Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #1 Skrevet 10. juli 2021 Mannen min sier han har mistet kjærestefølelsene sine for meg. Men han tenner på meg og synes jeg er tiltrekkende. Han har gjerne sex med meg. Han vil helst skilles, men har sagt seg villig til parterapi. Det er sommer, så vi har ikke fått prøvd det ut enda. Noe håp for oss? Anonymkode: 475e6...806
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #2 Skrevet 10. juli 2021 Min man var også slik. Hadde ikke kjærlighetsfølelser for meg og ville skilles. Men, tennte på meg og ville gjerne ha sex. Nå 6 år etter vi gikk fra hverandre så maser han fortsatt om sex på tross av at han er i nytt forhold. Så om det er håp? Ikke vet jeg, men jeg priser meg lykkelig for at jeg er kvitt min. Anonymkode: ab6f4...fdf
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #3 Skrevet 10. juli 2021 Hva gjør at han/dere har mistet kjærestefølelsen for deg/hverandre? Har dere snakket om ting underveis, hvordan dere fungerer sammen? Har dere tatt hverandre for gitt? Noe skjer på veien før man mister kjærestefølelser. Noen ganger bare vokser man fra hverandre, andre ganger er det fordi man mister kommunikasjon, tar hverandre for gitt, slutter å se og sette pris på hverandre osv. Prøv å snakke sammen? Anonymkode: 11f9c...6dd
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #4 Skrevet 10. juli 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Mannen min sier han har mistet kjærestefølelsene sine for meg. Men han tenner på meg og synes jeg er tiltrekkende. Han har gjerne sex med meg. Han vil helst skilles, men har sagt seg villig til parterapi. Det er sommer, så vi har ikke fått prøvd det ut enda. Noe håp for oss? Anonymkode: 475e6...806 Begynner han å nærme seg 40? Helt typisk. Anonymkode: fb3cd...78a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #5 Skrevet 10. juli 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hva gjør at han/dere har mistet kjærestefølelsen for deg/hverandre? Har dere snakket om ting underveis, hvordan dere fungerer sammen? Har dere tatt hverandre for gitt? Noe skjer på veien før man mister kjærestefølelser. Noen ganger bare vokser man fra hverandre, andre ganger er det fordi man mister kommunikasjon, tar hverandre for gitt, slutter å se og sette pris på hverandre osv. Prøv å snakke sammen? Anonymkode: 11f9c...6dd Vi har tatt hverandre for gitt, det har vært mye krangling/svik gjennom disse 18 årene vi har holdt sammen. Vi har nok ikke sett hverandre og satt pris på hverandre. Vi burde prøvd terapi for lengst. Anonymkode: 475e6...806
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #6 Skrevet 10. juli 2021 Hva i alle dager er det han mener kjærestefølelser er da? Han bryr seg om deg og han tenner på deg? Mener han at han skal være nyforelsket hele livet? Hva mener han en ny kvinne vil gi han som du ikke kan gi han? Og er en ny kvinne verdt det med tanke på å bryte opp familien, barn som flytter hit og dit osv? Menn er så dumme noen ganger... Anonymkode: aa4ce...392
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #7 Skrevet 10. juli 2021 Hvor ofte har dere alenetid? Kino? En bedre middag? Konsert? At dere gjør noe sammen, uten barn? Kjæreste tid gjør godt for de fleste og jeg lever lenge på de dagene. Anonymkode: c2128...81f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #8 Skrevet 10. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mannen min sier han har mistet kjærestefølelsene sine for meg. Men han tenner på meg og synes jeg er tiltrekkende. Han har gjerne sex med meg. Han vil helst skilles, men har sagt seg villig til parterapi. Det er sommer, så vi har ikke fått prøvd det ut enda. Noe håp for oss? Anonymkode: 475e6...806 Men slik er det vel for mange , etter hvert går vel kjærestefølelsene over til å være trygg og stole på hverandre? Så lenge han tenner på deg og vil ha sex, så har han jo følelser for deg?…. Anonymkode: af99f...eb5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #9 Skrevet 10. juli 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvor ofte har dere alenetid? Kino? En bedre middag? Konsert? At dere gjør noe sammen, uten barn? Kjæreste tid gjør godt for de fleste og jeg lever lenge på de dagene. Anonymkode: c2128...81f Vi bor i Oslo, om med all den smitten som har vært det siste året+, har det blitt tilnærmet null alenetid. I tillegg har vi ikke så mye familie som gidder å stille opp. Da tar de gjerne bare ett av barna (vi har 2). Deilig med kvalitetstid med kun ett barn, men det gir oss ikke tid alene. Anonymkode: 475e6...806
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #10 Skrevet 10. juli 2021 Tja, her hos oss er vi fortsatt gift fem år etter att min mann trodde han hadde mistet følelsene for meg og likevel ville ha sex. Jeg skaffet oss time for megling på familievernkontoret, skreiv ut seperasjonspapirene og skrev under. Han måtte fint skrive under. Putta alt i konvolutten og skreiv adressen uten på og la den i skuffen. Der lå den lenge, tenker det er 2 år siden den gikk i søpla. Min tanke er er du ikke interessert i meg og å bo sammen med meg, klarer jeg meg faen alene. Anonymkode: 4565b...190
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2021 #11 Skrevet 10. juli 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Tja, her hos oss er vi fortsatt gift fem år etter att min mann trodde han hadde mistet følelsene for meg og likevel ville ha sex. Jeg skaffet oss time for megling på familievernkontoret, skreiv ut seperasjonspapirene og skrev under. Han måtte fint skrive under. Putta alt i konvolutten og skreiv adressen uten på og la den i skuffen. Der lå den lenge, tenker det er 2 år siden den gikk i søpla. Min tanke er er du ikke interessert i meg og å bo sammen med meg, klarer jeg meg faen alene. Anonymkode: 4565b...190 Hvorfor sendte du ikke inn papirene? Anonymkode: 49886...a00
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #12 Skrevet 11. juli 2021 Det handler om respekt. Menn tenner oftere på de de ikke har respekt for. Dessverre er kvinner oftere opptatt av at menn skal tenne på de, enn at menn skal respektere de. Du kan alltids forsøke å nekte sex og sette kuken hans i bur helt til dere er ferdig med parterapi. Det ville nok ha funket. Men kjenner jeg norske kvinner rett så blir det forslaget mottatt med latter. Ikke skjønner jeg hvor man henter latteren fra, når man er så dårlig stilt... Anonymkode: 09ebe...164
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #13 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Mannen min sier han har mistet kjærestefølelsene sine for meg. Men han tenner på meg og synes jeg er tiltrekkende. Han har gjerne sex med meg. Han vil helst skilles, men har sagt seg villig til parterapi. Det er sommer, så vi har ikke fått prøvd det ut enda. Noe håp for oss? Anonymkode: 475e6...806 Høres ut som han tenker som en vanlig mann... Anonymkode: 21542...727
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #14 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Høres ut som han tenker som en vanlig mann... Anonymkode: 21542...727 Ja, han gjør det. Men menn og kvinner er ulike. For begge handler forelskelse og kjærlighet om å ha respekt for partneren. Forskjellen ligger i at kvinner mister oftest lysten på partneren dersom de mister respekten for han, mens menn får ofte bare mer lyst på partneren dersom de ikke har respekt for henne. Anonymkode: 09ebe...164
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #15 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvorfor sendte du ikke inn papirene? Anonymkode: 49886...a00 Mannen tok seg sammen og gikk til legen. Fikk seg d vitamin og folsyre, hjalp en del på humøret og energien. Så hvordan verdiene er i kroppen kan vere med å styre livet ditt. Når det er sagt, så sitter episoden i bakhodet ofte. Jeg føler at skulle han lage mer rabalder får han flytte og han vet nok godt at det er slik det blir. Jeg har personlig ikke helse til ustabile mennesker som ikke vet hva dem vil. Anonymkode: 4565b...190
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #16 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det handler om respekt. Menn tenner oftere på de de ikke har respekt for. Dessverre er kvinner oftere opptatt av at menn skal tenne på de, enn at menn skal respektere de. Du kan alltids forsøke å nekte sex og sette kuken hans i bur helt til dere er ferdig med parterapi. Det ville nok ha funket. Men kjenner jeg norske kvinner rett så blir det forslaget mottatt med latter. Ikke skjønner jeg hvor man henter latteren fra, når man er så dårlig stilt... Anonymkode: 09ebe...164 Det er jo direkte feil. Min mann har dyp respekt for meg, og likevel har vi sex hele tiden. Eksen ville ikke ha sex og tente ikke på meg, og han hadde null respekt for meg. Anonymkode: dc36a...7d7
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #17 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Det er jo direkte feil. Min mann har dyp respekt for meg, og likevel har vi sex hele tiden. Eksen ville ikke ha sex og tente ikke på meg, og han hadde null respekt for meg. Anonymkode: dc36a...7d7 Det er ikke direkte feil, nei. Jeg skrev oftere. Det betyr ikke at alle menn er sånn. Noen kvinner minner mer om menn og noen menn minner mer om kvinner. Det betyr likevel ikke at man ikke kan si noe om flertallet. Anonymkode: 09ebe...164
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #18 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ja, han gjør det. Men menn og kvinner er ulike. For begge handler forelskelse og kjærlighet om å ha respekt for partneren. Forskjellen ligger i at kvinner mister oftest lysten på partneren dersom de mister respekten for han, mens menn får ofte bare mer lyst på partneren dersom de ikke har respekt for henne. Anonymkode: 09ebe...164 Dette er jo bare fjas. Har du noe kilder du kan underbygge dette med, eller er det egenkomponerte teorier du driver med igjen? Anonymkode: 03646...377
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #19 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette er jo bare fjas. Har du noe kilder du kan underbygge dette med, eller er det egenkomponerte teorier du driver med igjen? Anonymkode: 03646...377 Jeg forsøkte å svare HI, siden hun ikke forstår hvordan menn tenker. Hore/madonna-komplekset er nokså vanlig forklaring på hvordan menn skiller seg fra kvinner når det kommer til tenning. Og ja, jeg tror at for å redde forholdet så er det prekært å sette seg i respekt. Det gjør man ikke med å løpe etter og forsøke å please, men ved å sette grenser. Harde sådanne. Som nevnt i første innlegg antok at mitt forslag ville bli latterliggjort, noe du påtok deg oppgaven med å utføre. Så takk til nettopp deg, for at du er med på å øke min kredibilitet Anonymkode: 09ebe...164
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #20 Skrevet 11. juli 2021 On 7/10/2021 at 8:11 PM, Anonym bruker said: Mannen min sier han har mistet kjærestefølelsene sine for meg. Men han tenner på meg og synes jeg er tiltrekkende. Han har gjerne sex med meg. Han vil helst skilles, men har sagt seg villig til parterapi. Det er sommer, så vi har ikke fått prøvd det ut enda. Noe håp for oss? Anonymkode: 475e6...806 prøv og ha sex , mye sex, så kanskje det andre løser seg også Anonymkode: c20a2...db0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #21 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): prøv og ha sex , mye sex, så kanskje det andre løser seg også Anonymkode: c20a2...db0 Ja, er det jeg håper på. Selv om jeg er redd for å ende opp med å føle meg utnyttet. Anonymkode: 475e6...806
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #22 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Ja, er det jeg håper på. Selv om jeg er redd for å ende opp med å føle meg utnyttet. Anonymkode: 475e6...806 Du vil vell ha sex du også, du tenner vell på han? Så utnytt han du og Anonymkode: 49886...a00
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2021 #23 Skrevet 11. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du vil vell ha sex du også, du tenner vell på han? Så utnytt han du og Anonymkode: 49886...a00 Ja, men for meg er det med følelser. Jeg vil ikke ende opp med at han knuller meg, mens han evt finner seg en annen. Anonymkode: 475e6...806
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #24 Skrevet 12. juli 2021 Anonym bruker skrev (På 10.7.2021 den 20.11): Mannen min sier han har mistet kjærestefølelsene sine for meg. Men han tenner på meg og synes jeg er tiltrekkende. Han har gjerne sex med meg. Han vil helst skilles, men har sagt seg villig til parterapi. Det er sommer, så vi har ikke fått prøvd det ut enda. Noe håp for oss? Anonymkode: 475e6...806 Han har sagt seg villig til parterapi. Da går dere dit. Start med det. Så ser du an. Han vil helst skilles: ikke det beste utgangspunktet, men godt han vil til parterapi. Da starter dere der, så ser du hvordan dette blir Anonymkode: 92822...c19
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2021 #25 Skrevet 12. juli 2021 Jeg hadde ikke hatt sex med han. Hvorfor skal du det? Nei om du ikke vil ha meg så får du ingen deler av meg. Om du skal begynne å ha masse sex med han for å få han tilbake, det tror jeg aldri kommer til å gå. menn er jegere, de må jakte bytte sitt. La han jobbe for å få deg. Anonymkode: 07ea5...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå