Gå til innhold

Navlepiercing som hovner/blir rød

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 24 år og har hatt navle piercing siden 2014.. så noen år siden 

måtte fjerne den da jeg ble gravid for 2 år siden, pga arr og nå savner jeg og ha på men blir så fort rød og hovnet opp etter en dags bruk :( og vet ikke hva jeg kan gjøre for og stramme den litt siden er litt arr :(  Slenger bare bilde nedfår, noen kremer eller noe som kan brukes? 

A886F902-B325-4126-B177-A2650F94DEFF.jpeg

Anonymkode: 2a764...087

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hei! Jeg er 24 år og har hatt navle piercing siden 2014.. så noen år siden 

måtte fjerne den da jeg ble gravid for 2 år siden, pga arr og nå savner jeg og ha på men blir så fort rød og hovnet opp etter en dags bruk :( og vet ikke hva jeg kan gjøre for og stramme den litt siden er litt arr :(  Slenger bare bilde nedfår, noen kremer eller noe som kan brukes? 

A886F902-B325-4126-B177-A2650F94DEFF.jpeg

Anonymkode: 2a764...087

Jeg har også arr (og hull) etter min som jeg tok ut for over 10 år siden. Det er bare noe man må leve med. 

Anonymkode: bd93c...2d6

Skrevet

Innse at det er unaturlig og stygt.

Anonymkode: 6bd5b...a65

Skrevet

Jeg har også tydelig merke etter min, verre enn du har😅 Det er dessverre bare en konsekvens av piercing. Datteren min på 15 har lyst på, men hun får ikke lov. Jeg viser henne arret mitt for å prøve å fortelle hvordan det blir, men det er visst ikke så ille synes hun. Ikke ille nok til at det skremmer henne ihvertfall🥴

Skrevet

Dette er bare en liten irritasjon. Bruk pyriseptsalve, stikk piercingen ned i tuben slik at det er masse salve på den når du setter den inn. Og bruk for all del piercing av titan, det irriterer aldri. Aldri bruk kirurgisk stål, det høres trygt og fint ut men er det absolutt ikke. Håper det går bra, for piercing er fint.

Anonymkode: b3dbe...3eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg har også arr (og hull) etter min som jeg tok ut for over 10 år siden. Det er bare noe man må leve med. 

Anonymkode: bd93c...2d6

Jeg har og åpent hull enda, trodde de grodde igjen etterhvert.

Anonymkode: 4be64...a3f

Skrevet

Det er ingen som bruker navlepercing i 2021... 

Anonymkode: 27fa1...26d

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Joda, det er det.

Ingen over 40 kanskje, for vi hadde det da vi var tenåringer ;) Mitt arr har grodd igjen.

Men barna våre, som nå er tenåringer, synes det er kjempefint....

Anonymkode: 30228...a19

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enkelte tror verden dør ut med en selv.

Anonymkode: b3dbe...3eb

Skrevet

Ikke bruk pyrisept!! Rens med saltvann. Den er ikke betent. Det vil bli litt irritasjon der når du ikke har brukg den på en stund. Vurder å bytt til stang i plast istedet, den vil irritere mindre.

Anonymkode: 309cd...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...