Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Skal reise innenlands fra Gardermoen på søndag ettermiddag. Det står mye om lange køer på Gardermoen. Hvor mye tid ville dere beregnet? Vanligvis ville jeg jo møtt opp 2 timer før. Noen som nylig har vært på Gardermoen? Anonymkode: 22146...40e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Ja, var sist uke. Vi kom 1 time og rundt 15-20 min før flyet skulle gå. Det tok vel 6-7 minutter fra vi kom inn på flyplassen og til vi var gjennom sikkerhetskontrollen, da inkludert innsjekking av bagasje. Det er omtrent ingen kø på flyvninger innenlands. Fløy tur-retur en annen norsk by denne uken, gikk like fort da. I dag møtte vi opp en drøy time før avreise (med bagasje som skulle sjekkes inn), var gjennom alt på 5 min og ble sittende og kjede oss en time. Anonymkode: 2385e...931
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Ja, var sist uke. Vi kom 1 time og rundt 15-20 min før flyet skulle gå. Det tok vel 6-7 minutter fra vi kom inn på flyplassen og til vi var gjennom sikkerhetskontrollen, da inkludert innsjekking av bagasje. Det er omtrent ingen kø på flyvninger innenlands. Fløy tur-retur en annen norsk by denne uken, gikk like fort da. I dag møtte vi opp en drøy time før avreise (med bagasje som skulle sjekkes inn), var gjennom alt på 5 min og ble sittende og kjede oss en time. Anonymkode: 2385e...931 Tusen takk for svar! Anonymkode: 22146...40e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Søndager er en dag med mye trykk, så jeg ville beregnet minst en time. Plutselig er det kø i sikkerhetsslusa og da kan dere fort bli stående en stund. Anonymkode: fa6bf...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå