Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Uff blir sånn i tvil her. Har sterke smerter nederst på høyre side av magen. Hatt i hele ettermiddag og kveld. Går ikke over med smertestillende. Jeg pleier å ha smerter ved eggløsning, men ikke så sterke som nå. Jeg tror jeg er rundt eggløsnibg i syklusen. Jeg har skikkelig vondt. Men det blir ikke verre av å presse inn og slippe raskt opp. Har ikke feber. Mest sannsynlig er det eggløsningen. Men burde det sjekkes ut? Anonymkode: 548df...18a
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Det må du jo høre med legevakten om! Anonymkode: fec44...163
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Jeg hadde det samme, men trodde det var menssmerter og ventet for lenge med å gå til legen. Da hade blindtarmen blitt nekrotisk (koldbrann) og jeg fikk bukhinnebetennelse og ble liggende to uker på sykehuset etter operasjonen med intravenøs antibiotika. Var 18 år… de sa at jeg hadde dødd om de hadde ventet to timer til med å operere. Så kom deg til legen! Anonymkode: e3e52...3dc
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde det samme, men trodde det var menssmerter og ventet for lenge med å gå til legen. Da hade blindtarmen blitt nekrotisk (koldbrann) og jeg fikk bukhinnebetennelse og ble liggende to uker på sykehuset etter operasjonen med intravenøs antibiotika. Var 18 år… de sa at jeg hadde dødd om de hadde ventet to timer til med å operere. Så kom deg til legen! Anonymkode: e3e52...3dc Jeg hadde forresten INGEN feber! Anonymkode: e3e52...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå