Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #1 Skrevet 11. juli 2021 Håret er tørt etter å ha blitt stripet og farget, da skal proteinkur visstnok være bra. Har sett på Joico K PAK deep reconstructor på nettbutikk, noen erfaringer, andre tips? Anonymkode: 94da4...081
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #2 Skrevet 11. juli 2021 En eggeplomme eller to, creme fraische og en liten dæsj olivenolje. Rør sammen, klin inn i håret. Ta en plastpose over håret (bærepose) og surr en stor håndduk rundt hodet, slik du ellers gjør med vått hår. La det virke en stund. Finnes ingen bedre! Fikk denne av min frisør for mange år siden. Husker du den filmen med Julia Roberts, hvor hun er personlig assistent til en kreftsyk mann? Der bruker hun majones i håret, blir litt samme greia, bare at det blir enda bedre om du bruker creme fraische (eller rømme). Forresten - viktig at du skyller ut alt med kaldt, eller knapt lunkent vann først, for bruker du varmt vann for å skylle ut blir det vanskelig å få ut egget Men skyller du først godt ut med kaldt vann, og deretter vasker håret som vanlig, så fungerer det supert. Anonymkode: 13a7e...361
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #3 Skrevet 11. juli 2021 Takk, dette skal jeg prøve. Men blir det ikke lukt i håret av egg? Hi Anonymkode: 94da4...081
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #4 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Takk, dette skal jeg prøve. Men blir det ikke lukt i håret av egg? Hi Anonymkode: 94da4...081 Nei, det skylles jo helt ut. Bare pass på at du tar en pose på hodet (det hindrer at hårkuren tørker ut - da kan det bli problemer å fjerne eggrestene) og at du skyller veldig godt ut med kaldt vann først, før du etterpå vasker håret som normalt. Anonymkode: 13a7e...361
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå