Gå til innhold

Hva er din beste grill-rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du på grillen som imponerer gjestene dine? Gi meg gjerne en oppskrift 

Anonymkode: bbbfa...519

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er maten du griller som imponerer, men tilbehøret. Gode salater eller kreative dipper osv, mye viktigere enn grillmat. Det er tross alt mindre variasjonsmukigheter. 

Dog er jeg veldig glad i halloumi og opplever ofte å få skryt for dette når jeg serverer det fra grillen. 

Skrevet

Alt fra ku er godt. Men tilbehøret er også viktig. Hjemmelaget potetsalat er prikken over i'en😊

Skrevet

Mye forskjellig e viktig synes jeg. Vi griller gjerne flere ting som vi skjærer opp, slik at alle kan smake litt av alt.  Men tilbehør er viktig. Kjøtt er kjøtt😅

Vi har en hjemmelaget sennepsaus, sylta rødløk, hjemmelaget coleslaw , forskjellige dressinger/sauser, grilla mais/tomat/ baconsnurra paprika med kremost inn

Anonymkode: f690e...1e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Kjøtt er kjøtt

So wrong... 

Anonymkode: e52ae...e28

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

So wrong... 

Anonymkode: e52ae...e28

Enig! Det er enorm forskjell på kjøtt! Både med tanke på hvilket dyr det er fra, hvor på dyret, marinade/krydring og selve tilberedning. Kjøtt kan bli alt fra smakløst viskelær til smakfullt og så saftig og mørt at man nesten ikke trenger å tygge det.

Personlig har jeg en forkjærlighet for ytrefilet fra storfe, marinert i rødvin og hvitløk som blir pepret og saltet litt underveis i grillingen.

Anonymkode: 9fe8a...ab9

Skrevet
Optatium skrev (2 timer siden):

Jeg syns ikke det er maten du griller som imponerer, men tilbehøret. Gode salater eller kreative dipper osv, mye viktigere enn grillmat. Det er tross alt mindre variasjonsmukigheter. 

Dog er jeg veldig glad i halloumi og opplever ofte å få skryt for dette når jeg serverer det fra grillen. 

Enig 🙂, jeg pleier å lage en brokkolisalat som jeg får skryt for 🙂

Anonymkode: 93f90...18f

Skrevet

Hjemmelaga tzatsiki

Anonymkode: 550d6...2a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Enig 🙂, jeg pleier å lage en brokkolisalat som jeg får skryt for 🙂

Har du pppskrift?😋

Anonymkode: 1fef6...0d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har du pppskrift?😋

Anonymkode: 1fef6...0d0

Brokkoli, stekt bacon, en halv rødløk, rømme, majones, hvitløkspepper og litt salt. Mikser bare sammen til jeg synes det smaker godt 🙂

Skrevet
On 7/16/2021 at 7:57 AM, Anonym bruker said:

Hva har du på grillen som imponerer gjestene dine? Gi meg gjerne en oppskrift 

Anonymkode: bbbfa...519

langt stekt entrekote, med fløtebakte poteter og ovnsbakte grønsaker med mais og sopp stuing og saus til de som ønsker, alltid veldig populært

Anonymkode: 6f7e2...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...