Anonym bruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Skrevet 13. juli 2021 Skjønner at de må det. At det ikke kan kjøres om natta. Men litt dumt at det går utover oss som kjører forsvarlig. Jeg jobber til kl 24, noen ganger til kl 00.30, og bruker elektrisk sparkesykkel hjem noen ganger Anonymkode: 60689...7dc
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2021 #2 Skrevet 13. juli 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Skjønner at de må det. At det ikke kan kjøres om natta. Men litt dumt at det går utover oss som kjører forsvarlig. Jeg jobber til kl 24, noen ganger til kl 00.30, og bruker elektrisk sparkesykkel hjem noen ganger Anonymkode: 60689...7dc Da kan du jo vurdere å kjøpe deg en. Samfunnskostnaden ved sparkesykler er for høy så da må det begrenses. Anonymkode: febe4...79e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Skrevet 13. juli 2021 Det er alltid sånn. De få ødelegger for alle. jeg har et elsk hat forhold til de. Det burde være forbud å kjøre de på fortau der det er mye folk . I de større byene bør de holde seg uten for sentrum kjernen, Jeg hater de når jeg er i Oslo sentrum det er for mange og for mye folk. samtidig så er de greie når jeg skal fra sentrum og til Frogner, løkka, osv. de har kommet til min hjemplass og jeg har vært flittig bruker. Der er det ikke så mye folk. Jeg planlegger å bruke og tar med meg hjelm. alt for mange ulykker forbundet med alkohol. Anonymkode: 5d2db...086
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå