Gå til innhold

Oi, store nyheter! 90 år uvaksinert dame døde av Corona alfa og beta i Belgia.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Noen ganger begynner jeg å lure… 

https://www.dagbladet.no/nyheter/kvinne-dod-etter-dobbeltinfeksjon/74006466

Anonymkode: 77ac8...e42

Er du virkelig så dum? Snakk om å misse poenget totalt  :roll:

Anonymkode: 8019e...5e3

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Er du virkelig så dum? Snakk om å misse poenget totalt  :roll:

Anonymkode: 8019e...5e3

Er du så dum som du er? Eller er du smartere enn du er?

I en tid da det er blitt nok så standard å hetse folk på nett er det revolusjonerende å si at det er galt å hetse folk på nett.

Du? Det er faktisk galt å hetse folk på nett.

Jeg er så revolusjonerende! :nigo:

Anonymkode: ea3fb...72f

Forskere advarer om at det er mulig å bli smittet at to virusvarianter på samme tid, etter at en 90 år gammel dame skal ha blitt smittet av både alfa og beta- varianten.

Se👆🏼Det var nyheten! 

Anonymkode: b08d9...f9b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er du så dum som du er? Eller er du smartere enn du er?

I en tid da det er blitt nok så standard å hetse folk på nett er det revolusjonerende å si at det er galt å hetse folk på nett.

Du? Det er faktisk galt å hetse folk på nett.

Jeg er så revolusjonerende! :nigo:

Jeg er enig i at man ikke bør hetse andre, men av og til begynner man å tvile litt på hjernekapasiteten til enkelte mennesker likevel. HI har jo fullstendig gått glipp av poenget, og fronter åpent sin uvitenhet på en ganske hetsende måte selv.

Anonymkode: 72e13...d8a

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig i at man ikke bør hetse andre, men av og til begynner man å tvile litt på hjernekapasiteten til enkelte mennesker likevel. HI har jo fullstendig gått glipp av poenget, og fronter åpent sin uvitenhet på en ganske hetsende måte selv.

Anonymkode: 72e13...d8a

Det er lov å tvile. Det er ikke greit å hetse.

Det finnes ganger da jeg tviler på om barn virkelig vil oppnå de drømmene sine. Det er helt i orden at jeg tviler på det. Det er ikke greit om jeg ville begynne å forklare for lille Anne at hun aldri vil ha nubbsjanse for å bli astronaut, da det aldri har vært noen fra Norge som har vært astronaut.

Å tenke det får ingen andre enn den som tenker det vite. Å gjøre det er ikke greit hvis det er noe slemt.

I tillegg til det andre har påpekt, at nyheten er at man kan smittes av to ulike virus på samme tid og at man foreløpig vet for lite om hva det ev. har å si for sykdomsforløp hos pasient, så øker det at to ulike varanter av viruset "møtes" risikoen for nye mutasjoner. Det igjen kan gå flere retning. En ny mutasjon kan bli omtrent likt med de to som "møtes", den kan bli svakere og mindre smittsom og gi mindre alvorlig sykdom - eller det motsatte, at langt farligere mutasjoner kan skapes. Og akkurat dette siste virker det som om journalisten også har gått glipp av.

Når du leser, HI, les det litt mer nøye og spør deg selv hva det egentlig er du leser :)

Anonymkode: d00e5...d02

9 hours ago, Anonym bruker said:

Noen ganger begynner jeg å lure… 

https://www.dagbladet.no/nyheter/kvinne-dod-etter-dobbeltinfeksjon/74006466

Anonymkode: 77ac8...e42

nå er du bare sikkelig ekkel

Anonymkode: c0519...c9a

• Opprett ny...