Gå til innhold

Karantene fra Hellas allerede fra mandag av.

Anbefalte innlegg

On 7/15/2021 at 4:44 PM, Anonym bruker said:

Da ser det ut til at det blir karantene fra Hellas fra mandag av. Det er jammen usikkert å bestille tur til utlandet nå for det endret seg jo fra uke til uke 😟😟

Anonymkode: f6c10...c9d

Synes ikke synd på de som planlegger eller har vert/ er i utlandet, dette visste de kunne skje, så at de tok sjansen får de ta på sin egen kappe

Anonymkode: 71c31...631

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Spania blir også oransje leste jeg

Spania har vært rødt hele tiden. Dersom det blir oransje, har det ingen praktisk betydning. De som ikke er fullvaksinert må likevel i karantene. Kjenner flere som har planlagt for det. Felles for de er at de drar til sine ferieboliger, der de ikke har problemer med å holde avstand og følge smitteråd. Jeg ser faktisk ikke problemet med det i det hele tatt😊. Hadde muligens sett annerledes på det om de dro på all-incusive og festet hele natta, med nye venner hver kveld?

Anonymkode: a7b9c...90d

1 minute ago, Anonym bruker said:

Spania har vært rødt hele tiden. Dersom det blir oransje, har det ingen praktisk betydning. De som ikke er fullvaksinert må likevel i karantene. Kjenner flere som har planlagt for det. Felles for de er at de drar til sine ferieboliger, der de ikke har problemer med å holde avstand og følge smitteråd. Jeg ser faktisk ikke problemet med det i det hele tatt😊. Hadde muligens sett annerledes på det om de dro på all-incusive og festet hele natta, med nye venner hver kveld?

det sto at det gikk fra grønt til oransje

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Spania er og var rødt👍

Anonym bruker skrev (1 time siden):

det var oransje

Ikke at det er noen praktisk forskjell på rødt og oransje, men les linken din nøye. Den er ei uke gammel, mye skjer på ei uke. Videre står det at Spania er rødt.

En bekjent av meg dro til Mallorca nå i helgen med barn og bor på Vingsenter. Hun legger ut masse snapper og det kryr av folk. Kjenner jeg ble ganske sjokka. Vet ikke om noen utenom henne som faktisk er så dumme at de reiser til utlandet på charter denne sommeren. Mistet faktisk all respekt. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

En bekjent av meg dro til Mallorca nå i helgen med barn og bor på Vingsenter. Hun legger ut masse snapper og det kryr av folk. Kjenner jeg ble ganske sjokka. Vet ikke om noen utenom henne som faktisk er så dumme at de reiser til utlandet på charter denne sommeren. Mistet faktisk all respekt. 

Har hun dratt dit nå i helgen med ving og allerede rukket å sende masse snapper ? Mallorca har jo dessuten høye smittetall nå og turistene rømmer øya og operatørene avlyser turer dit. I alle fall fra andre land enn Norge… https://flysmart24.no/2021/07/16/kansellerer-alle-turer-turistene-forlater-na-feriestedene/

Endret av mamma til adhd gutt<3
mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (44 minutter siden):

Har hun dratt dit nå i helgen med ving og allerede rukket å sende masse snapper ? Mallorca har jo dessuten høye smittetall nå og turistene rømmer øya og operatørene avlyser turer dit. I alle fall fra andre land enn Norge… https://flysmart24.no/2021/07/16/kansellerer-alle-turer-turistene-forlater-na-feriestedene/

Jepp. Dro i går. Hun er vanligvis ekstremt ivrig på snap og Insta og det ligger vel 20-30 snapper ute. De er i Cala d’Or. Hvorfor er det så usannsynlig at det er sendt masse snapper egentlig?

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jepp. Dro i går. Hun er vanligvis ekstremt ivrig på snap og Insta og det ligger vel 20-30 snapper ute. De er i Cala d’Or. Hvorfor er det så usannsynlig at det er sendt masse snapper egentlig?

Tenkte kun at det var rart fordi ving har flyvninger til Mallorca kun på lørdager

Annonse

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (1 time siden):

Tenkte kun at det var rart fordi ving har flyvninger til Mallorca kun på lørdager

Alt du vet 😂😂. Uansett er de der og snappene er sendt - siste fra stranda stappa av folk for et par timer siden. Ps - de fløy ikke ut fra Norge 😉😉

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Alt du vet 😂😂. Uansett er de der og snappene er sendt - siste fra stranda stappa av folk for et par timer siden. Ps - de fløy ikke ut fra Norge 😉😉

Hehe! ALT vet jeg ikke, men akkurat vings flyvninger denne sommeren har jeg kontroll på. Via jobben min så er jeg tett på reiselivet . Riktignok ikke ving i Sverige eller spies i Danmark . Nå jobber ikke jeg som guide , men litt oppdatert er jeg😊😊😊

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Stemmer at Spania har vært rødt hele veien ja 👍🏻 Vi har vært her i flere uker, og bor i egen bolig i en lukket urbanisasjon. I tillegg er vi fullvaksinert. Vi var i frivillig karantene før vi reiste, og skal rett på hytta i karantene når vi kommer hjem. Har lagt opp til 10 dager karantene før jobb. 

Anonymkode: becc7...263

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Stemmer at Spania har vært rødt hele veien ja 👍🏻 Vi har vært her i flere uker, og bor i egen bolig i en lukket urbanisasjon. I tillegg er vi fullvaksinert. Vi var i frivillig karantene før vi reiste, og skal rett på hytta i karantene når vi kommer hjem. Har lagt opp til 10 dager karantene før jobb. 

Anonymkode: becc7...263

Slike som dere gjør det, kjenner jeg flere som gjør. Kjenner flere som ikke er fullvaksinerte som også har reist. Jeg ser virkelig ikke problemet. Dere tar følger lover og regler, dere tar høyde for karantene for å være på den sikre siden. Jeg greier virkelig ikke å se hvorfor det skal hetses og lynsjes.

Riktig god sommer til dere. Nyt sol og varme👍

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Vi er i Frankrike, har selvfølgelig satt av tid til karantene når vi kommer hjem. 

Anonymkode: a8ea0...18f

Nå ble jeg litt misunnelig😊. Frankrike er fantastisk ! Kos dere masse🌞

• Opprett ny...