Gå til innhold

Du skal kjøpe ny, innebygd stekeovn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

prekæs skrev (13 minutter siden):

En med pyrolyse, helt uten tvil

Men funker det, da? Vi hadde sånn en gang for 9 år siden i et hus vi leide og brukte den kun én gang fordi det tok så lang tid og stinket forferdelig. Mulig vi bare var uheldig? 😅

HI

Anonymkode: 4aa98...1dd

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Vi er veldig fornøyde med denne, og øvrige hvitevarer fra samme serie. 
https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/integrert-stekeovn/204615/bosch-serie-8-integrert-stekeovn-hbg876ec7s-carbon

Anonymkode: 221d8...158

Takk for tips! Veldig greit med erfaringer også. Steker den jevnt, synes du?

HI

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men funker det, da? Vi hadde sånn en gang for 9 år siden i et hus vi leide og brukte den kun én gang fordi det tok så lang tid og stinket forferdelig. Mulig vi bare var uheldig? 😅

HI

Dere var nok uheldig. Kanskje det var en gammeldags selvrensende ovn. Det er noe helt annet. Vår ovn er 8 år og ser ny ut innvendig pga pyrolysefunksjon. Kjenner mange som har det og er kjempefornøyd. Stinke gjorde det ikke, men ble varmt i rommet under bruk.

Endret av prekæs

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takk for tips! Veldig greit med erfaringer også. Steker den jevnt, synes du?

HI

Den steker jevnt, ja. Og har mange gode forhåndsinnstilte programmer som gjør det superenkelt å lage mange ulike retter. I tillegg til gode «vanlige» ovnsfunksjoner. Jeg baker mye, surdeigsbrød, italiensk pizza, søt gjærbakst osv, i tillegg til mange ulike middagsretter. Har aldri hatt en stekeovn som steker så jevnt og gir så gode resultat (men så har jeg ikke betalt så mye for en stekeovn heller).

Pyrolysen lukter ingenting, siden det er tema her, men ovnen lager litt lyd mens man kjører pyrolyse. Særlig det sterkeste av pyrolyse-programmene. Så det er greit å sette på når man ikke skal være på kjøkkenet. Min ovn er vel 3 år gammel, og er like ren som da den var ny. 

Anonymkode: 221d8...158

Min neste ovn blir kombidamp. Da får man ikke med pyrolyse. Nå har jeg separat dampovn og elsker den, men tror jeg kunne ha levd med bare en ovn. 

Er også veldig fornøyd med pyrolyse. Har en miele ovn, den steker helt jevnt og er utrolig bra. Tror den kostet 13000 for 5 år siden. Ser helt ut som ny pga pyrolyse. 

Pyrolyse tar lang tid og det blir varmt, så det bør planlegges litt. Kjører jeg på nivå 3 (møkkete, typisk etter jul og ribbe) tar det 5 timer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...