Gå til innhold

Lydbøker om lykke og livsmestring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å høre på noen lydbøker som omhandlet disse temaene. Hvordan bli lykkelig, hvordan få det bedre, håndtere depresjon. Er det mulig å finne slikt på lydbok? I så fall hvor?

Anonymkode: 756a1...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

https://www.ark.no/boker/Johann-Hari-Frakoblet-9788202655464

Anbefaler denne. Bruker den både privat og på jobb. Hilsen en som jobber med psykisk helse. 

Anonymkode: 30205...26e

Tusen takk for tips! Den skal jeg sjekke ut.

Finnes det alternativer som er gratis? Kanskje ved å ha abonnement hos leverandører av lydbøker.

Hi

Skrevet

Ingvard Wilhelmsen har en del lydbøker som jeg synes er gode. Han forteller historier fra tidligere pasienter og en av bøkene handler om kongen. "Kongen anbefaler" 

På en samling med jobben for mange år siden, var vi så heldige å få ha han som foredragsholder.  Under hele foredraget følte jeg meg truffet og lurte på om han kjente til mine psykiske plager. Det han pratet om traff spikeren rett på hodet, og jeg følte meg ganske så "dum" siden mye av det jeg plages med egentlig er ganske tullete om man tenker fornuftig på det. 

Anonymkode: 913c9...17a

Skrevet

Sjekk ditt lokale bibliotek. De låner ut lydbøker 👍

Anonymkode: 30205...26e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tusen takk for tips! Den skal jeg sjekke ut.

Finnes det alternativer som er gratis? Kanskje ved å ha abonnement hos leverandører av lydbøker.

Hi

De har den på Nextory

Anonymkode: 21edb...a04

Skrevet

Storytel og sikkert Fabel har også slike bøker tilgjengelig. Om du ikke har brukt de før så kan det være du også kan få 14 dager gratis for å sjekke det ut. 

Anonymkode: 9f472...ef8

Skrevet

Takker for gode tips! Tenkte melde meg inn i Fabel eller Storytel for å prøve. Finnes det en egen kategori innen temaet? I så fall hva?

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takker for gode tips! Tenkte melde meg inn i Fabel eller Storytel for å prøve. Finnes det en egen kategori innen temaet? I så fall hva?

Hi

I Storytel så har du en kategori som heter "Personlig utvikling" under der kan du finne slike bøker, men du kan også søke etter forfattere eller andre bøker. 

Anonymkode: 9f472...ef8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...