Gå til innhold

Smegma (fitteost)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er noe jeg ikke kan forstå. I det siste får jeg smegma etter bare noen timer etter dusj. Jeg vasker bare med vann. Før kunne jeg gå uten å tulle i flere dager uten å få det. Men nå går det ikke ett døgn en gang før det legger seg hvit smegma mellom de ytre og indre kjønnsleppene. Det lukter ikke så veldig, men ser jo nasty ut. Hvorfor er det sånn? Kan det være varmen? 

Anonymkode: 0059d...9af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer gjerne an på hvor du er i syklusen, i tillegg gjør varmen sitt, også der. 

Anonymkode: 66455...82c

Skrevet

Høres mer ut som sopp

Anonymkode: 728a8...d4e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Der er noe jeg ikke kan forstå. I det siste får jeg smegma etter bare noen timer etter dusj. Jeg vasker bare med vann. Før kunne jeg gå uten å tulle i flere dager uten å få det. Men nå går det ikke ett døgn en gang før det legger seg hvit smegma mellom de ytre og indre kjønnsleppene. Det lukter ikke så veldig, men ser jo nasty ut. Hvorfor er det sånn? Kan det være varmen? 

Du vasker deg jo ikke, så derfor...

Anonymkode: 1092f...642

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du blir jo ikke ren av bare vann da. Mulig du har fått sopp? Aldri opplevd å få noe slikt noengang, høres absolutt ikke normalt ut. 

Anonymkode: 50f19...402

Skrevet

Jeg vasker bare med vann. Det er aldri noe der senere på dag. Kanskje litt tiss igjen. Det høres ut som du har sopp eller noe annet som ikke er friskt. Sjekk det opp du? 

Anonymkode: e921c...0c9

Skrevet

Er ikke sopp. Det klør ikke å går bort i vann. Jeg dusjer selvsagt hver dag. Jeg har også glattbarbert meg, det kan det kanskje være?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...