Gå til innhold

Sommerskuta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hun der mørke (er hun utenlands?) programlederen ombord på Sommerskuta..... For en irriterende, elendig programleder! Hvor i huleste har NRK henta henne? Ødelegger hele programmet med det barnslige fjaset. Ikke kan hun snakke heller!

Anonymkode: ad289...6a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ho kjempe godt jeg :) men sett flere skriver det du sier på nrk sidene

Anonymkode: 80979...db9

Skrevet

Jeg har ikke sett på, men om hun er på Sommerskuta er hun nok ikke utenlands, selv om hun kanskje er utanlandsk. 

Anonymkode: 43799...6c8

Skrevet

Ødelegger programmet med et barnslig fjes? Forklar gjerne 🤪

Anonymkode: 4143f...375

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 17.7.2021 den 18.25):

Slår sikkert bedre an hos et yngre publikum enn hos litt traustere og «satte» folk

https://www.utrop.no/nyheter/ansikt-i-fokus/263087/

Anonymkode: 4fffa...5bb

Traust og satt??  Man trenger virkelig ikke å være traust og satt for å reagere på dette tullet! I kveldens sending jabber hun ivei om "schærringøy" (Kjerringøy) og oppfører seg som en flåsete 10 åring, totalt uten vanlig norsk språk. Dette er så dårlig, NRK, at jeg har ikke sett maken! Veldig bra hun går av i dag!

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Traust og satt??  Man trenger virkelig ikke å være traust og satt for å reagere på dette tullet! I kveldens sending jabber hun ivei om "schærringøy" (Kjerringøy) og oppfører seg som en flåsete 10 åring, totalt uten vanlig norsk språk. Dette er så dårlig, NRK, at jeg har ikke sett maken! Veldig bra hun går av i dag!

Jeg skjønner ikke hva du prater om i det hele tatt.

Anonymkode: ba510...68c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...