Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jayme skrev (3 minutter siden):

Hei igjen du. 

Ja, jeg hevder vi er lykkelige. Dette har vart en stund nå så det blir jo en "vane". Og, nei jeg kommer ikke til og gå fra henne pga dette. Det var faktisk et råd jeg fikk...

Jeg sexchatter med ingen og det jeg mente var at det jeg hadde prøvd ikke passet for meg. Selvsagt har det vært i dialog med min kone. Jeg blir litt provosert når du anntar at jeg betaler for slike tjenester. 

Du liker ikke måten jeg kommuniserer på. Det er helt ok, men nivået på mange her er så lavt så da synes jeg det er helt på sin plass. Gudskjelov er nivået på min kone høyere så vi kommuniserer godt. Og jeg mener fortsatt at jeg gjorde en feil med og ikke tie de ihjel.

Som jeg har sagt så har vi prøvd masse ang sexlyst og vi tror begge at vi finner ut av det. Hun har aldri vært den jenta som vil ha sex hele tiden så kanskje svaret er så enkelt som det. Og igjen, da blir det sånn. Jeg vil fortsatt ha en flott kone men lite sex. Jeg kan leve med det. Og det er fordi vi klarer og kommunisere, hvorfor er det så vanskelig og forstå?

At vi ikke har greid og gjøre noe med det på åtte år er ikke riktig. Vi har kanskje ikke nådd målet men mange ting er prøvd. Da er vi ihvertfall igang med noe.

Sikkert flere her som ønsker at hun har en partner på si. Tror ikke det dessverre for de av dere som hadde ønsket det. 

Tror jeg fikk svart på ihvertfall noe av dine spørsmål. Om det er ok får du bedømme selv. 

Dere kommuniserer godt, men hun har ikke hatt lyst på deg på 8 år, nekter deg all form for sex, og du vet ikke hvorfor? Hvor er den gode kommunikasjonen?

Anonymkode: 0d261...4e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dere kommuniserer godt, men hun har ikke hatt lyst på deg på 8 år, nekter deg all form for sex, og du vet ikke hvorfor? Hvor er den gode kommunikasjonen?

Hvor skrev jeg at hun nekter meg all form for sex? 

Kanskje en grunn til at jeg mener sånne som deg bør ties ihjel

Skrevet
Jayme skrev (18 minutter siden):

Hei igjen du. 

Ja, jeg hevder vi er lykkelige. Dette har vart en stund nå så det blir jo en "vane". Og, nei jeg kommer ikke til og gå fra henne pga dette. Det var faktisk et råd jeg fikk...

Jeg sexchatter med ingen og det jeg mente var at det jeg hadde prøvd ikke passet for meg. Selvsagt har det vært i dialog med min kone. Jeg blir litt provosert når du anntar at jeg betaler for slike tjenester. 

Du liker ikke måten jeg kommuniserer på. Det er helt ok, men nivået på mange her er så lavt så da synes jeg det er helt på sin plass. Gudskjelov er nivået på min kone høyere så vi kommuniserer godt. Og jeg mener fortsatt at jeg gjorde en feil med og ikke tie de ihjel.

Som jeg har sagt så har vi prøvd masse ang sexlyst og vi tror begge at vi finner ut av det. Hun har aldri vært den jenta som vil ha sex hele tiden så kanskje svaret er så enkelt som det. Og igjen, da blir det sånn. Jeg vil fortsatt ha en flott kone men lite sex. Jeg kan leve med det. Og det er fordi vi klarer og kommunisere, hvorfor er det så vanskelig og forstå?

At vi ikke har greid og gjøre noe med det på åtte år er ikke riktig. Vi har kanskje ikke nådd målet men mange ting er prøvd. Da er vi ihvertfall igang med noe.

Sikkert flere her som ønsker at hun har en partner på si. Tror ikke det dessverre for de av dere som hadde ønsket det. 

Tror jeg fikk svart på ihvertfall noe av dine spørsmål. Om det er ok får du bedømme selv. 

Men du er jo ikke lykkelig. Tvert imot opprettet du bruker på forumet for å starte denne tråden fordi du omtaler deg selv som fortvilt mann. Og nå fremstiller du det som om alt bare er flott, dere kommuniserer sååå godt, dere er sååå lykkelige. Godt eksempel på den dobbelheten jeg nevnte rett over her.

Men på åtte år har dere fremdeles ikke funnet ut hvorfor hun brått ikke ville ha sex lenger.

Det er flott at du fremdeles har troen på at dere skal finne ut ting. Men når dere har brukt åtte år uten å finne noen svar, og du er såpass fortvilt over situasjonen (forståelig nok), så er det gjerne på tide å søke hjelp sammen. Det virker det som om du ikke er villig til, i hvert fall unngår du konsekvent å nevne det som et alternativ.

Tror jeg melder meg ut her. Se innover og finn så hjelp sammen. Håper dere finner ut av det.

Anonymkode: 6daf7...64c

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Vet du, det viktigste er at du leser de svarene du har fått, selv en del av de du selv mener er kjipe. Ja, noen har vært kjipe, men langt fra de fleste. Men måten du har valgt å svare flere som ikke var kjipe, men som nok traff litt såre punkt hos deg, de provoserte, og dermed fikk du enda flere kjipe svar tilbake.

På ene siden fremstiller du ekteskapet som veldig godt, at dere er såå lykkelige. Så er faktum at dere knapt har hatt sex på rundt åtte år. Svært få personer, kvinner eller menn, vil være fornøyd med det, om de i utgangspunktet har en normal sexlyst. Du er jo ikke fornøyd - med god grunn. Poenget er at du fremstiller deg selv veldig dobbelt. På den ene siden sier du at dere snakker såå godt sammen, er så åpne med hverandre og er såå lykkelige sammen. På den andre siden viser du i praksis her i tråden at når du snakker om noe som er sensitivt for deg, da går du altfor raskt over i en veldig uhensiktsmessig måte å kommunisere på, og du går i forsvar samtidig som du angriper vilt. Jeg tror ikke du oppfører deg slik med din kone, men jeg tror du har et mønster i din måten å kommunisere på som ikke er hensiktsmessig for deg, og heller ikke for ekteskapet ditt.

Ved å påpeke dette gir jeg ikke deg all skyld for at dere ikke har hatt sex på åtte år. Dere er to i dette forholdet, og dere er to om å ha ansvar for det. Jeg tror også de fleste som har svart i tråden lett forstår at man kan bli sår når man ikke får noen bekreftelse på sin seksuelle tiltrekning fra sin ektefelle på så mange år. Bare det i seg selv gjør noe med forholdet deres, skaper en distanse og en fremmedgjøring.

I tråden her har du, ved din kommunikasjon, gitt et bilde av at du har et underliggende "hat" mot kvinner, fordi du har vært så rask til å rakke ned på så mange og bli direkte ufine, langt utover det flere av svarene har fortjent. Om du overhodet ikke kjenner deg igjen i dette, så tenker jeg at du likevel må ta en selvgranskning, fordi du så gjennomgående gir et slikt inntrykk og velger å svare andre på den måten. Hvorfor gjør du det? (du trenger ikke svare meg, men jeg tipper det er fordi du kanskje har en passiv aggressivitet mot din kone, fordi du, naturlig nok, trolig føler deg veldig avvist av henne) Og hvis du gjør det så tydelig i denne tråden, kommuniserer så dobbelt som du har gjort i hele tråden, så tror jeg at du også har blitt dobbel i din kommunikasjon med din kone.

På ene siden er det ingen tvil om at du er dedikert til henne og ekteskapet og familien og føler det er det rette. På den andre siden bagatelliserer du at dere ikke har hatt sex på åtte år - samtidig som du faktisk er såpass fortvilt at du valgte å opprette en bruker her for å be om råd. Men når du får råd så avfeier du de fleste.

Det er aldri kjekt å få høre at man kanskje må gå i seg selv for å finne årsak til et problem og løsningen på det. Det provoserer, fordi man vet jo som regel at man har gode intensjoner selv, og kjenner seg ikke helt igjen. Eller rettere sagt, ønsker ikke å kjenne igjen. For det kan være veldig vanskelig når man føler seg avvist, men har greid å være mye positiv og beholde følelsene for den andre gjennom så mange år, å i tillegg kanskje skulle se at man kanskje er delvis skyld i situasjonen selv (delvis, ikke helt, dere er to i dette!). Det har jo vært mye enklere å fokusere på at alt ligger på hennes sexlyst enn ev. egen delvise skyld. Da trer gjerne stoltheten inn, og så avfeies alt, slik du langt på vei har gjort i denne tråden.

Men jeg tror ikke dere kommer til å ha en lang fremtid sammen om dere ikke raskt begynner å jobbe for å ordne hva det enn er som gjør at dere ikke greier å ha et sexliv sammen.

Jeg tror fullt og helt på at det er tre hovedårsaker når ektepar kommer i den situasjonen dere er i. Helse, at forholdet ikke fungerer som det bør, eller utroskap. Som regel er det det andre som dominerer, og deretter det første som igjen forverres av det andre, det tredje er som regel bare en følge av nr. to. Og hvorfor dominerer årsak nr. to? Oftest fordi kommunikasjonen ikke fungerer som den skal og partene derfor har begynt å ta hverandre for gitt, ikke lenger ser hverandre og kanskje har sklidd fra hverandre. Slikt kan jo veldig ofte repareres, men da må begge to være like interessert i å gjøre den innsatsen som skal til. Og uten at begge også er villige til å kikke innover i seg selv og se sin egen rolle helt nakent, så tror jeg ikke det blir varig gode endringer.

Du trenger ikke svare på dette. Du bør heller svare deg selv om du er villig til å gjøre den jobben? Og også bør du spørre henne om hun er villig til å bli med deg i parterapi slik at dere kan lære hvordan dere kan finne tilbake til hverandre også seksuelt.

Det eneste jeg er overbevist om er at når du begynner å søke utover for å få tilfredsstilt noe vha. andre med f.eks. sexchat, da er det bare begynnelsen på en enda større distansering på dere i forholdet. Kan godt forstå frustrasjonen og fortvilelsen som får deg til å ønske å gjøre det i desperasjon. Men det er også bare en flukt for å slippe å ta tak i det som er de egentlige problemene deres i forholdet, uansett hva de er.

Du må nesten bare finne ut selv om forholdet og familien og kona er så viktig for deg at du er villig til å "kle deg naken" sammen med henne i parterapi, finne ut hvor dere begge to har gått feil, gjøre endringer og reparere.

Du, nå er jeg faktisk ikke sikker på hva jeg skal svare deg. Det blir mye gjentagelse.

Jeg hater ikke kvinner, jeg synes de er fantastiske. Men på dette forumet var det faktisk noen unntak.

Og jeg er overbevist om at vi har en fremtid sammen.

Jeg går i meg selv hele tiden og finner masse feil og tør faktisk og innrømme de.

Takker igjen for dine svar

Skrevet
Jayme skrev (8 minutter siden):

Hvor skrev jeg at hun nekter meg all form for sex? 

Kanskje en grunn til at jeg mener sånne som deg bør ties ihjel

Du skriver det jo i hovedinnlegget. Dere har ikke hatt sex på 8 år, og hun tenner ikke på deg. Nå har dere plutselig sex likevel?

Skrevet
Jayme skrev (1 minutt siden):

Du, nå er jeg faktisk ikke sikker på hva jeg skal svare deg. Det blir mye gjentagelse.

Jeg hater ikke kvinner, jeg synes de er fantastiske. Men på dette forumet var det faktisk noen unntak.

Og jeg er overbevist om at vi har en fremtid sammen.

Jeg går i meg selv hele tiden og finner masse feil og tør faktisk og innrømme de.

Takker igjen for dine svar

Når man omtaler kvinner som billige, er man en kvinnehater. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men du er jo ikke lykkelig. Tvert imot opprettet du bruker på forumet for å starte denne tråden fordi du omtaler deg selv som fortvilt mann. Og nå fremstiller du det som om alt bare er flott, dere kommuniserer sååå godt, dere er sååå lykkelige. Godt eksempel på den dobbelheten jeg nevnte rett over her.

Men på åtte år har dere fremdeles ikke funnet ut hvorfor hun brått ikke ville ha sex lenger.

Det er flott at du fremdeles har troen på at dere skal finne ut ting. Men når dere har brukt åtte år uten å finne noen svar, og du er såpass fortvilt over situasjonen (forståelig nok), så er det gjerne på tide å søke hjelp sammen. Det virker det som om du ikke er villig til, i hvert fall unngår du konsekvent å nevne det som et alternativ.

Tror jeg melder meg ut her. Se innover og finn så hjelp sammen. Håper dere finner ut av det.

Dette - lykkelig og fortvilt samtidig, kjempebra kommunikasjon, samtidig som han ikke vet hvorfor hun ikke vil ha sex de siste 8 årene, de har ikke hatt sex på 8 år, men hun nekter ikke ham all form for sex. Jeg tror at noen har snublet i sine egne fantasier her. 

Skrevet

Du skriver det jo i hovedinnlegget. Dere har ikke hatt sex på 8 år, og hun tenner ikke på deg. Nå har dere plutselig sex likevel?

Prøv og les en gang til. Kanskje du finner ut av det da. 

Skrevet

Dette - lykkelig og fortvilt samtidig, kjempebra kommunikasjon, samtidig som han ikke vet hvorfor hun ikke vil ha sex de siste 8 årene, de har ikke hatt sex på 8 år, men hun nekter ikke ham all form for sex. Jeg tror at noen har snublet i sine egne fantasier her. 

Sikkert, men lær deg og lese og forstå så blir det nok litt enklere for deg også 😘

Skrevet
Jayme skrev (1 minutt siden):

Dere har ikke hatt sex på 8 år. Det betyr at hun nekter deg sex. Hvis hun går med på blow jobs og lignende, da har dere hatt sex. 

Skrevet

Og nå leser jeg at dere har sex likevel. Da forstår jeg ikke hva du egentlig klager over? Hun tenner ikke på deg, men dere har sex likevel? Hvorfor har du sex med en person som ikke har lyst på deg? Liker du å plage andre mennesker?

Skrevet
Jayme skrev (2 minutter siden):

Sikkert, men lær deg og lese og forstå så blir det nok litt enklere for deg også 😘

Du kan ikke være fortvilt og lykkelig samtidig. Og du kan ikke ha knallbra kommunikasjon og samtidig ikke vite hvorfor din kone mistet lysten på deg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du kan ikke være fortvilt og lykkelig samtidig. Og du kan ikke ha knallbra kommunikasjon og samtidig ikke vite hvorfor din kone mistet lysten på deg. 

Du får jo ikke vært frisk?

Det var ei dame tidligere som mente jeg ikke kom til og få så mye fornuftige svar på dette forumet. Skal si hun fikk rett

Skrevet
Jayme skrev (Akkurat nå):

Du får jo ikke vært frisk?

Det var ei dame tidligere som mente jeg ikke kom til og få så mye fornuftige svar på dette forumet. Skal si hun fikk rett

Beklager det ble noe flåsete. Vært mye fine svar men dessverre en overvekt av lavpanne svar

Skrevet
Jayme skrev (3 minutter siden):

Beklager det ble noe flåsete. Vært mye fine svar men dessverre en overvekt av lavpanne svar

Og dårlig norsk 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Og dårlig norsk 😁

Ja, der ble det jammen meg bom. Pokker og🤬

God natt 😊

Skrevet
Jayme skrev (1 time siden):

Har heller ikke sagt at jeg regner med noe magi tror jeg?? 

Jeg har sagt at vi skal få det til, og det tror jeg fortsatt vi klarer. Beklager hvis det måtte skuffe deg

Igjen - hvorfor skulle det glede meg at dere sliter? Du har en helt vanvittig måte å respondere på. Ditt forhold og ditt liv betyr null for meg, selvsagt. Jeg deltar i en tråd på et anonymt forum og lar meg fascinere over den ufattelig dårlige måten du svarer mennesker du ikke er helt enig med.  

La meg avslutte med å si at jeg ikke har den minste vanskelighet med å skjønne at konen din sliter i samlivet. Gjennom dine utallige svar med hersketeknikker, passiv/agressiv, selvforherligende og usympatiske reaksjoner så tegner du et svært tydelig bilde av hvilken type personlighet du har. Du bør nok ikke få sjokk om du plutselig opplever at kona har planlagt og gjennomfører et brudd. Kvinner planlegger som regel slikt rimelig lenge, vet du. 

Anonymkode: 2a15a...3f9

Skrevet
Jayme skrev (44 minutter siden):

Nå leste jeg hi en gang til. Her står det at konen din helt har mistet lysten på sex. Det har gått på et vis, men blir for lenge mellom hver gang. Så langt er vi enige? 

MEN så kommer tvisten. Det at det går for lang tid mellom hver gang antyder at dere har sex noen ganger likevel. Selv om du vet at hun egentlig ikke har lyst. 

Hva gjør dette deg til? Har du tenkt over det? Hva kaller man menn som har sex med kvinner som egentlig ikke har lyst, men som ‘lie back and think of England’?

Jayme skrev (På 12.7.2021 den 13.24):

Hei, håper dette er innafor her.

Jeg er en mann på 43 år, lykkelig gift og 2 flotte barn. Min kone har helt mistet lysten på sex etter vårt siste barn kom (8 år siden). Har gått på en måte frem til nå men jeg merker nå at det blir altfor lenge mellom hver gang. Vi har pratet masse om dette men hun har rett og slett ikke lyst. Vil ikke"tvinge" meg til sex med henne heller.

Har prøvd noen chattesider men det finner jeg ikke ut av...

Har noen et råd til en litt fortvilet mann?

På forhånd takk 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Nå leste jeg hi en gang til. Her står det at konen din helt har mistet lysten på sex. Det har gått på et vis, men blir for lenge mellom hver gang. Så langt er vi enige? 

MEN så kommer tvisten. Det at det går for lang tid mellom hver gang antyder at dere har sex noen ganger likevel. Selv om du vet at hun egentlig ikke har lyst. 

Hva gjør dette deg til? Har du tenkt over det? Hva kaller man menn som har sex med kvinner som egentlig ikke har lyst, men som ‘lie back and think of England’?

Til hans forsvar skrev han et sted at hun også innimellom ønsker å prøve, noe som godt kan være sant. Men at det da ikke fungerer og at det da blir feil for dem begge, det ødelegger for begge to, og det er helt sikkert at det ikke vil øke hennes sexlyst å ha sex når hun egentlig ikke vil. (Er noe annet med de som har hatt sextørke en kortere periode, men som egentlig har lyst på sex, noen av dem kan ligge seg til mer sexlyst.)

Problemet er jo at slik har de hatt det i åtte år. Dette gjør noe med dem begge to. Han vet vi er fortvilt. Det er en sterk og ødeleggende følelse. Jeg tror hun har lignende følelser, eller at hun begynner å miste følelser. Jeg vet i hvert fall ikke om en eneste kvinne som kan gå i åtte år og ikke ønske å ha sex, men stadig ha eller prøve å ha sex med sin mann uten at det fungerer. Enten blir hun også fortvilt. Eller så blir hun følelsesløs, eller så får hun andre sterke følelser rundt det, tror jeg.

Jeg har nok vært heldig, har sagt nei til sex kun to ganger i mitt liv. Om jeg hadde vært i et forhold hvor jeg følte jeg måtte prøve å ha sex selv om jeg ikke ønsket det, da hadde det ødelagt meg på sikt. Jeg hadde mistet noe av selvfølelsen min, hadde fått mer og mer motvilje mot sex med mannen, og dessverre også ganske sikkert mot mannen, selv om han ikke nødvendigvis var årsaken.

Når man har holdt på slik i så mange år og fremdeles ikke har snakket nok om det til at man vet hva som ligger bak, da tenker jeg det er stor risiko for at forholdet vil stå i fare om de ikke søker ekstern hjelp.

Skrevet

Er konemor utro? Forelsket i en annen? Forblir gift for ungenes skyld? 
Utroskap blant kvinner er MINST like vanlig som at menn er utro. Og at hun klistrer på seg et «lykkelig» smil, men ikke klarer å ha sex med deg fordi hun tenker på en annen, er en klassiker. 

Anonymkode: 7201c...1b8

Skrevet

Herre! Denne tråden tar helt av. Hvordan kan dere trekke så absurde konklusjoner fra det stakkars HI skriver. Skjønner godt at han blir provosert. 
Jeg kunne vært kvinnen i dette forholdet. Jeg har helt mistet lysten på min mann. Vi har det så fint på alle andre måter, og han gjør hva som helst for meg og ungene,  men jeg orker bare ikke ha sex med ham. Han har vært tålmodig i mange år og maser ikke tror han, men jeg kan ikke komme nær ham uten at han får stå. Jeg blir så stresset av dette. 
Han vil at jeg skal gi ham mer nærhet men jeg kan ikke kysse han uten at det vokser i buksen hans. 
Dette stresser meg veldig. 
Jeg aner ikke hvorfor jeg har mistet lysten så det hjelper ikke å snakke om det hele tiden. 
Det eneste jeg kan komme på er at han er litt kjedelig for meg. Han forstår ikke min humor. Han er så lite subtil. Jeg får ingen motstand og jeg er lei av å høre hvor vakker og sexy og fantastisk jeg er. Han er konfliktsky og skal gjøre ALLE tilfreds. 
Fra min side så er jeg stresser for det ene barnet vårt og for jobben min. Så jeg ORKER ikke gjøre noe med saken og vil bare være i fred fra sex-kravene. 
Noen ganger vil jeg bare foreslå at han kan finne noen å ha sex med så jeg slipper presset (men jeg vil ikke vite om det). 

Vet ikke hvor lenge vi kan ha det sånn men han kommer kanskje til å gå lei av å vente en dag. 
Hører noen sier at sexlysten kommer hvis man har mer sex men det vrir seg i magen av å ha pliktsex. Det er som å ha sex med sin bror. 

Det er ikke meningen å ta over HI sin tråd…. Jeg vil bare si at det er ikke sikkert det er noe galt med ham selv om konen har mister lysten. 

Anonymkode: c86e2...117

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan dere trekke så absurde konklusjoner fra det stakkars HI skriver.

Jeg gjorde som deg før, jeg forsvarte menn nært sagt uansett hvor idiotisk de oppførte seg. Både på forum og på personlig plan. Og på samme måte som deg, så mistet jeg lysten på menn jeg var sammen med.

Da jeg etter hvert fant ut at det var en sammenheng der, sluttet å dulle med menn og kalle de «stakkars», og i stedet satte krav til oppførsel på menn, så mistet jeg ikke lysten lengre.

Menn kan og bør stilles krav til, ellers mister kvinner lysten. 

Ser du nå hvorfor man angriper han?

Og i samme slengen hvorfor du mister lysten?

Anonymkode: 9f0dd...01b

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Herre! Denne tråden tar helt av. Hvordan kan dere trekke så absurde konklusjoner fra det stakkars HI skriver. Skjønner godt at han blir provosert. 
Jeg kunne vært kvinnen i dette forholdet. Jeg har helt mistet lysten på min mann. Vi har det så fint på alle andre måter, og han gjør hva som helst for meg og ungene,  men jeg orker bare ikke ha sex med ham. Han har vært tålmodig i mange år og maser ikke tror han, men jeg kan ikke komme nær ham uten at han får stå. Jeg blir så stresset av dette. 
Han vil at jeg skal gi ham mer nærhet men jeg kan ikke kysse han uten at det vokser i buksen hans. 
Dette stresser meg veldig. 
Jeg aner ikke hvorfor jeg har mistet lysten så det hjelper ikke å snakke om det hele tiden. 
Det eneste jeg kan komme på er at han er litt kjedelig for meg. Han forstår ikke min humor. Han er så lite subtil. Jeg får ingen motstand og jeg er lei av å høre hvor vakker og sexy og fantastisk jeg er. Han er konfliktsky og skal gjøre ALLE tilfreds. 
Fra min side så er jeg stresser for det ene barnet vårt og for jobben min. Så jeg ORKER ikke gjøre noe med saken og vil bare være i fred fra sex-kravene. 
Noen ganger vil jeg bare foreslå at han kan finne noen å ha sex med så jeg slipper presset (men jeg vil ikke vite om det). 

Vet ikke hvor lenge vi kan ha det sånn men han kommer kanskje til å gå lei av å vente en dag. 
Hører noen sier at sexlysten kommer hvis man har mer sex men det vrir seg i magen av å ha pliktsex. Det er som å ha sex med sin bror. 

Det er ikke meningen å ta over HI sin tråd…. Jeg vil bare si at det er ikke sikkert det er noe galt med ham selv om konen har mister lysten. 

Anonymkode: c86e2...117

Dere har tydeligvis problemer med forholdet, problemer med kommunikasjon og du føler lite tilhørighet til, respekt for eller tiltrekning til din mann. Du skriver at dere har det så fint på alle andre områder, for han gjør hva som helst for deg. Men det virker jo som om ingen av dere heller er lykkelige.

Du skriver at din mann er konfliktsky, men det er jo du også når du sier du ikke orker å ta tak i problemene i forholdet.

Hi har tydeligvis mange av samme problemene som du beskriver, kommunikasjonsproblemer, problemer med forholdet og tiltrekning, at de ikke tar ordentlig tak i problemene sine. Det er tydelig ut fra det han selv skriver, selv om han kommuniserer veldig dobbelt i hele tråden. Men når slike ting blir påpekt, da er det plutselig ingen problemer og alt er såååå bra og de er sååå lykkelige. Og likevel er han en så fortvilt mann at han ikke vet hva han skal gjøre videre, hvordan han skal komme seg videre, hvordan løse problemene.

Det mange reagerer på i tråden er denne dobbelheten og den tonen han tar mot mange av de som svarer, også flere av de som svarer ham saklig.

Om det tilfeldigvis er du og han som er gift, da er det jo tydelig at forholdet har store problemer. Skal man fortsette å holde sammen må man også være villig til å jobbe for det.

Slik du skriver, ønsker du egentlig å være sammen med mannen din? Det virker som om du ikke har særlig respekt igjen for ham, og da er det jo heller ikke rart at tenningen forsvinner.

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Dere har tydeligvis problemer med forholdet, problemer med kommunikasjon og du føler lite tilhørighet til, respekt for eller tiltrekning til din mann. Du skriver at dere har det så fint på alle andre områder, for han gjør hva som helst for deg. Men det virker jo som om ingen av dere heller er lykkelige.

Du skriver at din mann er konfliktsky, men det er jo du også når du sier du ikke orker å ta tak i problemene i forholdet.

Hi har tydeligvis mange av samme problemene som du beskriver, kommunikasjonsproblemer, problemer med forholdet og tiltrekning, at de ikke tar ordentlig tak i problemene sine. Det er tydelig ut fra det han selv skriver, selv om han kommuniserer veldig dobbelt i hele tråden. Men når slike ting blir påpekt, da er det plutselig ingen problemer og alt er såååå bra og de er sååå lykkelige. Og likevel er han en så fortvilt mann at han ikke vet hva han skal gjøre videre, hvordan han skal komme seg videre, hvordan løse problemene.

Det mange reagerer på i tråden er denne dobbelheten og den tonen han tar mot mange av de som svarer, også flere av de som svarer ham saklig.

Om det tilfeldigvis er du og han som er gift, da er det jo tydelig at forholdet har store problemer. Skal man fortsette å holde sammen må man også være villig til å jobbe for det.

Slik du skriver, ønsker du egentlig å være sammen med mannen din? Det virker som om du ikke har særlig respekt igjen for ham, og da er det jo heller ikke rart at tenningen forsvinner.

Godt innlegg.

Det blir for dumt at man angriper andre på samme måte som HI, når man har samme problemer som HI. 

Anonymkode: 9f0dd...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...