliserende, og en implisitt måte å si at de er dårligere enn deg selv. For det første tar du feil av menneskene, og for det andre er ikke arbeidsledige, fattige, lavt utdannede mennesker dårlige, slik du antyder. Jeg kjenner endel folk som er kritiske til vaksinen. Samtlige er høyt utdannede, reflekterende, snille, gode. Noen er til og med søkkrike, hvis det betyr noe i din verden. Vi har en pilot, vi har en lege, vi har en med 10 mastere, vi har en fra politiet, vi har en toppidrettsutdøver, vi har en butikksjef, blant andre. Alle er søkende, ærlige, reflekterende. I Norge blir vi bombet med ensidige nyheter. På nrk dagserevyen intervjues mannen i gata om hans/hennes meninger om vaksinen. Samtlige er uber-positive. Neste innslag handler om at Norge er i verdenstoppen i vaksinetempo. Klapp på skulderen, flinke Norge. Deretter følger en reportasje fra Afrika, hvor vi ser en «Kongo-bongo-dame» heales» i stedet for å ta vaksinen. Hun stoler på gud, halleluja, gud vil beskytte henne. Dernest til USA hvor et ektepar forteller om hvorfor de ikke vil ha vaksinen. De tror de kan være en del av et eksperiment. Men er det så rart at de tenker sånn? I et land der folk har blitt fortalt at opiater er løsningen? Der hele byer er avhengige av opiater, godt hjulpet av en legemiddelindustri som kun er ute etter å tjene penger. Anbefaler å se dokumentarserien til Thomas Seltzer, UXA. Ser du? Mediene vinker det de velger å vise utelukkende for å fortelle hvor bra vaksinen er, og hvor dum man er om man ikke tar den. Åpne øynene og åpne sinnet ditt bittelitt. Se deg rundt. Det er skoleoppskriften på propaganda slik vi lærte om det på ungdomsskolen. Så kan du lese litt rundt i internasjonale medier. Mer enn 1 million mennesker demonstrerte i Frankrike i går mot Macrons tvangsvaksinering. Hvis du ikke tar vaksinen i Frankrike, får du ikke delta i samfunnet. Kafeer, restauranter, livet slik franskmenn kjenner det, er borte for dem som ikke ønsker å la seg injisere med en eksperimentell vaksine. For JO, den er fremdeles eksperimentell. Og hva minner det deg om? Vær så snill å se deg rundt litt. Åpne horisonten, hev blikket. Anonymkode: 1a413...29f 100 000 protesterte i Frankrike, ikke en million som du påstår https://www.france24.com/en/france/20210718-conspiracy-theories-fuel-french-opposition-to-covid-19-health-pass Anonymkode: 07605...7e3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #30 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Hva? Det er jo KUN de som er for vaksinen som uttaler seg. Alltid. Hele tiden. Anonymkode: 1a413...29f Hvus 999 leger er for og en mot bør jo de som er for få 99,9% av taletiden og den som er mot få 0.1% av tiden. Etter min mening får motstanderene mer enn nok tid. Anonymkode: 7b3a4...86d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #31 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg synes du er arrogant. Du åpner innleggene dine med «Haha, les hva jeg skriver! Pisspreik!» osv. Du innbyr ikke til saklig diskusjon på den måten. I tillegg har du en måte å ordlegge deg på som hever deg selv over andre. Du snakker om de som er skeptiske til vaksinen som lavt utdannede, fattige, utstøtte, arbeidsledige mm. Det er veldig generaliserende, og en implisitt måte å si at de er dårligere enn deg selv. For det første tar du feil av menneskene, og for det andre er ikke arbeidsledige, fattige, lavt utdannede mennesker dårlige, slik du antyder. Jeg kjenner endel folk som er kritiske til vaksinen. Samtlige er høyt utdannede, reflekterende, snille, gode. Noen er til og med søkkrike, hvis det betyr noe i din verden. Vi har en pilot, vi har en lege, vi har en med 10 mastere, vi har en fra politiet, vi har en toppidrettsutdøver, vi har en butikksjef, blant andre. Alle er søkende, ærlige, reflekterende. I Norge blir vi bombet med ensidige nyheter. På nrk dagserevyen intervjues mannen i gata om hans/hennes meninger om vaksinen. Samtlige er uber-positive. Neste innslag handler om at Norge er i verdenstoppen i vaksinetempo. Klapp på skulderen, flinke Norge. Deretter følger en reportasje fra Afrika, hvor vi ser en «Kongo-bongo-dame» heales» i stedet for å ta vaksinen. Hun stoler på gud, halleluja, gud vil beskytte henne. Dernest til USA hvor et ektepar forteller om hvorfor de ikke vil ha vaksinen. De tror de kan være en del av et eksperiment. Men er det så rart at de tenker sånn? I et land der folk har blitt fortalt at opiater er løsningen? Der hele byer er avhengige av opiater, godt hjulpet av en legemiddelindustri som kun er ute etter å tjene penger. Anbefaler å se dokumentarserien til Thomas Seltzer, UXA. Ser du? Mediene vinker det de velger å vise utelukkende for å fortelle hvor bra vaksinen er, og hvor dum man er om man ikke tar den. Åpne øynene og åpne sinnet ditt bittelitt. Se deg rundt. Det er skoleoppskriften på propaganda slik vi lærte om det på ungdomsskolen. Så kan du lese litt rundt i internasjonale medier. Mer enn 1 million mennesker demonstrerte i Frankrike i går mot Macrons tvangsvaksinering. Hvis du ikke tar vaksinen i Frankrike, får du ikke delta i samfunnet. Kafeer, restauranter, livet slik franskmenn kjenner det, er borte for dem som ikke ønsker å la seg injisere med en eksperimentell vaksine. For JO, den er fremdeles eksperimentell. Og hva minner det deg om? Vær så snill å se deg rundt litt. Åpne horisonten, hev blikket. Anonymkode: 1a413...29f Jeg svarer på samme måte som det du gjør, men det tåler du visst ikke 🤷♀️ Selvfølgelig er det individuelle unntak, det vil det alltid være. Likevel endrer ikke det på det faktum at det jeg skrev er riktig. Nemlig at på et generelt grunnlag så er det de med lav utdanning og dårlige levekår som både er mest skeptisk til både myndighetene og vaksinen. Du må klare å skille mellom det generelle grunnlaget og unntak. Mediene er heller ikke ensidige, det viser jo artikkelen som blir diskutert i dette innlegget. Det ER lov å være uenig og komme med gode motargumenter, det nevnte jeg i sted også. Og jeg gjentar at problemet ligger i at mange kategorisk er helt i mot vaksinen og oppriktig ser ut for å mene at den er farlig mens Covid-19 i høyden er like farlig som influensa, helst mindre farlig enn det også. Du synes ikke det er en smule problematisk da? De som slenger ut av seg påstander helt uten vitenskapelig belegg, som at 99.99 % blir friske igjen av Covid-19, mens kjempemange får hjerteproblemer av vaksinen, sånn helt blottet for forankring i virkeligheten, evne til å avlese statistikk eller være kildekritisk. Jeg kan leve med å framstå som arrogant, selv om det ikke er intensjonen min. Det betyr derimot ikke at jeg mener at jeg er et bedre menneske enn andre, men vi mennesker har ulike styrker og svakheter. Jeg er ikke utdannet innen verken medisin, mikrobiologi eller immunologi f.eks. og velger følgelig å ha tillit til det majoriteten der mener er best (i dette tilfellet, ta vaksinen). Ikke kan jeg noe om motorer heller, så da lytter jeg til mekanikeren. I tillegg kan jeg minimalt om datamaskiner og tar gjerne i mot råd og tips fra unggutten på Elkjøp. Poenget er at det ikke er nivå på utdanning, hvor mye penger man har el. som er avgjørende for et menneskes verdi, men gjennom høyere utdanning utvikler man nødvendigvis evnene både til kildekritikk og å innhente informasjon, noe som hjelper en til å vurdere hva og hvem man burde stole på. Propaganda går begge veier, og jeg opplever antivaksinepropagandaen som den verste fordi den framstår som useriøs. I motsetning til de som bare stiller spørsmål, slik legen i artikkelen gjør. Innbyggerne i Frankrike blir dog heller ikke tvangsvaksinerte, men må tåle begrensninger enda en stund. Du kan kalle det for tvang hvis du vil, men det er i høyden et pressmiddel. Man overlever helt fint uten å gå på kafe eller kino. Anonymkode: f61e1...043 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #32 Del Skrevet 19. juli 2021 Kan noen av dere vaksinefornektere sende dosene deres til oss som bor i kommuner der vi fortsatt må vente leeenge på å få vaksine? Takk! Anonymkode: dfb16...a69 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #33 Del Skrevet 19. juli 2021 On 7/18/2021 at 8:39 PM, Anonym bruker said: https://www.dagen.no/meninger/tid-for-sunn-kritisk-refleksjon/?fbclid=IwAR0zQf1NDjJdB-bX25Jd2yfPnEkYU4a5Nu7CHy_aCcsXpJESfPqtcaLnfnE Håper ikke barn vaksineres. Og håper nå at vaksinasjonen stoppes omgående, til vi vet litt mer om langtidsvirkninger. Anonymkode: fa894...544 uenig... de kommer til og bli et helvete av smitte på skolen fremover Anonymkode: 87b26...e1b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #34 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): uenig... de kommer til og bli et helvete av smitte på skolen fremover Anonymkode: 87b26...e1b Gjør det noe? 99,98% blir helt bra igjen etter gjennomgått korona. Anonymkode: 1a413...29f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #35 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Gjør det noe? 99,98% blir helt bra igjen etter gjennomgått korona. Anonymkode: 1a413...29f Hvordan vet du det? Ingen kjenner langtidseffektene. Er det ikke det vaksinemoystanderene pleier å si? Foreløpig er 2.1% av alle kjente koronatilfeller i verden døde. De blir ikkefriske igjen. Anonymkode: 7b3a4...86d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #36 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvordan vet du det? Ingen kjenner langtidseffektene. Er det ikke det vaksinemoystanderene pleier å si? Foreløpig er 2.1% av alle kjente koronatilfeller i verden døde. De blir ikkefriske igjen. Anonymkode: 7b3a4...86d Koronaviruset har sirkulert mye lenger enn vaksinen. At 99,98% blir bra igjen vet man fordi det har gått såpass lang tid. Selv de aller fleste som fikk «long-covid» er bra igjen nå. De 2,1% du snakker om er i all hovedsak eldre, skrøpelige, svært overvektige, underernærte, og/eller har alvorlige, underliggende sykdommer. I Norge er disse vaksinert nå. Burde man ikke da gå tilbake til livet slik vi kjente før korona? Ev. hvorfor ikke? Dessuten. Barn blir knapt syke av korona. Hvorfor skal de da vaksineres? Anonymkode: 1a413...29f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #37 Del Skrevet 19. juli 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Koronaviruset har sirkulert mye lenger enn vaksinen. At 99,98% blir bra igjen vet man fordi det har gått såpass lang tid. Selv de aller fleste som fikk «long-covid» er bra igjen nå. De 2,1% du snakker om er i all hovedsak eldre, skrøpelige, svært overvektige, underernærte, og/eller har alvorlige, underliggende sykdommer. I Norge er disse vaksinert nå. Burde man ikke da gå tilbake til livet slik vi kjente før korona? Ev. hvorfor ikke? Dessuten. Barn blir knapt syke av korona. Hvorfor skal de da vaksineres? Anonymkode: 1a413...29f Hvem gjelder de 99,9% for. Nei, jeg synes ikke vi bør gå tilbake til slik det var før korona. Det er virkelig en sykdom jeg ikke vil ha og jo fler som får den jo større er faren for at det utvikles farlige mutasjoner. Det gjelder også for barn. Anonymkode: 7b3a4...86d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2021 #38 Del Skrevet 19. juli 2021 Hva med å snu litt på dette? Pandemier har vi hatt en del av og vi vet at det kommer flere. Det råder det ingen uenighet rundt. For en tid tilbake, før korona, ble CEPI opprettet og ett samarbeid mellom USA og deler av Europa for å satse på en vaksine som lett kan tilpasses alle varianter på kort tid. Fordi de så etter blant annet SARS at vi har ikke 4-5 år på oss slik verden fungerer i dag, det er snakk om dager før det spres over flere kontinenter. Det er teknologien bak Moderna og Pfizer btw. Kanskje vi også bør være litt glade for at de startet på dette en god stund før korona? Det er ikke slik at en vaksine som blir utviklet over mye lenger tid er noe tryggere, det gjelder akkurat samme rundt testing, kontrollgrupper og midlertidig godkjenning. Men denne gangen var vi klare på langt kortere tid enn før til å rulle den ut. Så har du da valget. Skal jeg ta den eller ikke? Vel, jeg vil heller ha valget enn ingen valg. For korona, smittsom og derav berørte mange, er allikevel et uskyldig virus sammenlignet med mye annet vi har hatt. Så, hva med en liten hurra for teknologien? Og blir det for skummelt, så får du si nei. Som tross alt er ett valg, i stedet for noe du må. Anonymkode: d2669...5c2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2021 #39 Del Skrevet 20. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hva med å snu litt på dette? Pandemier har vi hatt en del av og vi vet at det kommer flere. Det råder det ingen uenighet rundt. For en tid tilbake, før korona, ble CEPI opprettet og ett samarbeid mellom USA og deler av Europa for å satse på en vaksine som lett kan tilpasses alle varianter på kort tid. Fordi de så etter blant annet SARS at vi har ikke 4-5 år på oss slik verden fungerer i dag, det er snakk om dager før det spres over flere kontinenter. Det er teknologien bak Moderna og Pfizer btw. Kanskje vi også bør være litt glade for at de startet på dette en god stund før korona? Det er ikke slik at en vaksine som blir utviklet over mye lenger tid er noe tryggere, det gjelder akkurat samme rundt testing, kontrollgrupper og midlertidig godkjenning. Men denne gangen var vi klare på langt kortere tid enn før til å rulle den ut. Så har du da valget. Skal jeg ta den eller ikke? Vel, jeg vil heller ha valget enn ingen valg. For korona, smittsom og derav berørte mange, er allikevel et uskyldig virus sammenlignet med mye annet vi har hatt. Så, hva med en liten hurra for teknologien? Og blir det for skummelt, så får du si nei. Som tross alt er ett valg, i stedet for noe du må. Anonymkode: d2669...5c2 De testet vaksinen på 2000-tallet, på dyr. Men de fleste dyrene døde etter stikket. Så vaksinen ble ikke godkjent. Rart at nå når det er "pandemi", ble samme vaksine nød-godkjent. Så får man se da, om eksperimentgruppen klarer seg de neste månedene/årene. Går dette bra, blir vaksinen endelig-godkjent først da. Anonymkode: fa894...544 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2021 #40 Del Skrevet 20. juli 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): De testet vaksinen på 2000-tallet, på dyr. Men de fleste dyrene døde etter stikket. Så vaksinen ble ikke godkjent. Rart at nå når det er "pandemi", ble samme vaksine nød-godkjent. Så får man se da, om eksperimentgruppen klarer seg de neste månedene/årene. Går dette bra, blir vaksinen endelig-godkjent først da. Anonymkode: fa894...544 Mhm, for de har sikkert brukt nøyaktig den samme som for 20 år siden. Null utvikling etter det. Bare satt der og tvinnet tommeltotter og ventet, og så "men hei, vi HAR jo en 20 år gammel vaksine liggende vi kan bruke! Den drepte rett nok halvparten av dyrene vi prøvde den på, men pytt sånn!". Altså, er du i stand til å selv se hvor vanvittig argumentet ditt ser ut? Og det hjelper heller ikke din sak å sette pandemi i anførselstegn, som om du er uenig i at det faktisk er en pandemi. Det er typisk noe konspirasjonsteoretikere gjør. Hvis du ønsker å delta i en debatt, må du som et minimum ha noen valide argumenter. Anonymkode: f61e1...043 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2021 #41 Del Skrevet 20. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Mhm, for de har sikkert brukt nøyaktig den samme som for 20 år siden. Null utvikling etter det. Bare satt der og tvinnet tommeltotter og ventet, og så "men hei, vi HAR jo en 20 år gammel vaksine liggende vi kan bruke! Den drepte rett nok halvparten av dyrene vi prøvde den på, men pytt sånn!". Altså, er du i stand til å selv se hvor vanvittig argumentet ditt ser ut? Og det hjelper heller ikke din sak å sette pandemi i anførselstegn, som om du er uenig i at det faktisk er en pandemi. Det er typisk noe konspirasjonsteoretikere gjør. Hvis du ønsker å delta i en debatt, må du som et minimum ha noen valide argumenter. Anonymkode: f61e1...043 WHO endret definisjon av en pandemi, fra å telle antall døde, til å telle antall smittede. Synes ikke du det er rart? Pr dagens definisjon vil da også en helt vanlig forkjølelse kunne kalles for pandemi. Tenk logisk: er det riktig å kalle noe pandemi kun utifra antall smittede? Slik WHO gjør? Det er ikke farlig å være smittet. Anonymkode: fa894...544 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149580941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2021 #42 Del Skrevet 20. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): WHO endret definisjon av en pandemi, fra å telle antall døde, til å telle antall smittede. Synes ikke du det er rart? Pr dagens definisjon vil da også en helt vanlig forkjølelse kunne kalles for pandemi. Tenk logisk: er det riktig å kalle noe pandemi kun utifra antall smittede? Slik WHO gjør? Det er ikke farlig å være smittet. Anonymkode: fa894...544 Så vidt jeg vet er det en pandemi når det er en ny sykdom som sprer seg til så godt som hele verden. Forkjølelse er ikke en ny sykdom og vil da ikke bli regnet med. Den finnes i større eller mindre grad alle steder, hele tiden. Uansett er det sykdomen som er skummel, ikke hva den kalles. Drøyt 2% av alle som er registrert med dykdomen til nå er døde. Anonymkode: 7b3a4...86d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149581052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2021 #43 Del Skrevet 20. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): De testet vaksinen på 2000-tallet, på dyr. Men de fleste dyrene døde etter stikket. Så vaksinen ble ikke godkjent. Rart at nå når det er "pandemi", ble samme vaksine nød-godkjent. Så får man se da, om eksperimentgruppen klarer seg de neste månedene/årene. Går dette bra, blir vaksinen endelig-godkjent først da. Anonymkode: fa894...544 Har du en link til omtale av den forskningen? Anonymkode: 7b3a4...86d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144419615-endelig-noen-som-er-litt-kritisk-til-vaksinen/page/2/#findComment-149581053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg