Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer utrolig mye på hvorfor det er så dårlig med hjelp å få, til tennene, i helger/helligdager / ferier?

Finnes 1 tannlegevakt i fylket, som har oppe 11-15 på desse dager da resten er stengt! Men når en virkelig trenger hjelp og ringer, så får en ikke hjelp…. 
Tannproblemer kan gå ut over så mye!

Og de fleste betaler det som det koster for å få hjelp, viss det er viktig nok.

Ringte idag, men de hadde helt fullt, ringte da de åpner!

Ser ikke fylket/kommunene behovet for lenger åpningstid, flere klinikker til dette mon tro.

Bør nesten ha en klinikk som har oppe slik som legevakten har.

For de som ikke har opplevd å ha behov for dette, så forstår jeg at dere ikke ser problemet, men står du med en skadet tann/mistet fylling/smerter osv, er det ikke greit i det hele.

Anonymkode: cd71f...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legevakten skal hjelpe med smertelindring om du trenger det altså. Ikke alt en paracet hjelper mot nei.

En venninne var i en ulykke en helg og slo ut flere tenner, da fikk hun hjelp på sykehuset.

Anonymkode: c29c1...47d

Skrevet

Er vel døgnåpen tannlegevakt?. Min sønn fikk sparket ut tenner en lørdag ettermiddag. Dro til legevakten først, men ble sendt til tannlegevakt i nabokommunen  

Anonymkode: 09315...062

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er vel døgnåpen tannlegevakt?. Min sønn fikk sparket ut tenner en lørdag ettermiddag. Dro til legevakten først, men ble sendt til tannlegevakt i nabokommunen  

Anonymkode: 09315...062

Nei, her er bare helger/helligdager 11-15, ingen døgn åpne.

Skulle for all del vært døgnåpent, slik at alt akutt fikk hjelp.

Da min sønn skadet tennene, klarte vi få akutt time hos privat tannlege rett før stengetid en fredag , men måtte få tid hos skoletannlegen på mandagen etter helgen…. 

Anonymkode: cd71f...ebe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...