Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vurderer å ta en tur med båt, er det noen som vet hvordan det er ombord?

Anonymkode: b073c...8a6

MÅ JEG BRUKE MUNNBIND?

For din trygghet har Color Line valgt å opprettholde påbudet om bruk av munnbind. Det er påbud om bruk av munnbind på terminalen, ved om bord- og ilandstigning og overalt på skipet (gjelder også på dekk). Du behøver ikke å bruke munnbind på lugaren eller på serveringssteder når du sitter ved bordet. Påbudet gjelder ikke barn opptil 12 år. Tilsvarende påbud gjelder også for mannskapet. Det er kun munnbind som er tillatt som beskyttelse.

MÅ JEG HA MED EGET MUNNBIND?

Vi oppfordrer alle til å ta med munnbind, men det vil også være mulig å kjøpe dette i resepsjonen om bord og ved innsjekk.

Vi selger munnbind om bord:
1-pk: 10,-
3-pk: 25,-

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Vurderer å ta en tur med båt, er det noen som vet hvordan det er ombord?

Du hadde kommet langt om du gikk inn på den siden som hun over sakset i fra

Anonymkode: 963b1...afc

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor? Når Operasjonssentralen alltid står parat til å svare

Anonymkode: 00a3d...105

På hvilket tidspunkt ble det noe negativt å hjelpe hverandre med å svare på spørsmål ? Hvorfor gidde å lage kvalme ? 

Til hi ; selv om det er null problem å svare deg på det du lurer på er slikt aller best å sjekke selv . Aktuell info om tiltak rundt corona står alltid tilgjengelig på reisearrangør sin side. Der holder du deg også oppdatert  om endringer i regler 😊

Endret av mamma til adhd gutt<3
mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (1 time siden):

På hvilket tidspunkt ble det noe negativt å hjelpe hverandre med å svare på spørsmål ? Hvorfor gidde å lage kvalme ? 

Til hi ; selv om det er null problem å svare deg på det du lurer på er slikt aller best å sjekke selv . Aktuell info om tiltak rundt corona står alltid tilgjengelig på reisearrangør sin side. Der holder du deg også oppdatert  om endringer i regler 😊

Joa ser den, frister ikke så mye med munnbindbåttur.

Takk for at du svarte meg!

Annonse

• Opprett ny...