Gå til innhold

Hvordan forlater dere huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel de få gangene i året huset er skikkelig strøkent 😂 

Klesvask, oppvask, søppel, pant. Alt er tømt, jeg hater lukt og orker ikke komme hjem til noe som har fått ligge å lukte i noen dager. Rens av kaffemaskin, helst også vaskemaskin og oppvaskmaskin, gjerne skifte filter og støvsugerpose. Det er jo noe man skal gjøre med jevne mellomrom uansett, synes det funker godt å ta det i forbindelse med ferie. Ting som blir stående ubrukt kan fort lukte litt om det ligger noe igjen der. 

Vasker hus og skifter sengetøy. Har også en greie for å kjøpe nye tannbørster 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: fbe76...02a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*Miss Marple* skrev (1 time siden):

Næh, det er vel ikke kjempeviktig, men jeg syns uansett at det var greit å vite at huset såg ok ut når først naboene låste seg inn og så div elektrikere som hadde en jobb å gjøre. 

Jeg vet ikke helt hva du ser for deg eller hvordan ditt hus er i utgangspunktet, men å shine opp huset dagen før man reiser bort er ikke et forferdelig strev og kav, altså. Det er jo rimelig rent og ryddig i utgangspunktet, så om man vasker over gulvene dagen før man reiser blir man ikke utslitt av det. 

Det er nettopp det, det er jo ikke bomba her uansett, og sengetøy skiftes jevnlig, derfor ser jeg ikke det store behovet for å shine før man drar bort. Da må man jo ha det rimelig skittent og rotete. 

Anonymkode: 6feea...1f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er nettopp det, det er jo ikke bomba her uansett, og sengetøy skiftes jevnlig, derfor ser jeg ikke det store behovet for å shine før man drar bort. Da må man jo ha det rimelig skittent og rotete. 

Hvorfor trekker du slutningen at de som rydder og vasker seg ut av huset før ferien har det skittent og rotete ? Må det ene bety det andre? Vi har feks vaskehjelp og likevel fikser vi huset før vi drar på ferie. Det lille som er å fikse altså. Klippe plen, ta ut søppel, vaske klær, skifte på sengetøy osv . Guttene rydder og vasker rommene sine . Det betyr ikke at vi lever i et møkkete hus😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det syns jeg er en litt merkelig antagelse? Så fordi man liker å ha det ‘på strekk’ når man reiser så har man det skittent og rotete ellers? Jaja, deg om det, jeg skjønner at det er vanskelig for deg å skjønne at andre folk tenker annerledes enn deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...