Gå til innhold

Har du noen gang hatt analsex eller gitt en blow job på en one night stand?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor lurer du?

Anonymkode: c8da6...cd4

Fordi jeg ofte har det. I natt bla. Lurte på om det er noe flere gjør... 

Hi

Anonymkode: 7bbfd...61a

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hi

Du har ofte ons?  

Anonymkode: c8da6...cd4

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

Fikk du noe ut av det selv da?

Anonymkode: be084...c11

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er prostitusjon! Æsj...

Anonymkode: 1b26d...9b4

??

Hvor kommer prostitusjonen inn? Ved BJ, analsex, eller ons?
Eller er det sex i seg selv hvis man ikke er gift som får deg til å få vondt i moralmuskelen din?

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Flere one night stands er gratis prostitusjon. Vær mer kresen med kroppen din. Ikke del den den ut til alle. 

Anonymkode: fd69b...75f

Hvorfor? Hvis hun nyter det er det vel bare positivt? 

Anonymkode: 330c4...494

HI må vel få ligge med hvem hun vil, uten å bli kalt hore? På DIB klages det over russelåter og unge jenter som får ropt hore etter seg. Men når et voksent menneske gjør det hun selv vil, så driver hun med prostitusjon? 🤨

HI; jeg gjør ikke noe utenom «vanlig» sex på ons. Bare for å være på sikre siden. Litt kjipt å gi bj til en som har smitte. «Vanlig» sex og kondom, er en hvertfall noelunde beskyttet. 

Anonymkode: c0d6e...945

Analsex gjør jeg ikke med fremmede fordi jeg må kunne stole på at fyren er forsiktig nok, og at han tåler at det evt blir gris. Suging er jo noe jeg gjør for å nyte ham, og tenne meg selv, så det gjør jeg. Nå er det noen år siden jeg var singel og drev med ons da, heldigvis 😁

Anonymkode: 4d194...4f5

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Flere one night stands er gratis prostitusjon. Vær mer kresen med kroppen din. Ikke del den den ut til alle. 

Gratis prostitusjon er selvmotsigende.
DU er mer forsiktig med hvem du deler kroppen din med.
JEG er mer restriktiv med hvem jeg deler kroppen min med.
Fint for oss.

HI kan dele kroppen sin med akkurat hvem hun vil, hvor ofte hun vil og med hvor mange hun vil uten at det skjeller andre enn henne selv og den (de) hun har sex med. Det er fordi den er hennes, og altså ikke noe du rår over.  At DU mener at HI deler kroppen sin med for mange, er i samme kategori som å fortelle en fremmed på gata at de er for tykke, bør slanke seg, og dessuten må de gå på kalorirestriktiv diett for å få det til. Pass dine egne saker og godta at andre gjør vurderinger som er annerledes enn dine.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er ingenting som heter «gratis prostitusjon». Prostitusjon er sex i bytte mot penger eller andre ting. Det er for så vidt heller ikke sex, men overgrep. 

Anonymkode: d47f3...47d

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Haha, gratis prostitusjon du liksom 😂

Anonymkode: 3a6bb...0cb

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg bruker ikke kondom, nei. 

Hi

Jeg håper virkelig at du er på et foreldreforum ved en feiltagelse. Ofte ons og ikke kondom vitner ikke om særlig mye forstand.

Anonymkode: 8feaa...736

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg håper virkelig at du er på et foreldreforum ved en feiltagelse. Ofte ons og ikke kondom vitner ikke om særlig mye forstand.

Jøss, er det strenge kriterier for å kvalifisere til dette forumet? Hva med å akseptere andre mennesker enn deg selv og de som er innafor?

Anonymkode: ed26e...c58

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jøss, er det strenge kriterier for å kvalifisere til dette forumet? Hva med å akseptere andre mennesker enn deg selv og de som er innafor?

Anonymkode: ed26e...c58

Særlig strenge kriterier er det vel ikke, men hvis en mor i disse tider har mange ons, og hvis en mor har mange ons uten kondom (korona, eller ei), syns jeg det er bekymringsverdig. Og på et foreldre/barn-forum, er vel flesteparten foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...