Gå til innhold

Dere med katter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange katter har dere? Bor dere på bygda eller i boligstrøk?

Vi har en katt, har hatt 2 men mistet den ene for ikke lenge siden..Bor på byggefelt med katter i flere hus..Nå har vi sett på kattunge som vi har lyst på, eller egentlig hsr vi lyst på 2 små for de 2 hannkattene er litt avhengig av hverandre og har ikke lyst til å skille dem..Men 3 katter blir kanskje litt mye 🤔 Men han vi har er jo så asosial at han kun er inne for å spise for så å gå ut igjen..Er inne litt når det regner ute bare..

Anonymkode: 1b969...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud, slutt å fylle opp boligfeltene med katter!!!

Anonymkode: 81e2b...e24

Skrevet

Jeg bor i boligstrøk og har 1 katt. Nærmeste nabo har 3, tror det er katt i omtent alle hus i nærmeste omkrets her.

Anonymkode: eb889...50b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bor i boligstrøk og har 1 katt. Nærmeste nabo har 3, tror det er katt i omtent alle hus i nærmeste omkrets her.

Merkes det at naboen har 3 katter?

Katten vår er det ingen som merker for han er veldig sky...Gjemmer seg når han er ute,har fått seg ett sted han koser seg og kommer hjem for litt mat..

Skrevet

Skal du ha 3 katter så bør det være innekatter eller så bør du bo på gård. Det er ikke bare, bare å være katt og finne sin plass i hierarkiet i et boligfelt fullt av katter. Det kan være ekstremt tøft, og med to hannkatter kan det bli både slossing og skader. Hva tenker du at dere kan tilby tre katter av uteplass?  Hvor mye vil du sponse naboene dine med "katt deg vekk" og rydde i blomsterbedene deres?

Anonymkode: 1e351...9e4

Skrevet

Koselig med katt. ❤️ 

Jeg har en skjønn guttepus, bor i byggefelt. Masse katter rett i nærheten her. 🙂 

Anonymkode: 79513...4c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Merkes det at naboen har 3 katter?

Katten vår er det ingen som merker for han er veldig sky...Gjemmer seg når han er ute,har fått seg ett sted han koser seg og kommer hjem for litt mat..

Jeg merker ikke noe mer til de tre enn jeg gjør til de andre ørten kattene som er rundt her. Huseieren min har og katt, så her er det katter rundt forbi hele tiden, men ingen er til sjeanse for meg i hvert fall.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvor mange katter har dere? Bor dere på bygda eller i boligstrøk?

Vi har en katt, har hatt 2 men mistet den ene for ikke lenge siden..Bor på byggefelt med katter i flere hus..Nå har vi sett på kattunge som vi har lyst på, eller egentlig hsr vi lyst på 2 små for de 2 hannkattene er litt avhengig av hverandre og har ikke lyst til å skille dem..Men 3 katter blir kanskje litt mye 🤔 Men han vi har er jo så asosial at han kun er inne for å spise for så å gå ut igjen..Er inne litt når det regner ute bare..

Jeg har 4. Alle kommer fra idioter som ikke gidder å sterilisere kattene sine og heller ikke gidder å sørge for at kattungene får gode hjem. Så enten tok jeg dem eller de hadde blitt løskatter. Ingen av naboene har problemer med dem. 

Anonymkode: f8cce...7dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har 4. Alle kommer fra idioter som ikke gidder å sterilisere kattene sine og heller ikke gidder å sørge for at kattungene får gode hjem. Så enten tok jeg dem eller de hadde blitt løskatter. Ingen av naboene har problemer med dem. 

Anonymkode: f8cce...7dc

Er dessverre endel folk som ikke har skjønt dette med sterilisering… Gir vekk kattunger som igjen ikke blir sterilisert. Noe som fører til enda flere kattunger, som igjen blir dyrevernorganisasjoner sitt «problem». Flaut!

Anonymkode: 1d1ce...74b

Skrevet

Vi har 4. Vi bor på et byggefelt i en by, men vi har en liten grønn lunge like ved. Som den over her skriver, så har vi tatt til oss dumpede og uønskede katter. De er selvsagt alle kastrerte og chippet. 

I nabolaget her er det mange katter, og ingen av de nærmeste naboene har noe problemer med våre katter. Vi har kattedo inne, i tillegg har vi sand ved kompostbingen og jeg ser dem rett som det er i i området med trær. 

Anonymkode: 16e82...c8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi har 4. Vi bor på et byggefelt i en by, men vi har en liten grønn lunge like ved. Som den over her skriver, så har vi tatt til oss dumpede og uønskede katter. De er selvsagt alle kastrerte og chippet. 

I nabolaget her er det mange katter, og ingen av de nærmeste naboene har noe problemer med våre katter. Vi har kattedo inne, i tillegg har vi sand ved kompostbingen og jeg ser dem rett som det er i i området med trær. 

2 av kattene er mye på vift i nærheten, og de 2 andre holder seg mer i hagen og inne. Våre har i tillegg katteluke, så de kommer og går akkurat når de vil, og blir ikke tvunget til å finne ly hos naboer ved dårlig vær. 

Skrevet

Jeg har ei lita pusi, bor i borettslag. Snuppa mi er innekatt pga boforholdene her, men vi går ute i bånd, og hun får være med på hytteturer osv.

Anonymkode: f1a6d...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...