Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Skrevet 14. juli 2021 Hva slags symptomer hadde dere? Anonymkode: 908c6...a21
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Skrevet 14. juli 2021 Appendisitt kan lett forveksles med underlivsplager. Hvis du tror du, eller ditt barn, har appendisitt så kontakt legevakt. (Jeg har ikke hatt det for øvrig, heldigvis - håper ikke du eller dine barn har det heller) Fant for øvrig en kort men god artikkel om det: https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/livet/2013/02/12/167819/symptomene-du-ma-ta-pa-alvor Anonymkode: e9c5d...837
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #3 Skrevet 14. juli 2021 Har fått smerter over navlen. Veldig øm, men ingen smerter i magen. En kollega sa det kunne være et symptom, men da ville jeg vel uansett hatt mer smerter.. Anonymkode: 908c6...a21
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #4 Skrevet 14. juli 2021 Jeg hadde smerter i magen som tiltok i ei ukes tid. Men ikke over navelen. Smerten satt på høyre side. Jeg klarte til slutt ikke å bevege meg omtrent. Klemmetest og hoppetest var nesten umulig å gjennomføre. Fikk feber som bare ble høyere og høyere. Anonymkode: 21654...3c7
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #5 Skrevet 14. juli 2021 Mistenker du noe slikt tar du kontakt med legekontoret ditt i dag, Hi. Ev. legevakt om du er på ferie. De kan vurdere om smertene du har bør undersøkes videre. Anonymkode: fc20a...5d5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #6 Skrevet 14. juli 2021 Det begynte med sterke smerter rundt navlen som minnet om rier. Kvalm, uvel og feberfølelse + at jeg sleit med å rett meg opp når jeg gikk. Så jeg gikk helt krokbøyd ut i bilen. Etter en stund så avtok smertene midt i magen, men det ble sterke smerter nede til høyre i magen. Var best å ligge på siden i senga, trykk og slipp testen legen gjorde var fryktelig vond med stråling ned til høyre. Er nå 23 år siden jeg tok den. Anonymkode: 1d3ac...69b
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #7 Skrevet 14. juli 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det begynte med sterke smerter rundt navlen som minnet om rier. Kvalm, uvel og feberfølelse + at jeg sleit med å rett meg opp når jeg gikk. Så jeg gikk helt krokbøyd ut i bilen. Etter en stund så avtok smertene midt i magen, men det ble sterke smerter nede til høyre i magen. Var best å ligge på siden i senga, trykk og slipp testen legen gjorde var fryktelig vond med stråling ned til høyre. Er nå 23 år siden jeg tok den. Anonymkode: 1d3ac...69b Dette er hekt klassisk for blindtarmbetennelse. At det starter midt i magen og så flytter seg mot høyre ( eller venstre om den ligger der) Anonymkode: 64699...bfc
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #8 Skrevet 14. juli 2021 For meg kjentes det ut som om jeg hadde veldig med luft i magen. Så mye luft, at det gjorde vondt! Men det var ikke noe luft som kom ut, og smertene ble bare sterkere og sterkere. Trykk-og-slipp-testen merket jeg ingenting av. 🤷♀️ Anonymkode: 0ca26...74a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2021 #9 Skrevet 14. juli 2021 Hadde vondt høyt oppe i magen. Trodde det var kraftig halsbrann. Startet på kvelden. Ble operert et døgn senere. Da hadde den sprukket. Anonymkode: 0f6a1...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå