Gå til innhold

Fader av mannen - hans bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som er fantastisk.

Han har bursdag om 6 dager.
Har ALT!!!, ønsker seg INGENTING!!!!!
Har mast i 3 måneder om det er noe han ønsker seg og han svarer fremdeles "vet ikke".
Selv når jeg truer meg å kjøpe sexy undertøy til meg til han, og vi pleier å åpne presanger sammen med barna og har en tenåring så kom han ikke på noe.......

Det eneste har sier han har lyst på er kake og det vil han selvfølgelig få uansett...

Noen forslag.
Når det kommer til interesser, han er datanerd, og har alt for mye utstyr som det er 

Anonymkode: 9fda1...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han har alt og ikke ønsker seg noe så gir du han en koselig opplevelse. Middag på restaurant, billetter til en konsert, noe sånt.

Anonymkode: 8c47b...2ff

Skrevet

En hotellovernatting bare for dere to?

Anonymkode: 4a44e...9ca

Skrevet

Jeg skal kjøpe freesbeer til freesbeegolf til min mann som har alt og ønsker seg ingenting.....

Anonymkode: 191aa...c6e

Skrevet

Skateboard

Anonymkode: 92b42...571

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Om han har alt og ikke ønsker seg noe så gir du han en koselig opplevelse. Middag på restaurant, billetter til en konsert, noe sånt.

Anonymkode: 8c47b...2ff

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

En hotellovernatting bare for dere to?

Det hadde vært fantastisk, men har bare en av besteforeldrene i nærheten, og den personen er for syk til å være barnevakt dessverre.
Har ikke hatt barnevakt på 2 år og kommer nok ikke til å ha det heller før eldste er gammel nok til å passe de minste.

HI

Skrevet

Hva betyr overskriften?? Fader av mannen???

Anonymkode: 60a5f...8ac

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva betyr overskriften?? Fader av mannen???

Anonymkode: 60a5f...8ac

At jeg er irritert over at jeg ikke får et ordentlig svar fra han :P

HI

Skrevet

Liker han å lese? Har han lesebrett? Anbefaler Kindle.

Glad i øl eller vin? Whisky? 

Har han støyreduserende headset? 

Hva med klær? Ikke veldig spennende, men kjekt om han ikke har. 

Glad i kaffe? Abonnement på månedens kaffe. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det hadde vært fantastisk, men har bare en av besteforeldrene i nærheten, og den personen er for syk til å være barnevakt dessverre.
Har ikke hatt barnevakt på 2 år og kommer nok ikke til å ha det heller før eldste er gammel nok til å passe de minste.

HI

Da trenger dere å finne kjærestestunder som er oppnåelige slik livssituasjonen er for dere her og nå.

Hva med en flaske god massasjeolje, og så kan dere massere hverandre etter barna er i seng. Du begynner på bursdagen hans og masserer ham på kvelden :)

Skrevet

Jeg hadde skaffet en ungdom som barnevakt noen timer en kveld og gått på kino/teater/middag e.l. Det tenker jeg er verdt å investere i ☺️

Skrevet

Nå aner jeg ikke budsjett her, men de gavene som traff best her var en klokke, skikkelig barberutstyr med kost, kniv, div produkter og fin krukke med barberskum (jeg har mann med skjegg), ølsmaking med ett par kompiser, billetter til konsert eller stand up. 

Anonymkode: 6708e...4ff

Skrevet

Hvis barnevakt og opplevelsesgave ikke er mulig så lager du datenight hjemme. Men du har kanskje en nabo/kollega, venninne som kan ta en kveld hjemme hos dere så du kan overraske mannen?

Men hjemme går fint det også:

Lag, eller bestill, favorittmaten hans. God dessert. Vin. Champagne. Levende lys. Rolig musikk. Barna i seng.  
Og gjør noe hyggelig sammen,- om det er å spille spill, se film, et varmt bad sammen eller bare sitte lenge ved bordet og prate. 

Anonymkode: c449a...1e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

HI

En familiehelg på et hotell med aktiviteter for barn ?  En helg i Oslo med billetter til mamma mia etc .. 

Anonymkode: 7ec0d...230

Skrevet

Du skriver at dere har en tenåring i hus? En tenåring kan da fint passe småsøsknene i tre- fire timer...?

Anonymkode: 9cb72...440

Skrevet

Du har mast om gave i tre mnd!? Da hadde jeg ønsket meg fred fra mas 😂

Gave er jo ikke så viktig for alle, så om han ikke har noen spesifikke ønsker så kjøper du klær, sko eller godlukt til han. Det viktigste er vel at barna får en gave å gi til pappa?

Ev kan du forstørre et pent/morsomt bilde på lerret. 

Anonymkode: abd7f...6e4

Skrevet

Det er ikke mannens ansvar å fortelle deg hva han vil du skal kjøpe i gave. En gave er finest når det er absolutt overraskelse. Du må da kjenne mannen din godt nok til å vite hva han kan sette pris på vel? 

Ser du har fått mange tips, uten at jeg leste de skikkelig. Mine tips er: 

Herreparfyme

Noe godt på polet 

Ølkrus

Solbriller

Drone

Miniprinter for mobiltelefon (det ønsker JEG meg 🤩

Klær

Hokasko

Thermocell myggjager

Airfryer

Caps 

Noen her du likte? 

Anonymkode: 318cf...d6e

Skrevet

Bursdagen til mannens far? 

Anonymkode: 951e1...1cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bursdagen til mannens far? 

Nei, min mann - far til mine barn

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, min mann - far til mine barn

Det fremgår ikke av overskriften.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det fremgår ikke av overskriften.

Hvilken del av: «Har en mann som er fantastisk» synes du var uklar egentlig 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvilken del av: «Har en mann som er fantastisk» synes du var uklar egentlig 😅

Jeg viser til overskriften. «Fader av mannen» er vel nødvendigvis hans far. 

Å uttrykke seg presist og forståelig er undervurdert (jf. tidligere diskusjon her inne).

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke mannens ansvar å fortelle deg hva han vil du skal kjøpe i gave. En gave er finest når det er absolutt overraskelse. Du må da kjenne mannen din godt nok til å vite hva han kan sette pris på vel? 

Ser du har fått mange tips, uten at jeg leste de skikkelig. Mine tips er: 

Herreparfyme

Noe godt på polet 

Ølkrus

Solbriller

Drone

Miniprinter for mobiltelefon (det ønsker JEG meg 🤩

Klær

Hokasko

Thermocell myggjager

Airfryer

Caps 

Noen her du likte? 

Anonymkode: 318cf...d6e

Det med parfyme var en god idé. Tror han har litt lite igjen av den han bruker nå på sommeren :)

Tusen takk :)

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg viser til overskriften. «Fader av mannen» er vel nødvendigvis hans far. 

Å uttrykke seg presist og forståelig er undervurdert (jf. tidligere diskusjon her inne).

Uttrykket "Fader av...." kan bety "far av", men det er også et vanlig uttrykk å bruke når man er irritert på noen og det er sterkt beslektet med banning, er en mildere form for uttrykket "Faen ta...."

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Uttrykket "Fader av...." kan bety "far av", men det er også et vanlig uttrykk å bruke når man er irritert på noen og det er sterkt beslektet med banning, er en mildere form for uttrykket "Faen ta...."

Uttrykket er vel strengt tatt "Fader ta", og det skjønner vel alle som leser at HI mener. Om man er irritert på noen og sier "Fader a", så sier man egentlig "Fader, da". 

Anonymkode: dba04...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...