Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #51 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ja, men du sier at jeg kommer med kloke ord bare de gangene jeg støtter deg. Du ser ikke sammenhengen mellom ordene mine de gangene de rammer deg og de gangene de rammer noen andre. Anonymkode: 9f0dd...01b Nå var det vel ikke alt som var støttende men jeg likte det du skrev i den meldingen. Jeg ser sammenhengen men må få være uenig i enkelte ting jeg også?
the amazing spidermamma Skrevet 12. juli 2021 #52 Skrevet 12. juli 2021 Når du sier at kona di vil at det skal funke med sexen, er det for å gjøre deg fornøyd, eller fordi hun selv vil ha lyst til å ha sex? Dette er vanskelig territorium, for press kan virkelig være avtennende (og det at dere 'har pratet masse om det' kan også føles som press), men samtidig er det også sånn at man kan gå litt i dvale hvis det er lenge mellom hver gang. Hva slags prevensjon bruker hun?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #53 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (1 time siden): Beklager kjære deg men jeg har et flott forhold til både kone og barn. Jo, jeg har også en flott far som lærte meg og være forsiktig med mennesker som deg 😥. Beklager Hvorfor ønsker du ikke å diskutere åpent forhold med kona? Hun ønsker ikke å ha sex eller jobbe med sexlysten. Spør om det er greit for henne at dere begge har sex med andre? Da er det ikke noe utroskap. Hvorfor ønsker du å gjøre noe bak ryggen på kona? Anonymkode: 0d261...4e6
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #54 Skrevet 12. juli 2021 the amazing spidermamma skrev (12 minutter siden): Men hvis forholdet dere imellom ellers er bra, bør dere jo søke hjelp til å fikse det som ikke funker. Det kan være vanskelig å komme ut av et spor på egenhånd. Skjønner at det er kjipt uten sex, det ville mange syntes, men løsningen er liksom ikke å søke ut hvis man vil beholde forholdet. Har prøvd men ikke funnet noe som virker enda. Men vi gir oss ikke. Jeg skal holde meg inne 😉 Takk for svar
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #55 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ønsker du ikke å diskutere åpent forhold med kona? Hun ønsker ikke å ha sex eller jobbe med sexlysten. Spør om det er greit for henne at dere begge har sex med andre? Da er det ikke noe utroskap. Hvorfor ønsker du å gjøre noe bak ryggen på kona? Anonymkode: 0d261...4e6 Vær så snill og les gjennom før du kommenterer. Vi jobber med dette, og jeg kunne ikke tenke meg og ha sex med andre enn henne. Hvorfor skal jeg gjøre noe bak hennes rygg
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #56 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det stemmer jo ikke, du er på full fart til å bryte ned ditt eget forhold. Det forklarer saken ja. Konfliktskyhet og ansvarsunnvikelse er noe av det medt vanlige årsakene til at menn seiler ut av familien og overlater gjengen til seg selv - og likevel føler det er HAN som er offeret. Anonymkode: 9f0dd...01b Amen, du har skjønt det👍
the amazing spidermamma Skrevet 12. juli 2021 #57 Skrevet 12. juli 2021 Og en annen ting; hvor mye fokus pleier dere å ha på hennes nytelse?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #58 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (3 minutter siden): Vær så snill og les gjennom før du kommenterer. Vi jobber med dette, og jeg kunne ikke tenke meg og ha sex med andre enn henne. Hvorfor skal jeg gjøre noe bak hennes rygg Skal du chatte med andre damer mens kona di ser på eller i hvert fall informere henne om det? Anonymkode: 0d261...4e6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #59 Skrevet 12. juli 2021 the amazing spidermamma skrev (2 minutter siden): Og en annen ting; hvor mye fokus pleier dere å ha på hennes nytelse? Tenkte også på dette. En fyr som bare fokuserer på egen orgasme er ikke noe særlig interessant. Anonymkode: 0d261...4e6
the amazing spidermamma Skrevet 12. juli 2021 #60 Skrevet 12. juli 2021 Og - enda en ting - gjør dere kjæreste-ting sammen uten ungene?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #61 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (6 minutter siden): Amen, du har skjønt det👍 Ja, men da er DETTE det egentlige problemet. Mitt forslag til deg er at du setter alt du driver med på is, da mener jeg chatting også. Alt. Så går du til din kone og sier at du skal i individuell terapi, og sier at dette må skje først. I terapien tar du opp dette som du bærer med deg fra du vokste opp (som ut fra det du beskriver er konfliktskyhet og grunnleggende skepsis mot kvinner). Etter å ha gått en stund i terapi bør du merke at noe skjer med deg. Det kan godt være at du har valgt feil kvinne, HI, men det kan også være at du har valgt rett kvinne og har dårlige redskaper å behandle henne med (nei, sikter ikke til kuken, den er bra nok, sikter til de emosjonelle verktøyene). Etter hvert, når du jobber med deg selv, kan du se om ikke du kan prate med din kone om dette. Hvis du kan det, så tror jeg dere kan komme på rett kjøl. PS! Se Friends. Se hele serien. Du er Chandler, og du kan komme deg gjennom tunnelen Synes du ikke du kan ta deg råd til dette? Det kalles å bryte et mønster. Dette er de tingene du bør spandere på deg selv fordi det kommer til å gagne deg, og det kommer til å gagne hele familien, inkludert dine barn, og deres fremtidige ektefeller og deres barn igjen. Pluss pluss pluss! Anonymkode: 9f0dd...01b
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #62 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ja, men da er DETTE det egentlige problemet. Mitt forslag til deg er at du setter alt du driver med på is, da mener jeg chatting også. Alt. Så går du til din kone og sier at du skal i individuell terapi, og sier at dette må skje først. I terapien tar du opp dette som du bærer med deg fra du vokste opp (som ut fra det du beskriver er konfliktskyhet og grunnleggende skepsis mot kvinner). Etter å ha gått en stund i terapi bør du merke at noe skjer med deg. Det kan godt være at du har valgt feil kvinne, HI, men det kan også være at du har valgt rett kvinne og har dårlige redskaper å behandle henne med (nei, sikter ikke til kuken, den er bra nok, sikter til de emosjonelle verktøyene). Etter hvert, når du jobber med deg selv, kan du se om ikke du kan prate med din kone om dette. Hvis du kan det, så tror jeg dere kan komme på rett kjøl. PS! Se Friends. Se hele serien. Du er Chandler, og du kan komme deg gjennom tunnelen Synes du ikke du kan ta deg råd til dette? Det kalles å bryte et mønster. Dette er de tingene du bør spandere på deg selv fordi det kommer til å gagne deg, og det kommer til å gagne hele familien, inkludert dine barn, og deres fremtidige ektefeller og deres barn igjen. Pluss pluss pluss! Anonymkode: 9f0dd...01b Det tar litt av dette nå. Skulle gjort dette lenge før. Diagnosen er klar på et blunk jo🙏. Men må dessverre skuffe deg noe, har ikke tenkt og bruke friends som noe veileder. Beklager. Fortsatt god sommer
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #63 Skrevet 12. juli 2021 the amazing spidermamma skrev (21 minutter siden): Og - enda en ting - gjør dere kjæreste-ting sammen uten ungene? Så langt det lar seg gjøre. Vi er mye med barna men det gir oss så mye tilbake så da gir vi sikkert avkall på noe. Men i lengden tror jeg det er verdt det.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #64 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (Akkurat nå): Det tar litt av dette nå. Skulle gjort dette lenge før. Diagnosen er klar på et blunk jo🙏. Men må dessverre skuffe deg noe, har ikke tenkt og bruke friends som noe veileder. Beklager. Fortsatt god sommer Neivel, dette ser du selv. Det har tatt av hele veien, spør du meg. Du kommer med en problemstilling og så flyr du på de som svarer deg, eller later plutselig som du ikke har noe problem i det hele tatt. Iver, fryd, sarkasme, alvor, tull. Hot’n’cold, hot’n’cold. Klart det er noe som ligger under. Anonymkode: 9f0dd...01b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #65 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (Akkurat nå): Så langt det lar seg gjøre. Vi er mye med barna men det gir oss så mye tilbake så da gir vi sikkert avkall på noe. Men i lengden tror jeg det er verdt det. Så dere er aldri alene, men kun med barna hele tiden? Ikke noe rart hun har mistet lysten. Man får ikke lyst på sex av å ha barnehyl, søl, rot, lekser og aktiviteter hele dagen. Anonymkode: 0d261...4e6
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #66 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Tenkte også på dette. En fyr som bare fokuserer på egen orgasme er ikke noe særlig interessant. Anonymkode: 0d261...4e6 Du, det er jeg fullstendig klar over. Vi har hatt det bra, dårlig noen år nå, men vi kommer oss opp igjen
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #67 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så dere er aldri alene, men kun med barna hele tiden? Ikke noe rart hun har mistet lysten. Man får ikke lyst på sex av å ha barnehyl, søl, rot, lekser og aktiviteter hele dagen. Anonymkode: 0d261...4e6 Neida, vi har være stunder. De begynner og bli såpass store så mye av hyl, søl og div er bedre nå
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #68 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Neivel, dette ser du selv. Det har tatt av hele veien, spør du meg. Du kommer med en problemstilling og så flyr du på de som svarer deg, eller later plutselig som du ikke har noe problem i det hele tatt. Iver, fryd, sarkasme, alvor, tull. Hot’n’cold, hot’n’cold. Klart det er noe som ligger under. Anonymkode: 9f0dd...01b Ok, glad du har funnet ut at det 😊
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #69 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (2 minutter siden): Neida, vi har være stunder. De begynner og bli såpass store så mye av hyl, søl og div er bedre nå Du har enda ikke svart på det viktigste spørsmålet. Kommer du til å informere kona om at du chatter med andre damer? Anonymkode: 0d261...4e6
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #70 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (9 minutter siden): Du, det er jeg fullstendig klar over. Vi har hatt det bra, dårlig noen år nå, men vi kommer oss opp igjen Å? Så plutselig når du tenker deg om er det kanskje ikke sikkert hun er så lykkelig likevel? Anonymkode: 809a2...a94
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #71 Skrevet 12. juli 2021 the amazing spidermamma skrev (38 minutter siden): Når du sier at kona di vil at det skal funke med sexen, er det for å gjøre deg fornøyd, eller fordi hun selv vil ha lyst til å ha sex? Dette er vanskelig territorium, for press kan virkelig være avtennende (og det at dere 'har pratet masse om det' kan også føles som press), men samtidig er det også sånn at man kan gå litt i dvale hvis det er lenge mellom hver gang. Hva slags prevensjon bruker hun? Det er nok litt begge deler tenker jeg. Helt enig med deg, prate og prate tror jeg kan ha motsatt virkning. Vi har fine samtaler om dette men ser ingen grunn til og ha dette som tema hver dag. Vet ikke om jeg misforstår deg med dvale men blir det til ett press sliter vi. Vi har bestemt oss for og roe helt ned og ta det litt som det kommer. Vi får det til. Uavhengig hva de andre mener her inne så er vi utrolig nok veldig glad i hverandre. Hun bruker ikke prevensjon nå
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #72 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (3 minutter siden): Ok, glad du har funnet ut at det 😊 Ja, sånn apropos fedre, jeg har en sånn far. Måtte til slutt bare ta avstand til hele greia. Det er jo umulig å være i lag med noen man aldri kommer gjennom til, fordi de er så opptatt av å svare rett og bevare fasaden og aldri kan være ærlig. Har brukt endel år på å bryte mønsteret selv. Ønsker selvfølgelig at andre menn skal gjøre andre valg enn han - MEN! - det er noe man må velge selv. Hvis ikke du gjør noe med det, så blir det dine barn som må ta tak. Eller deres unger igjen. Eller eller. Og til dere som har satt dere fore å få svar; dere kommer ikke til å få det hvis han ikke selv vil gi det. Anonymkode: 9f0dd...01b
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #73 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Å? Så plutselig når du tenker deg om er det kanskje ikke sikkert hun er så lykkelig likevel? Anonymkode: 809a2...a94 Vi er lykkelige, men ikke så bra sex akkurat nå. Hadde du klart og følge med så burde du fått med deg det.
Jayme Skrevet 12. juli 2021 Forfatter #74 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, sånn apropos fedre, jeg har en sånn far. Måtte til slutt bare ta avstand til hele greia. Det er jo umulig å være i lag med noen man aldri kommer gjennom til, fordi de er så opptatt av å svare rett og bevare fasaden og aldri kan være ærlig. Har brukt endel år på å bryte mønsteret selv. Ønsker selvfølgelig at andre menn skal gjøre andre valg enn han - MEN! - det er noe man må velge selv. Hvis ikke du gjør noe med det, så blir det dine barn som må ta tak. Eller deres unger igjen. Eller eller. Og til dere som har satt dere fore å få svar; dere kommer ikke til å få det hvis han ikke selv vil gi det. Anonymkode: 9f0dd...01b Vet du hva min far lærte meg? At mennesker som deg er livsfarlige. Vet du hva, jeg har det helt forferdelig, barna sliter pga meg, det samme min kone også. Alle har det helt forferdelig. Fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #75 Skrevet 12. juli 2021 Jayme skrev (5 minutter siden): Vi er lykkelige, men ikke så bra sex akkurat nå. Hadde du klart og følge med så burde du fått med deg det. Ja, det er som å miste et hjul og så kjøre videre fordi resten av bilen fungerer så fint. Anonymkode: 9f0dd...01b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå