Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Skrevet 17. juli 2021 Begynte på ferie i går. Har 3 ubrukte uker foran meg og gleder meg til det. Tips til noe å gjøre? Meg en på ungdomsskolen og en over 18. Har ikke så god råd. Anonymkode: 80cf7...fa2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Skrevet 17. juli 2021 Planlegge tidligere? Anonymkode: a52b8...10c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Planlegge tidligere? Anonymkode: a52b8...10c Jeg lurer slik på sånne mennesker som deg. Hva gir det deg å svare slik? En følelse av selvgodhet? Anonymkode: 0fad2...c65
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Spør ungdomene hva de har lyst til. Dra ut og plukk mat fra naturen, blåbær, sopp, bringebær, tang, blåskjell osv. Dra på selvplukk på jordbær og bringebær. Kos dere på stranda. Ha en filmmaraton for ungdomens venner med film og snop hele natta. Besøk familie og venner. Inviter folk på grilling. Gå i skogen og finn o-poster. Dra med ungdomen til byen på en skikkelig handletur til skolestart. Lån en båt og dra ut og fisk. Lær dere å lage marokansk mat. Besøk lokale museer. Lær dere å padle kajakk. Ordne med følgebåt og utfordre ungdomen til å svømme over fjorden. Anonymkode: 543e0...9c6
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Spør ungdomene hva de har lyst til. Dra ut og plukk mat fra naturen, blåbær, sopp, bringebær, tang, blåskjell osv. Dra på selvplukk på jordbær og bringebær. Kos dere på stranda. Ha en filmmaraton for ungdomens venner med film og snop hele natta. Besøk familie og venner. Inviter folk på grilling. Gå i skogen og finn o-poster. Dra med ungdomen til byen på en skikkelig handletur til skolestart. Lån en båt og dra ut og fisk. Lær dere å lage marokansk mat. Besøk lokale museer. Lær dere å padle kajakk. Ordne med følgebåt og utfordre ungdomen til å svømme over fjorden. Anonymkode: 543e0...9c6 Tusen takk for mange gode tips. Setter pris på. Anonymkode: 80cf7...fa2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Planlegge tidligere? Anonymkode: a52b8...10c Hvordan? Dersom det er økonomien du snakker om hadde det ikke kunne gjort noe med. spurte vel egentlig om tips og råd her. Anonymkode: 80cf7...fa2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Skrevet 17. juli 2021 dette har vi gjort i sommer: Vi har vært på sightseeing rundt i egen kommune og nabokommunene. gått i en lokal dyrepark reist på bytur til nabobyen sovet i hengekøye på en stand i nærheten, laget bål og koste oss Anonymkode: 45250...a79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå