Gå til innhold

Fader av mannen - hans bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man kjøpe noe til folk som har alt de trenger? Det er vel strengt tatt et signal om å stoppe kjøpinga...opplevelser er fint. Han ønsker seg kake og det kn han jo få...eller noe som blir brukt...som den parfymen. Godt øl/god vin? Ekstra god middag som du serverer en kveld minste er lagt. Mange muligheter uten å kjøpe enda mer ting til fulle hus. 

Anonymkode: 25814...bf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Uttrykket "Fader av...." kan bety "far av", men det er også et vanlig uttrykk å bruke når man er irritert på noen og det er sterkt beslektet med banning, er en mildere form for uttrykket "Faen ta...."

Anonymkode: 9fda1...226

Har hørt om uttrykket «fader ta», men aldri om «fader av».

Anonymkode: 951e1...1cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det med parfyme var en god idé. Tror han har litt lite igjen av den han bruker nå på sommeren :)

Tusen takk :)

HI

Anonymkode: 9fda1...226

Flott, da går du for det, og så blir det en knallfin feiring på ham med kake og kyss i tillegg 😁🤗

Anonymkode: 318cf...d6e

Skrevet

Han er datanerd sier du, jeg skal være litt utenfor det standard jeg da, er det noe spesielt han spiller, liker, ser på e.l. mtp på det eller går det i bygging?

Anonymkode: 20ccb...85d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har hørt om uttrykket «fader ta», men aldri om «fader av».

Anonymkode: 951e1...1cb

Enig, utrolig misvisende overskrift. Har aldri hørt uttrykket før, bare «fader ta». Sikkert noe dialekt da.

Anonymkode: 19103...c2f

Skrevet

Hvis han er skikkelig datanerd kan jeg anbefale et ordentlig tastatur. Har en supernerd selv og han ble plutselig interessert i mekaniske tastatur og har nå bygget selv. Hvis han liker sånt er det en veldig fin gave, også får han en ny gadget uten at det tar opp så mye plass.

Anonymkode: 78f52...063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...