Gå til innhold

Trenger desperat svar ang spontanabort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på tidlig ul og er kommet for kort på vei til å kunne se hjerte, enten det eller så var det svangerskap som holder på å gå i en spontanabort. 

Fikk ny time om 4 uker så fremt ingen blødning inntreffer. Har ikke blod i trusa, kun slim blandet på papiret og alltid ved nr 2. 

Hvordan vet jeg om dette er en SA eller skjøre slimhinner om jeg går å spotter litt fortsatt om 4 uker når min time til ul er ? 

Anonymkode: 0f872...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok dessverre ikke så mye du kan gjøre fra eller til annet enn å vente når du er såpass tidlig inn i svangerskapet. Du kan ganske sikkert vite at det er en spontanabort dersom du begynner å blø skikkelig, men unntak forekommer.

Hvis det er noen trøst spottet jeg mye i siste svangerskap. Blodtilblandet slim i flere uker. Ut kom en sterk og frisk gutt på 3,5 kg et par uker før termin.

Anonymkode: d7881...ff2

Skrevet

Hvor langt er du på vei? Reagerte de som utførte ultralyden på str på embryo i forhold til hvor langt du er på vei? Små blødninger i seg selv er ikke farlig, så mange som en tredjedel av alle gravide har småblødninger i svangeskapet. Du kan be legen måle hcg med 48 t mellomrom for å kontrollere at det er økning.

Skrevet

Jeg hadde lyserosa/rødt hele tiden de første 11 ukene. Holdt på å bli kokko! Men gynekologen jeg gikk til sa at d var mere normalt enn ikke pga slimhinnene er skjøre. Gjorde det i begge mine svangerskap, gikk fint begge gangene. 

Anonymkode: 99f2e...823

Skrevet

Jeg har fire barn, småblødd i alle svangerskapene, aldri mistet...

Men hvor langt på vei er du?

Om det ikke er så langt kan du ta to digitale graviditetstester og se om antall uker øker 

Anonymkode: bb305...713

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har vært på tidlig ul og er kommet for kort på vei til å kunne se hjerte, enten det eller så var det svangerskap som holder på å gå i en spontanabort. 

Fikk ny time om 4 uker så fremt ingen blødning inntreffer. Har ikke blod i trusa, kun slim blandet på papiret og alltid ved nr 2. 

Hvordan vet jeg om dette er en SA eller skjøre slimhinner om jeg går å spotter litt fortsatt om 4 uker når min time til ul er ? 

Anonymkode: 0f872...0f9

Kunne de ikke målt hcg i blodet ditt? Se om det øker? 

Anonymkode: eba2b...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...